AndroidHealthClinic

Tegen Striemen (1 bezoeker)

tegen striemen

  • Olijfolie

    Stemmen: 6 20,7%
  • Zink

    Stemmen: 16 55,2%
  • Vit E

    Stemmen: 8 27,6%
  • iets anders, namelijk...

    Stemmen: 6 20,7%

  • Totaal stemmers
    29

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
wil eens weten welke middeltjes jullie het beste vinden tegen striemen (zowel voorkomen als de bestaanden wat te verhelpen)
 
Spike, ik heb vroeger 1000 dingen geprobeerd; zalfjes, pilletjes, noem maar op maar niks hielp bij mij. De enige oplossing bij mij was niet meer verzwaren. Nu zie je ze niet zo goed meer
 
1, 2 en 3e combie van deze 3 denk ik is het beste.
 
ow ja, was het vergeten, je kon multiple voten :D
 
heb ook zo'n zalf gebruikt die de vrouwen op hun buik wrijven tijdens de zwangerschap maar het hielp voor geen meter
 
Heb jij er last van spike, je hebt ook bijna 100 kg gewogen, alhoewel je niet zo groot bent.

nja...hoe groot bent u eigenlijk? 1m80?
 
Mijn zuster is al (bijna) 9 maand zwanger en heeft nog geen enkel striempje gekregen.. Ze smeert zich niet in, ze gebruikt geen vitaminen. Ik zit nu ook in een groeispurt, ook geen enkel striempje te bespeuren, dus gens hebben er volgens mij veel mee te maken.. Dus het zit in je of het zit niet in je, en daar kan je weinig aan doen..
 
yup, denk dat ook;)
 
Vit E + tanning (zon of zonnebank).
 
Originally posted by Bracke
.... Ik zit nu ook in een groeispurt, ook geen enkel striempje te bespeuren, dus gens hebben er volgens mij veel mee te maken.. Dus het zit in je of het zit niet in je, en daar kan je weinig aan doen ....

Precies als je de 'aanleg' hebt om ze te krijgen zal er niets preventief tegen te doen zijn.
Mocht je er zonder supps heel licht last van kunnen krijgen dan kunnen supps waardevol zijn in het voorkomen van striae.
Dit is alleen iets waar je pas achter komt door op voorhand al supplementen (zink gluconate bv) te nemen.

Groet Smalluser :thumb:
 
ik zeg: aloe vera creme, geen wondermiddel maar 't helpt
 
ik heb er nog geen last van, maar ik smeer het af en toe in met olijfolie of babyolie voor de soepelheid.
 
BIERGISTTABLETTEN ZIT ZINK IN EN CREME INSMEREN WAAR VIT E INZIT EN NOG ZALFJE TEGEN DE STRIEMEN ALS JE ZE AL HEBT VOOR HET MIDDER WORDEN MAAR IN BIERGIST ZIT ZINK EN ALS JE ER 9 PER DAG SLIK DAN KOM JE AL HEEL END
 
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN IK VERSTA JE ZO WEL EN JE MAG OOK PUNCTUATIE GEBRUIKEN IN JE POSTS...

maar iig bedankt voor de tip, biergist gebruikte ik al tegen pukkeltjes.
 
Back
Naar boven