XXL Nutrition

Tegenvaller dianabol GS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het lullig voor jullie maar heb het zelf ook meegemaakt en ben tot de conclusie gekomen dat je soms gewoon wat meer nodig hebt dan een ander.

Dan kan je zeggen;ja maar mn vriend groeit wel op dezelfde hoeveelheden maar jij bent je vriend niet en ieder zn genetica is anders.

Vind je boldenone dosering zowiezo te laag,Big'r.

En test en bol hebben tijd nodig om hun werking te ontvouwen dus je had beter voor een kickstart kunnen kiezen imo.

En voeding lijkt me toch 1 vd belangrijkste dingen tijdens je kuur en je moet toch met me eens zijn dat de meeste beginnelingen hier daar echt geen kaas van hebben gegeten en als dat soort gasten dan gaan lopen mauwen dat het aan hun kuur ligt en niet aan hunzelf moet ik wel even lachen...

Zal j log in de gaten houden en hoop echt dat je de aankomende weken nog wat kilo's gaat klappen,bro.
 
big'r heb je log in de gaten gehouden en ik snap niet waarom je geen frontload of kickstart hebt genomen. verder ben je niet de enige die slecht gaat op eq. verder zijn je gains tot nu toe nog niet echt groots maar mis komen de grote gains nog. grts en suc6
 
Ik heb ook slechte ervaringen met Dboll van GS.
Ik heb er ooit geld en 6 weken tijd mee verspeeld.
Geloof me Naposim is eff 10 keer beter en merk je na een week al.

Groetjes,
 
misschien komt het meer omdat je al een keer eerder gekuurd hebt met dezelfde hoeveelheid. dan zal het resultaat altijd minder zijn in vervolgkuren :)
 
de dboll van gs geeft me hetzelfde gevoel als de dbol v naposim
ze werken beiden uitstekend
 
ik heb zeer slechte ervaringen met gs dianabol ik vernam haast niks???
 
echt k*t al die fakes die rondgaan :mad:
 
de orals van g.s zijn zeker niet fake. Kwestie van de verpakking ff onderzoeken.

Veel mensen om mij heen gebruiken de tabs van g.s en de injects van mrp en groeien als kool.
 
ik had vorig jaar ook de dboll van gs en nu weer het zelfde lot nr maar ik vernam ook niks miss een fabrieksfout of fakes...ik had wel een betrouwbare leverancier miss is er bij gs zelf wat verkeerd gegaan ???
 
Back
Naar boven