AndroidHealthClinic

Tegenwerking van anabolen

Bezoekers in dit topic

reese

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
187
Waardering
444
Hallo,

Ik train al een aantal jaartjes en ook ervaring met kuren. Maar helaas loop ik nu tegen een probleem aan. In het verleden een aantal kuren gedaan met verschillende middelen met succes.

Ik gebruik nu het medicijn risperdal tegen onrust heb het wel in de laagste dosering(0,5mg)per dag.Hierna heb ik een aantal kuren gedaan maar zonder enig resultaat! Het doet gewoon helemaal niks.

Ik weet dat risperdal de serotonine en dopamine receptoren blokkeren. Zou dit ermee te maken hebben dat de anabolen geen werking hebben?

Zijn er mensen hier op het forum die hier verstand van hebben en het kunnen onderbouwen? Alvast bedankt!

Mvg, Reese
 
Cools
Galen

Overigens als je niet aankomt eet je te weinig. Als je 500 kcal boven onderhoud eet is dat 3500 kcal per week oftewel 35.000 kcal extra in 10 weken wat zou moeten vertalen in +- 5 kilo vet als je er geen spiermassa op kweekt.
 
Cools
Galen

Overigens als je niet aankomt eet je te weinig. Als je 500 kcal boven onderhoud eet is dat 3500 kcal per week oftewel 35.000 kcal extra in 10 weken wat zou moeten vertalen in +- 5 kilo vet als je er geen spiermassa op kweekt.

Voeding en training is het probleem niet..in verleden ook goede resultaten behaald
 
Makkelijker met wat meer informatie

Welke middelen heb je gebruikt?
Je stats?
Je voeding?

Lijkt me een gevaarlijk middel om te nemen samen met AAS zonder bloedwerk aangezien het bloedklonters kan veroorzaken. Ik zou sowieso een volledig bloed onderzoek doen en zeker prolactine ook laten testen.

Ik wil je ook niet veroordelen, maar lijkt me een beetje onverstandig om AAS te gebruiken als je een psychisch probleem hebt. AAS kunnen namelijk ook zulke bijwerkingen hebben.
 
Makkelijker met wat meer informatie

Welke middelen heb je gebruikt?
Je stats?
Je voeding?

Lijkt me een gevaarlijk middel om te nemen samen met AAS zonder bloedwerk aangezien het bloedklonters kan veroorzaken. Ik zou sowieso een volledig bloed onderzoek doen en zeker prolactine ook laten testen.

Ik wil je ook niet veroordelen, maar lijkt me een beetje onverstandig om AAS te gebruiken als je een psychisch probleem hebt. AAS kunnen namelijk ook zulke bijwerkingen hebben.

In het verleden met;
testosteron,primobolan,deca,t3 enz gekuurd.

Stats;
•1.84 cm
•95,5 kg
•14% bf
•30 jaar

•3500 Kcal
•eiwit 250gr
•koolhydraten 400gr
•vet 75gr

Er staat nergens dat ik een psychisch probleem heb, alleen onrust.
En jah ik weet dat AAS zulke bijwerkingen hebben.Waar het mij omgaat is wordt de werking van AAS tegengegaan door de Risperdal?
 
Dus ben je 5 kilo vet aangekomen?:scratch:

Ik denk dat deze opmerking niet door iedereen gesnapt wordt...

Effe verduidelijken:

Kcal overschot leidt altijd tot gewichtstoename. Bij aas gebruik is dat vooral spiermassa, zonder is dat grotendeels vetmassa.

Geen gewichtstoename is dus altijd een teken dat je te weinig eet.
 
In het verleden met;
testosteron,primobolan,deca,t3 enz gekuurd.

Stats;
•1.84 cm
•95,5 kg
•14% bf
•30 jaar

•3500 Kcal
•eiwit 250gr
•koolhydraten 400gr
•vet 75gr

Er staat nergens dat ik een psychisch probleem heb, alleen onrust.
En jah ik weet dat AAS zulke bijwerkingen hebben.Waar het mij omgaat is wordt de werking van AAS tegengegaan door de Risperdal?
Heb je al een bloedtest gedaan?
 
In het verleden met;
testosteron,primobolan,deca,t3 enz gekuurd.

Stats;
•1.84 cm
•95,5 kg
•14% bf
•30 jaar

•3500 Kcal
•eiwit 250gr
•koolhydraten 400gr
•vet 75gr

Er staat nergens dat ik een psychisch probleem heb, alleen onrust.
En jah ik weet dat AAS zulke bijwerkingen hebben.Waar het mij omgaat is wordt de werking van AAS tegengegaan door de Risperdal?

Ga 4000 kcal eten en probeer het nog eens
 
Heb je al een bloedtest gedaan?
Nee is nog niet gedaan..maar wat gaat me dit opleveren? Lost volgens mij het probleem niet op..en wat heeft de prolactine hier voor rol in? Thnx!
 
[Link niet meer beschikbaar] verhoogd prolactine.

Ik vraag me wel af welke dokter dit paardenmiddel voorschrijft aan iemand zonder psychische problemen.

Volgens de Katch/McArdle formule is je onderhoud trouwens 3300 kcal. Zou dus minimum 3800 kcal eten.
 
Ben je nou echt zo dom of wil je het gewoon niet snappen?:roflol:

Misschien een praatgroepje oprichten met mensen die dik zijn omdat ze zogenaamd 'ziek' zijn.

Als je niet aankomt eet je te weinig, anabolen zijn geen substituut voor slechte voeding.
 
Als ik het goed op heb zorgt een 'blokkering' van dopamine voor een verhoging van prolactine (cabergoline doet bv het omgekeerde). Of dat nefast is voor je gains laat ik in het midden
 
Als er niks met je gewicht gebeurt vreet je te weinig, klaar. Heeft geen fuck met medicijn of roid gebruik te maken zoals xyzyzyzyzyzyzx zegt.
Daarnaast is je insteek van "ik hoef geen bloedtest want dat lost mn probleem niet op" echt merkwaardig simpel te noemen.
 
Nee is nog niet gedaan..maar wat gaat me dit opleveren? Lost volgens mij het probleem niet op..en wat heeft de prolactine hier voor rol in? Thnx!
Je neemt anabolen die een verhoging geven op bvb je hematocriet en hemoglobine, en daarbij neem je een zwaar middel die als bijwerking bloedklonters heeft.

Je loopt dus misschien zonder dat je het weet rond met een sterk verhoogde HT/HB plus dat middel kan potentieel levensgevaarlijk zijn.

Je hebt maar 1 lichaam, dus kop niet in het zand steken en bloedprikken.
 
Laatst bewerkt:
Je neemt anabolen die een verhoging geven op bvb je hematocriet en hemoglobine, en daarbij neem je een zwaar middel die als bijwerking bloedklonters heeft.

Je loopt dus misschien zonder dat je het weet rond met een sterk verhoogde HT/HB plus dat middel kan potentieel levensgevaarlijk zijn.

Je hebt maar 1 lichaam, dus kop niet in het zand steken en bloedprikken.

Van de week ga ik een bloedtest laten doen.
 
Ik kan niet oordelen hoe erg je onrust is, maar ik zou zeggen dat je bij voorkeur zover mogelijk vandaan moet blijven van die medicijnen.
 
Back
Naar boven