AndroidHealthClinic

Tegenwerking van anabolen

Bezoekers in dit topic

reese

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
187
Waardering
444
Hallo,

Ik train al een aantal jaartjes en ook ervaring met kuren. Maar helaas loop ik nu tegen een probleem aan. In het verleden een aantal kuren gedaan met verschillende middelen met succes.

Ik gebruik nu het medicijn risperdal tegen onrust heb het wel in de laagste dosering(0,5mg)per dag.Hierna heb ik een aantal kuren gedaan maar zonder enig resultaat! Het doet gewoon helemaal niks.

Ik weet dat risperdal de serotonine en dopamine receptoren blokkeren. Zou dit ermee te maken hebben dat de anabolen geen werking hebben?

Zijn er mensen hier op het forum die hier verstand van hebben en het kunnen onderbouwen? Alvast bedankt!

Mvg, Reese
 
Cools
Galen

Overigens als je niet aankomt eet je te weinig. Als je 500 kcal boven onderhoud eet is dat 3500 kcal per week oftewel 35.000 kcal extra in 10 weken wat zou moeten vertalen in +- 5 kilo vet als je er geen spiermassa op kweekt.
 
Cools
Galen

Overigens als je niet aankomt eet je te weinig. Als je 500 kcal boven onderhoud eet is dat 3500 kcal per week oftewel 35.000 kcal extra in 10 weken wat zou moeten vertalen in +- 5 kilo vet als je er geen spiermassa op kweekt.

Voeding en training is het probleem niet..in verleden ook goede resultaten behaald
 
Makkelijker met wat meer informatie

Welke middelen heb je gebruikt?
Je stats?
Je voeding?

Lijkt me een gevaarlijk middel om te nemen samen met AAS zonder bloedwerk aangezien het bloedklonters kan veroorzaken. Ik zou sowieso een volledig bloed onderzoek doen en zeker prolactine ook laten testen.

Ik wil je ook niet veroordelen, maar lijkt me een beetje onverstandig om AAS te gebruiken als je een psychisch probleem hebt. AAS kunnen namelijk ook zulke bijwerkingen hebben.
 
Makkelijker met wat meer informatie

Welke middelen heb je gebruikt?
Je stats?
Je voeding?