- Waardering
- 1
ik lach me dagelijks kapot om al die tel sell fimpjes. En dan niet enkel die abtronic verkooptroep maar gewoon allemaal zijn ze stuk voor stuk zwaar komisch. De manier waarop die producten worden aangeprezen toveren een glimnlach op mn gezicht.
En alhoewel Mike en Jim(?) van de Amazing Discoveries van de kijkbuis verwijderd zijn (om voor mij onduidelijke reden overigens) er zijn genoeg volgelingen op de tv.
De leukste vind ik die van Jack Lalanne die fitnessgoeroe van jaren terug die zijn sapmachine aanprijst. "Juicing changed my life!!"..juiching ja
Geweldig hoe die vent enthousiats zijn waren probeert te slijten
en dan heb ik t nog niet gehad over die geweldige commercial waarin een man en een vrouw de meest geweldige
computerspelletjes aanprijzen die je nu in 1 compleet pakket kan aanschaffen voor een geweldige prijs...
en dan heb ik t uiteraard over spelletjes die ik op de commodore 64 nog speelde.. En hoe hun dat overbrengen naar de kijker...kan niet anders zeggen dan geweldig.
lijkt me trouwens best een gaaf beroep, tel sellacteur
.
waarom deze topic?..
moest t ff kwijt, kon t niet laten
En alhoewel Mike en Jim(?) van de Amazing Discoveries van de kijkbuis verwijderd zijn (om voor mij onduidelijke reden overigens) er zijn genoeg volgelingen op de tv.
De leukste vind ik die van Jack Lalanne die fitnessgoeroe van jaren terug die zijn sapmachine aanprijst. "Juicing changed my life!!"..juiching ja

Geweldig hoe die vent enthousiats zijn waren probeert te slijten
en dan heb ik t nog niet gehad over die geweldige commercial waarin een man en een vrouw de meest geweldige

en dan heb ik t uiteraard over spelletjes die ik op de commodore 64 nog speelde.. En hoe hun dat overbrengen naar de kijker...kan niet anders zeggen dan geweldig.
lijkt me trouwens best een gaaf beroep, tel sellacteur

waarom deze topic?..

moest t ff kwijt, kon t niet laten