Fitness Seller

Tegenvaller dianabol GS

Bezoekers in dit topic

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 nov 2004
Berichten
1.320
Waardering
11
Jow,

heb een 12 weken kuur opzitten met 500mg testo en in de
eerste 4 weken 30mg dianabol.

K heb een paar geleden een paar jaar geleden een aantal kuren gezet, ook met dianabol in het begin.
Toen kwam ik elke keer, in de eerste 3-4 weken tussen de 6 a 8 kg aan gewicht aan.
Best een dikke kop had ik toen. Krachttoename was zeer positief
Nu ben ik pas beginnen groeien vanaf de vijfde week, mijn voeding/rust/training was in orde.
Ik had helemaal geen dikke kop, zelfs geen klein beetje.
Ook massawinst de eerste maand was zeer miniem, en krachttoename was ook nix.

De injects zijn wel inorde, maar de dianabol is volgens mij niets waard.

Nog iemand slechte ervaringen met de dianabol van GS?
 
heb je toevallig een anti oestrogeen gebruikt tijdens deze kuur?
 
En wat zijn je stats eigenlijk?

Hoe zag je voedingpatroon eruit?

GS dbol is gewoon top en daar kan het absoluut niet aan gelegen hebben imo.
 
Nope.

Bovendien moet je je gains met je 1ste cycle niet vergelijken met wat daarna komt.
 
ik vind dianabol van gs gewoon goed.
 
Zeer goede gains behaald met dbol only van GS.

Prima spul dus IMO.
 
Heb wel maar 30mg gebruikt en vroeger 40mg.
Heb nu wel erg clean gegeten, vroeger veel junk.
Anti-e's heb ik niet gebruikt.
 
30 mg zou ook genoeg moeten zijn. En die bolle kop kwam gewoon door de oestrogeen niet door vet eten dus daar zal het ook niet aan liggen.

Was die dianabol die je vroeger hebt gebruikt ook van GS?

Dat je nu iets minder zou pakken dan de eerste keer kan wel maar toen 6 a 8 kg erbij en nu niks dan zou je inderdaad gaan twijfelen aan de kwaliteit van de dianabol.
 
Chapeloere zei:
Heb wel maar 30mg gebruikt en vroeger 40mg.
Heb nu wel erg clean gegeten, vroeger veel junk.
Anti-e's heb ik niet gebruikt.

dat is dus het antwoord op je vraag hoezo je nu minder bij kwam....

normaal verhoog je doseringen met de tijd... en verlaag je ze dus niet!

en de junken kan ook veel hebben uitgemaakt aangezien je met dbol en junkfood snel vet aan gaat zetten...
 
Ik ken niets van AAS, maar is dat niet stom om bij het gebruik van methyls te junken? De combi verzadigd vet, suiker en methyl is toch harder voor de lever dan nodig? Bovendien zoveel verzadigd vet is slecht voor de cholesterol, terwijl aas dat ook al zijn... En zelfs ik weet dat je bij de eerste kuur met een lage dosis al enorm veel winst kan maken, en dat je de volgende kuur een hogere dosis neemt ipv een lagere. Gewoon door op alleen al dit forum een beetje rond te lezen weet ik dat (complimentjes voor het forum :D ). Het komt niet echt over dat Chapeloere precies heel erg veel research heeft gedaan en nogal toegewijd is. :mad: :D
 
ik ben eerlijk gezegt ook niet kapot van de dianabol van gs. ik heb er net n kuur van 6 weken 40 mg per dag en heb er weinig mee gewonnen. maar had n half jaartje geleden een kuurtje naposin only 25 mg per dag voor 5 weken en heb daar veel beter op gereageerd.
 
maartenonnink zei:
ik ben eerlijk gezegt ook niet kapot van de dianabol van gs. ik heb er net n kuur van 6 weken 40 mg per dag en heb er weinig mee gewonnen. maar had n half jaartje geleden een kuurtje naposin only 25 mg per dag voor 5 weken en heb daar veel beter op gereageerd.

dat is op zich niet zo raar, kerel.

een dbol only is imo nog steeds een goede beginnerskuur, maar als tweede kuur ga je hier gewoon geen maximaal rendement uithalen, ook al zit je op 40 mg

had als tweede kuur 500 mg test genomen en de eerste drie weken 30 mg dbol en je had de pan uit geknald
 
ja dat ben ik nu ook zeker van plan.
ik ga tog weer dbol doen maar ik ga hem wel stacken met dece of test. enanthate.
 
pak eens voor de verandering een test/deca kuur met frontlaod ipv kickstart dbol
 
Chapeloere zei:
Jow,

heb een 12 weken kuur opzitten met 500mg testo en in de
eerste 4 weken 30mg dianabol.

K heb een paar geleden een paar jaar geleden een aantal kuren gezet, ook met dianabol in het begin.
Toen kwam ik elke keer, in de eerste 3-4 weken tussen de 6 a 8 kg aan gewicht aan.
Best een dikke kop had ik toen. Krachttoename was zeer positief
Nu ben ik pas beginnen groeien vanaf de vijfde week, mijn voeding/rust/training was in orde.
Ik had helemaal geen dikke kop, zelfs geen klein beetje.
Ook massawinst de eerste maand was zeer miniem, en krachttoename was ook nix.

De injects zijn wel inorde, maar de dianabol is volgens mij niets waard.

Nog iemand slechte ervaringen met de dianabol van GS?



ik heb ook geen resultaat geboekt met dianabol misschien dat het niet echt was!!!!
 
Je kan beter vragen....waarom heb je het dan verkloot?

Al die gasten die hun a.s de schuld geven maken er zelf een zootje van en gaan dan op internet lopen jammeren dat ze het niet goed vinden...
 
jammer dat ik je geen karma meer kan geven, kerel ;) toppost
 
Testo zei:
Je kan beter vragen....waarom heb je het dan verkloot?

Al die gasten die hun a.s de schuld geven maken er zelf een zootje van en gaan dan op internet lopen jammeren dat ze het niet goed vinden...

Dit is de eerste keer dat ik het niet met je eens ben kerel.
Zoals je misschien wel hebt gezien houd ik momenteel ook een log bij van een test/bold/winstrol kuur. En mijn gains zijn tot nu toe verwaarloosbaar (na 5,5 week).
En ik weet donders goed hoe ik moet vreten/trainen. :eek:

Het valt me wel op dat IEDERE KEER dat iemand slecht reageert op AAS en hier geen voortuigang mee boekt er wordt gevraagd naar een eetpatroon. Vervolgens wordt er altijd wel iets in dat eetpartoon gevonden wat "verantwoordelijk wordt geacht" voor de slechte kuur.

Iedere keer wordt er hier vanuit gegaan dat de persoon in kwestie wel een "zeer slechte voorbereiding" zal hebben en nooit wordt de kwaliteit van de heilige AAS in twijfel getrokken.
 
Big'r zei:
Dit is de eerste keer dat ik het niet met je eens ben kerel.
Zoals je misschien wel hebt gezien houd ik momenteel ook een log bij van een test/bold/winstrol kuur. En mijn gains zijn tot nu toe verwaarloosbaar (na 5,5 week).
En ik weet donders goed hoe ik moet vreten/trainen. :eek:

Het valt me wel op dat IEDERE KEER dat iemand slecht reageert op AAS en hier geen voortuigang mee boekt er wordt gevraagd naar een eetpatroon. Vervolgens wordt er altijd wel iets in dat eetpartoon gevonden wat "verantwoordelijk wordt geacht" voor de slechte kuur.

Iedere keer wordt er hier vanuit gegaan dat de persoon in kwestie wel een "zeer slechte voorbereiding" zal hebben en nooit wordt de kwaliteit van de heilige AAS in twijfel getrokken.



helemaal mee eens. Natuurlijk geld dit niet voor iedereen.
Maak het maar eens mee dat een kuur niet aanslaat, terwijl je je kapot traind en vreet. Echt frustrerend :mad:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven