Fitness Seller

Tegenstrijdige info (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

whatever111

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2007
Berichten
72
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Het lijkt letterlijk wel of iedereen maar gewoon wat roept als het over AAS gaat.
Levensgevaarlijk.

Ik probeer me al weken in te lezen maar het gaat gewoon nergens over en de info die verspreidt wordt lijkt soms wel gewoon on the spot verzonnen zo tegenstrijdig is het.
Voorbeeldje, ik ben een oud topic aan het lezen over winstrol en haaruitval, zegt er iemand dat je ninozarol shampoo kunt gebruiken om de omzetting naar DHT op je hoofhuid tegen te gaan.
Nog een aantal posts volgen over deze shampoo.
2 PAGINA'S LATER , volgt er 1 klein bericht, ondergesneeuwd onder ander onzinnige posts, waaruit blijkt deze shampoo een eigenlijk een ANTI SCHIMMEL shampoo is.
Maar ja het topic springt gewoon weer verder naar een ander hak en tak.

WTF. Lekkere informatie die 3 pagina's daarvoor . ???

Voorbeeld zijn ook de kuurvoorstellen, Iedereen roept maar "ik zou die vervangen met die", of "ik zou die hoeveelheid verdubbelen". PUNT.

Zonder uitleg waarom, geen achtergrond informatie of wat dan ook.

Ik heb een paar vraagjes over de 'info' die ik tot nu toe verzameld heb.

Ik 'weet' inmiddels een paar dingen.

Je hebt vershillende categorieen van steroiden.

Anabool en Androgeen. Of beter gezegd, Anabolen met veel androgene eigenschappen en anabolen met minder androgene eigenschappen.
We willen zo weinig mogelijk androgene eigenschappen in de steroiden.

Is dit correct ?

Je hebt ook nog DHT steroiden (winstrol, anavar , en primo)

Je hebt ook testosteron steroiden (Testosteron in ieder geval, maar ook deca ??)

Er is ook nog aromatiserend en niet aromatiserend ? Dit heeft weer te maken met meer of minder androgene eigenschappen ?

AUB voordat er geroepen wordt "zoek zelf maar op er staat genoeg info", zeg ik ja er staat zat info, maar of je dit echt informatie kunt noemen is een heel ander verhaal.

Kan er niemand een simpel topicje maken waar elke steroid omschreven wordt ?
Of het een DHT is, of aromatiserend of niet, welke eigenschappen het heeft en wat voor effecten je kunt verwachten e.d ?


Zoals het er nu voor staat met de informatie is het gewoon vragen om verkeerd geinformeerd te worden met alle gevaren die daarbij horen.
 
Laatst bewerkt:
Kerel, de reden dat je nog met een hoop vraagtekens zit is omdat je jezelf nog wat meer dient in te lezen.
Er zijn heel veel sites met boordevol nuttige informatie.

Succes!
 
Een forum is bedoeld om te discussieren, niet elke post is even waarheidsgetrouw of waardevol.
Als je geen onderscheid ziet tussen een gefundeerde post met bronvermelding etc. en een 'ik roep maar wat' post ligt dat niet aan het forum vind ik.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 11:50 ----------

kerel, de reden dat je nog met een hoop vraagtekens zit is omdat je jezelf nog wat meer dient in te lezen.
Er zijn heel veel sites met boordevol nuttige informatie.

Succes!

+1
 
fair enough

Wiki link heeft een hoop duidelijk gemaakt trouwens. thx mack
 
Ikzelf (en vind dat anderen dit ook zouden moeten doen) post hier niets tenzij ik het 100% weet. In je voeding en training kan je kleine foutjes nog wel permitteren, maar vind dat je in secties zoals deze geen foute tips/adviezen kan geven.
Verder bevat de wiki die Mack heeft gepost ook veel betrouwbare informatie.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf het boek Anabolics 2009.. Kun je via torrents downloaden ;) mss is er inmiddels ook wel een 2010 of 2011 versie..
 
Kerel, de reden dat je nog met een hoop vraagtekens zit is omdat je jezelf nog wat meer dient in te lezen.
Er zijn heel veel sites met boordevol nuttige informatie.

Succes!

Ja, en inlezen en leren doe je door vragen te stellen zoals op een forum. Ik vind dit altijd zo'n k*tantwoord.
 
Er zijn ook altijd verschillende visies door verschillende personen. Iedereen heeft een eigen manier, maar er zijn wel richtlijnen waar je je aan kunt houden.
 
Ja, en inlezen en leren doe je door vragen te stellen zoals op een forum. Ik vind dit altijd zo'n k*tantwoord.

Waar heb jij die nonsens in hemelsnaam vandaan gozer?
Je inlezen en leren doe je door vragen te stellen???
Naar mijn weten lees je jezelf in door zoveel mogelijk informatie te vergaren, door te nemen en daar de punten uit te halen die herhaaldelijk naar voren komen. Wanneer je door verschillende informatie-bronnen over bepaalde onderwerpen leest kun je daaruit conclusies trekken zonder er ook maar met iemand over te hebben. Dit worden richtlijnen genoemt, basis-kennis. Geloof dat TS dat nog niet eens eigen is.
Vragen stel je pas wanneer je na veel info vergaard te hebben nog steeds vraagtekens bezit.
Maar als je een heel klein beetje beter naar TS zijn eerste post kijkt kun je daaruit opmaken dat hij zo goed als niets heeft gelezen en al meteen met vragen aankomt, de gemakkelijke weg kiest dus, alsof wij hem daarbij meteen te hulp schieten.
Ik geloof dat wij wel wat betere dingen te doen hebben dan dit denk je ook niet?
Kun jij het een k*tantwoord vinden, denk dat TS met heel dit topic laat zien wat voor een k*t-houding hij heeft.
 
Laatst bewerkt:
Relax, was echt niet persoonlijk bedoeld, maar zie dit zo vaak voorbij komen.
In dit specifieke geval moet ik je zeker een beetje gelijk geven, maar je kunt jouw antwoord geven op bijna iedere gestelde vraag op het forum.
Je kunt dit forum wel opdoeken met deze gedachteswijze.
 
Relax, was echt niet persoonlijk bedoeld, maar zie dit zo vaak voorbij komen.
In dit specifieke geval moet ik je zeker een beetje gelijk geven, maar je kunt jouw antwoord geven op bijna iedere gestelde vraag op het forum.
Je kunt dit forum wel opdoeken met deze gedachteswijze.

Dat ben ik totaal niet met je eens.

Ten eerste is dit forum een enorme grote bron van informatie.
Niet alleen met de zoek-functie kun je echt alles vinden maar wat dacht je bijvoorbeeld van Wiki? Geloof dat weinig fora zoiets als Wiki bezitten.
Ten tweede is er een verschil tussen theoretisch gesproken en in de praktijk. Doordat er zoveel topics bestaan over echt alles wat met onze sport te maken heeft is het bijna onmogelijk, om informatie die je wilt hebben, om die ook daadwerkelijk niet te vinden. En in die topics word meestal de praktijk-kant van het verhaal besproken. Maw wat men er in het echie van ervaart. En ook dat is zeer belangrijk te weten.

Mocht je, zoals ik al eerder aangaf, je antwoord echt niet kunnen vinden dan pas kun je gaan denken om aan de hand van het starten van een topic hier je vraag aan anderen toe te spelen. Er zijn echt een enorme hoeveelheid leden die jou daar graag bij helpen en door het vele advies kun jij je conclusies weer trekken.

En om nog even wat verder te gaan in deze materie.
DBB heeft natuurlijk nog veel meer te bieden dan enkel maar een antwoord op elke vraag die met BB en fitness te maken heeft.
DBB spreid graag zijn vleugels met allerlei andere activiteiten waaronder bijvoorbeeld contests, evenementen, meetings, aanbiedingen verstrekken van supplementen, begeleiding aanbieden voor die het willen hebben, etc, etc.
En wat dacht je van vrienden krijgen met dezelfde interesses?
De hoeveelheid van die vrienden zul je in het dagelijks leventje echt niet tegenkomen hoor.
Maar wel hier. Je zult ervaren hoe klein het wereldje eigenlijk wel niet is. Je komt personen tegen die vlakbij jou wonen, iets waar je normaal gesproken niet achter gekomen was. Je gaat dan ineens met ze om, met ze trainen, andere gezellige dingen met ze doen. Ik zie zelfs door dit forum liefdes-nestjes worden opgebouwt, jaja.
En dan ga jij beweren dat het wel opgedoekt kan worden??

Kom nou kerel, zonder DBB is er toch geen hol aan?
 
Laatst bewerkt:
Waar heb jij die nonsens in hemelsnaam vandaan gozer?
Je inlezen en leren doe je door vragen te stellen???
Naar mijn weten lees je jezelf in door zoveel mogelijk informatie te vergaren, door te nemen en daar de punten uit te halen die herhaaldelijk naar voren komen. Wanneer je door verschillende informatie-bronnen over bepaalde onderwerpen leest kun je daaruit conclusies trekken zonder er ook maar met iemand over te hebben. Dit worden richtlijnen genoemt, basis-kennis. Geloof dat TS dat nog niet eens eigen is.
Vragen stel je pas wanneer je na veel info vergaard te hebben nog steeds vraagtekens bezit.
Maar als je een heel klein beetje beter naar TS zijn eerste post kijkt kun je daaruit opmaken dat hij zo goed als niets heeft gelezen en al meteen met vragen aankomt, de gemakkelijke weg kiest dus, alsof wij hem daarbij meteen te hulp schieten.
Ik geloof dat wij wel wat betere dingen te doen hebben dan dit denk je ook niet?
Kun jij het een k*tantwoord vinden, denk dat TS met heel dit topic laat zien wat voor een k*t-houding hij heeft.

Je snijdt het punt wat ik eerder al maakte eigenlijk zelf nog een keer aan hier.

Er staat inderdaad een hele hoop "informatie" , maar het lijkt erop dat minstens de helft daarvan mis-informatie is, dat , of gokwerk.

Mijn punt is dus dat je kunt lezen wat je wilt, maar dat het lijkt of er nog niet eens een consencus is over de meest elementaire dingen.
 
Je snijdt het punt wat ik eerder al maakte eigenlijk zelf nog een keer aan hier.

Er staat inderdaad een hele hoop "informatie" , maar het lijkt erop dat minstens de helft daarvan mis-informatie is, dat , of gokwerk.

Mijn punt is dus dat je kunt lezen wat je wilt, maar dat het lijkt of er nog niet eens een consencus is over de meest elementaire dingen.

Ik geloof dat jij dan niet in staat bent de feiten er tussenuit te halen, deze op een rijtje te zetten en zo conclusies te trekken.....
 
Back
Naar boven