MuscleMeat

tel sell

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
ik lach me dagelijks kapot om al die tel sell fimpjes. En dan niet enkel die abtronic verkooptroep maar gewoon allemaal zijn ze stuk voor stuk zwaar komisch. De manier waarop die producten worden aangeprezen toveren een glimnlach op mn gezicht.

En alhoewel Mike en Jim(?) van de Amazing Discoveries van de kijkbuis verwijderd zijn (om voor mij onduidelijke reden overigens) er zijn genoeg volgelingen op de tv.

De leukste vind ik die van Jack Lalanne die fitnessgoeroe van jaren terug die zijn sapmachine aanprijst. "Juicing changed my life!!"..juiching ja:D

Geweldig hoe die vent enthousiats zijn waren probeert te slijten

en dan heb ik t nog niet gehad over die geweldige commercial waarin een man en een vrouw de meest geweldige :rolleyes: computerspelletjes aanprijzen die je nu in 1 compleet pakket kan aanschaffen voor een geweldige prijs...

en dan heb ik t uiteraard over spelletjes die ik op de commodore 64 nog speelde.. En hoe hun dat overbrengen naar de kijker...kan niet anders zeggen dan geweldig.
lijkt me trouwens best een gaaf beroep, tel sellacteur;) .

waarom deze topic?..:dunno:

moest t ff kwijt, kon t niet laten
 
vind het wel eens zielig worden hoor, vooral bij die fitnessartikelen.

komt daar zo'n kerel met een prachtige fysiek, waarvoor ie zeker jaren zwaar heeft moeten trainen, vertellen dat ie die fysiek bereikt heeft door dat stom apparaatje dagelijks een half uur op z'n buik te hangen!

:no:

ik zou het niet over m'n hart krijgen, al dat zware werk voor niks...
 
De wehkamp heeft sinds een tijdje ook zoiets in de ochtend, bij toeval zie ik wel eens zo'n stukje, is gewoon met nederlandse man en vrouw, echt om te kotsen hoe ze kunnen slijmen over al die troep die ze iedereen aan proberen te smeren, bah
 
Idd... eigenlijk is het zielig voor al de mensen die zoiets kopen...

Als je niet een van de slimsten bent en een leek op het gebied van fitness trap je d'r zo in.
Want... je hebt GEGARANDEERD resultaat in 1 maand met maar 5 minuten per dag met een apparaatje tussen je benen je benen naar elkaar toe te duwen (nu op RTL5 :rolleyes: )

Eigenlijk zijn al die acteurs gewoon puur aan het liegen, valt dat niet onder misleidende reclame ???
 
volgens mij wel. het zijn testimonials en die moeten waarheidsgetrouw zijn.

maar kennen jullie die sapjesman?
 
nope.. die gast heb ik nog nooit gezien.
Maar ik kan haast niet wachten ;)
 
Originally posted by dandyman
maar kennen jullie die sapjesman?

komt die er al niet enkele jaren op met z'n sapjes

:D
 
geen idee, heb eigenlijk sinds vorige week echt tijd om die dingen te zien. maar zou idd goed mogelijk kunnen zijn
 
die ouwe kerel met zn sap-perser is idd heel strak :D

maar het toppunt is die 8-bit spelcomputer die ze nu ook proberen te verkopen voor €60 ofzo. die dingen kan je gratis afhalen bij elke rommelmarkt!
 
Originally posted by zoutzak
die ouwe kerel met zn sap-perser is idd heel strak :D

maar het toppunt is die 8-bit spelcomputer die ze nu ook proberen te verkopen voor €60 ofzo. die dingen kan je gratis afhalen bij elke rommelmarkt!

jaja, die bedoel ik idd. met zn Duckhunt pistooltje wat volgens hem het unicum is van deze eeuw
 
Dat ding heeft trouwens het uiterlijk van een nintendo 64, en idd zo'n duckhunt pistoolje waar ze dan heel wijs mee zitten te doen alsof het het nieuwste van het nieuwste is.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

"Heerlijk spelen op een groot beeldscherm. Veel prettiger dan op de pc. Er is keus uit maar liefst 84 sensationele games. Er zijn actiespellen variërend van voetbal tot professioneel worstelen. En er zijn spellen waarvoor je een lichtpistool nodig hebt. Dit lichtpistool wordt uiteraard bij dit waanzinnig uitgebreid spelpakket meegeleverd. Dit alles voor de werkelijk superlage prijs van slechts € 59,95. Bestel nu twee pakketten tegelijk, dan kost het tweede pakket geen € 59,95 maar slechts € 39,95. Voor zo’n serie games is dat toch bijna voor niets. Urenlang speelplezier, spanning en sensatie en avontuur. Dat kan alleen maar met Arcade Action!"

:rolleyes:
 
Originally posted by zoutzak
die ouwe kerel met zn sap-perser is idd heel strak :D

maar het toppunt is die 8-bit spelcomputer die ze nu ook proberen te verkopen voor €60 ofzo. die dingen kan je gratis afhalen bij elke rommelmarkt!

zijn dat geen herhalingen van 10 jaar geleden ofzo?

die kerel met z'n sapje draait er toch wortelen en al door... of heb ik een andere sapjeskerel voor?

:D
 
Originally posted by Fatalspeed1
Dat ding heeft trouwens het uiterlijk van een nintendo 64, en idd zo'n duckhunt pistoolje waar ze dan heel wijs mee zitten te doen alsof het het nieuwste van het nieuwste is.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

"Heerlijk spelen op een groot beeldscherm. Veel prettiger dan op de pc. Er is keus uit maar liefst 84 sensationele games. Er zijn actiespellen variërend van voetbal tot professioneel worstelen. En er zijn spellen waarvoor je een lichtpistool nodig hebt. Dit lichtpistool wordt uiteraard bij dit waanzinnig uitgebreid spelpakket meegeleverd. Dit alles voor de werkelijk superlage prijs van slechts € 59,95. Bestel nu twee pakketten tegelijk, dan kost het tweede pakket geen € 59,95 maar slechts € 39,95. Voor zo’n serie games is dat toch bijna voor niets. Urenlang speelplezier, spanning en sensatie en avontuur. Dat kan alleen maar met Arcade Action!"

:rolleyes:
owja, alsof je nog niet kunt genoeg kunt zijn krijg je er 2 (!) voor 60. ik vraag me in godsnaam af wat je er met 1 moet doen, maar met 2!!! ???
 
Originally posted by bart82


zijn dat geen herhalingen van 10 jaar geleden ofzo?

die kerel met z'n sapje draait er toch wortelen en al door... of heb ik een andere sapjeskerel voor?

:D
jaja das hem. hele wortels gaan erdoorheen alsof t niets is. ongeschilde appels, ongepelde bananen komen eruit zonder schil...t is echt amazing
 
Nou denk je dat jack toen ook al die Juice shit had! Dan koop ik er gelijk 1 :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Mike was vroeger altijd kewl
"En wat heb je vandaag weer voor ons mike?"
"Jo jo jo jo, deze FAN-TAS-TI-SCHE mixer om al je eten in te mixen"
"vertel mike hoe werkt dat"
"nou, je doet alles erin en je drukt op DEZE knop en alles gaat goed, je kan ermee hakken, snijden en euh.. ja alles wat een blender kan"
"Het is geweldig mike"
 
Originally posted by dandyman

jaja das hem. hele wortels gaan erdoorheen alsof t niets is. ongeschilde appels, ongepelde bananen komen eruit zonder schil...t is echt amazing

hahaha

die reclame is echt niet te doen!

hier is je juicer...

Jack La Lanne's Power Juicer Model: 1955

-30% More juice, more nutrients, more vitamins than any other juicer
-Patented extraction technology
-Stainless steel blade
-Whisper quiet motor
-Super sized pulp collector

[Abeelding niet meer beschikbaar]

This is the ultimate power juicer, designed in conjunction with America's sportsman of the century, Jack La Lanne. This is real power in terms of performance and result! Improve your health, condition, skin and figure by drinking delicious fresh fruit juice and vegetable juice every day. Full of valuable vitamins. The Princess Power Juicer works with a patented centrifugal technique that extracts 30% more juice from the ingredients than similar machines. Delicious fresh juice in a matter of seconds! The powerful synchronous motor is virtually silent. The filler opening is large enough for a whole apple, so the fruit doesn’t need to be chopped first. The juice pours from the juicer straight into the glass, which prevents dripping and splashing. This juicer processes both hard and soft fruit and vegetables. Nothing is lost, as even the pulp can be used in sauces or stews. The Princess Power Juicer comes with a pulp receptacle and stainless steel filter. The parts are dishwasher-safe.

:D
 
Nou je zag hoe breed die was :D vroeger
 
toe mike nog op tv was ging ik altijd naar een avond stappen met mijn dronken hoofd tel sel kijeken, kende ze allemaal uit me hoofd!!!!1
 
Originally posted by martijn23
toe mike nog op tv was ging ik altijd naar een avond stappen met mijn dronken hoofd tel sel kijeken, kende ze allemaal uit me hoofd!!!!1

ja ik ook. kwam ik om 4 uur ofsow 's nachts aan en meestal had ik dan enorme honger dus pakte ik een bak cornflakes of iets dergelijks en ging dan een uur lang die tell sell reclame's bekijken. Hey maar van die reclames kun je veel leren, de verschillende manipulatie- en beinvloedingstechnieken die ze gebruiken. Sommige zijn echt nep zoals die ene zuid amrikaan die dan zo'n haargroei middel aan prijst. Zooo nep
 
Back
Naar boven