MuscleMeat

Telefonisch extern gesprek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oja, nog karma voor serieus reacties;) Behalve die van Antropoid die vond ik wel grappig, dus die krijgt ook karma:P
 
Schakel jij ze in of moet ik dat doen?

GhostbustersPoster1.jpg
 
Staat de telefoon in de buurt van de pc, soms gaat die van mij ook rinkelen opeens, schijnt daarmee te maken hebben. oid.
 
forum.sesamstraat.nl

See if they care, cause no one here does.
 
Staat de telefoon in de buurt van de pc, soms gaat die van mij ook rinkelen opeens, schijnt daarmee te maken hebben. oid.

Ja dat zou kunnen;) Ons draadloos modem staat wel vlak bij de telefoon:)
 
Ja, dat zou het goed kunnen zijn

Slaap lekker vannacht :D

Haha oke;)

Ooh ik maakte me niet druk hoor, vroeg me gewoon af of anderen het wel eens hadden gehad;)

Bedankt voor je hulp, +5
 
Marjolein is zo lief, +53.
 
Dude, soms is je telefoon gewoon een beetje wazig en geeft hij extern gesprek aan terwijl die andere gewoon met een anoniem nummer belt, hebben wij ook zo vaak. Tevens, zoals al eerder gezegd, extern is van buiten en niet van binnen.
Idd, gewoon wat The Rock zegt. Zal wel iemand zijn die anoniem belt en het op jullie tel. dan als extern word aangegeven.
 
Idd, gewoon wat The Rock zegt. Zal wel iemand zijn die anoniem belt en het op jullie tel. dan als extern word aangegeven.

kun je toch zelf testen met je gsm dan!
 
Ik heb vroeger wel eens gehad. Was mijn moeder boven aan het bellen met iemand...mijn broertje en ik beneden met de radio aan het spelen tot ik ineens mijnmoeder op de radio hoorde. Grappig was dat, precies dezelfde frequentie...
 
Denk je dat ik huilend naar die telefoon zou gaan staan kijken? Tuurlijk pakte ik op:P Maar toen hoorde ik dat geluidje alsof er opgehangen werd.

het was een moderator.............


je ziet ze nooit, maar ze checken je elk moment van de dag........
:D
 
Back
Naar boven