XXL Nutrition

tel sell (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahaha, kewle topic Dandy!

Die Mike was echt altijd lachen ja, hoe hij dan deed met die stomme wijsvinger van hem als ze naar de reclame gingen, tot zo, bij amazing discovery's!

En kennen jullie die ene gozer nog herrinneren. Die kleine getrainede over actieve dwerg met die pony-tail: Tony Little? Met zijn 'Tony Little's Target Training'. Hahah, had hij altijd zo'n blok vet van 5kg bij de hand waar hij een gezicht op had getekend en een naam had gegeven. Hahaha, lachen man!

En dan nog die kleine oude vent die ook die 'toxido painting systeem' probeerd te verpatsen, hahaha. Zo dom he! Eerst doen ze net of ze het nog nooit gezien hebben en heel verbaasd, om vervolgens precies te vertellen wat het kost en waar je het kan bestellen.

Pfff, heb r zo veel gezien, ff denken, uhh: quick&bright, die ene motorolie, dat ze een motor in een aquarium leggen en laten draaien, die boenwas voor auto's die tegen extreme temperaturen kan, allemaal van die stomme pannen en messensetten, dat stomme opblaasbare bed, die vacuum zuig machines voor eten, en nog veel veel meer....
 
ab roller, flying lure, instant fisher man(1,2,3,vissen maar!) de health rider, cyclonic, reduce fat fast etc etc hehehe
 
Originally posted by Rob G
Hahaha, kewle topic Dandy!

Die Mike was echt altijd lachen ja, hoe hij dan deed met die stomme wijsvinger van hem als ze naar de reclame gingen, tot zo, bij amazing discovery's!

En kennen jullie die ene gozer nog herrinneren. Die kleine getrainede over actieve dwerg met die pony-tail: Tony Little? Met zijn 'Tony Little's Target Training'. Hahah, had hij altijd zo'n blok vet van 5kg bij de hand waar hij een gezicht op had getekend en een naam had gegeven. Hahaha, lachen man!

En dan nog die kleine oude vent die ook die 'toxido painting systeem' probeerd te verpatsen, hahaha. Zo dom he! Eerst doen ze net of ze het nog nooit gezien hebben en heel verbaasd, om vervolgens precies te vertellen wat het kost en waar je het kan bestellen.

Pfff, heb r zo veel gezien, ff denken, uhh: quick&bright, die ene motorolie, dat ze een motor in een aquarium leggen en laten draaien, die boenwas voor auto's die tegen extreme temperaturen kan, allemaal van die stomme pannen en messensetten, dat stomme opblaasbare bed, die vacuum zuig machines voor eten, en nog veel veel meer....

Die Tony little, die had toch blond haar en had zn haar in een staart>>>? Die man was grappig jonge. Met al die crunches oefeningen die hij dan deed. Maar moet wel zeggen dat hij er wel goed uitzag.
 
Flying lure ja!!! Hahaha, die kwam ook mega vaak ja! Ghahaha :D
 
toevallig vis ik zelf ook (op karper weliswaar) maar de flying lure werkt echt wel maar zoals zo vaak met vissen soms en niet altijd!!
 
Originally posted by klempic


Die Tony little, die had toch blond haar en had zn haar in een staart>>>? Die man was grappig jonge. Met al die crunches oefeningen die hij dan deed. Maar moet wel zeggen dat hij er wel goed uitzag.

Jep, that's the guy! Hij was ook altijd zo hyper actief, lachen met die vent!
 
Deze bedoel je:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Oh Mike, i's amazing!!

Kennen jullie die reclame van die "hand powered"boor/schroefmachine? Die was sneller en beter dan een electrische!!! Duss....
 
dandyman zei:
ik lach me dagelijks kapot om al die tel sell fimpjes. En dan niet enkel die abtronic verkooptroep maar gewoon allemaal zijn ze stuk voor stuk zwaar komisch. De manier waarop die producten worden aangeprezen toveren een glimnlach op mn gezicht.

En alhoewel Mike en Jim(?) van de Amazing Discoveries van de kijkbuis verwijderd zijn (om voor mij onduidelijke reden overigens) er zijn genoeg volgelingen op de tv.

De leukste vind ik die van Jack Lalanne die fitnessgoeroe van jaren terug die zijn sapmachine aanprijst. "Juicing changed my life!!"..juiching ja:D

Geweldig hoe die vent enthousiats zijn waren probeert te slijten

en dan heb ik t nog niet gehad over die geweldige commercial waarin een man en een vrouw de meest geweldige :rolleyes: computerspelletjes aanprijzen die je nu in 1 compleet pakket kan aanschaffen voor een geweldige prijs...

en dan heb ik t uiteraard over spelletjes die ik op de commodore 64 nog speelde.. En hoe hun dat overbrengen naar de kijker...kan niet anders zeggen dan geweldig.
lijkt me trouwens best een gaaf beroep, tel sellacteur;) .

waarom deze topic?..:dunno:

moest t ff kwijt, kon t niet laten

:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

'Mike' De Koning van Homeshopping is niet meer...........

Hij is vorige maand op 55 jarige leeftijd overleden aan kanker.



[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
deze is ook schitterend...


biostabil 2000

Biostabil 2000 is een draaiende hanger met 2 kanten, waarop aan beide zijden het Ying-Yang symbool is aangebracht met een + en – teken. DE BIOSTABILL 2000 IS EEN UNIEKE WETENSCHAPPELIJKE MOGELIJKHEID OM DE SPANNING TE ONTLADEN VAN DE GEVAARLIJKE VERVUILING DIE AFKOMSTIG IS VAN DE ELEKTROMAGNETISCHE EN ELEKTROSTATISCHE VELDEN. Deze wordt veroorzaakt door alle soorten elektrische apparaten die niet meer weg te denken zijn uit ons dagelijks leven: van zaktelefoon, elektrische deken, televisietoestel en hoogspanningslijnen tot zelfs computers!

De Biostabil neemt altijd automatisch de juiste positie in op het lichaam. Dankzij het speciale draaimechanisme, is dit de sleutel om de spanning (positief of negatief) in het lichaam in evenwicht te brengen. Bij een teveel aan + zal de Biostabil 2000 dit opnemen en gelijktijdig het tekort aan – aanvullen. Dat betekent ook dat bij een teveel aan – de Biostabil 2000 dit ook opneemt en gelijktijdig het tekort aan + weer aanvult.

Via het zenuwstelsel zoekt de spanning een uitweg naar de zwakke punten met als gevolg het verminderen van de psychische en lichamelijke weerstand. Meer spanning, betekent meer problemen. Door het wegnemen van de spanning, produceert uw lichaam meer energie en meer weerstand en daardoor meer immuniteit. Een teveel een positieve spanningen is vaak ook de oorzaak van vele chronische klachten, zoals slapeloosheid, rusteloosheid, hyperventilatie, ontstekingen, hoge bloeddruk, hoofdpijnen etc. Een teveel aan negatieve lading verslechtert de weerstand zowel psychisch als lichamelijk en kan de oorzaak zijn van futloosheid en vermoeidheid, neerslachtigheid en moedeloosheid, lage bloeddruk, geen of weinig coïtusualiteit, vermoeide ogen en ook hoofdpijn.

Biostabil is verkrijgbaar in drie uitvoeringen: Zilver, bi-color (combinatie van goud en zilver) en goldplated. Bestel Biostabil nu voor uzelf, of als cadeautje voor iemand die u dierbaar is. U zult er geen spijt van krijgen!
 
man_of_magic zei:
:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

'Mike' De Koning van Homeshopping is niet meer...........

Hij is vorige maand op 55 jarige leeftijd overleden aan kanker.
RIP...
ik zal em missen
 
idd , maar gelukkig hebben we nog de reruns:)...alhowel. Zag Mike en Jim al een hele tijd niet meer

RIP mike
 
amazing discoveries...de nostalgie :)

die ouwe lul van die juicer ziet er helemaal niet goed uit, mn bejaarde buurman ziet er nog beter uit. **** die sapjes :D
 
Back
Naar boven