XXL Nutrition

Telefoon gevonden

Bezoekers in dit topic

Ga naar een of andere ''afghan market'' en unlock em, je kan de eigenaar toch niet opsporen zo, nieuw ladertje erbij kopen, hoppa
natuurlijk ben ik hier normaal gesproken tegen maar beter jij dan politie
 
het zal wel een 'neukia' zijn
 
Fail, lees vorige pagina nog maar eens.



Ik wordt bijna emotioneel van deze barmhartige reactie, nog meer heldhaftige spreuken van achter je pc?

Ik zit dus met een telefoon waarmee ik de originele eigenaar niet mee kan bereiken, door pincode als ik de sim erin steek, en die smsjes die er zijn is niet van een nuttig adres (postbank), daarnaast is de accu leeg en heb ik zelf niet zo'n oplader. Rest me nog naar de politie te gaan, maar mijn ervaring is dat er daar niks mee gedaan wordt, dan houd ik het ding liever zelf.

Je kan bij de politie melding maken van de vondst. Je houdt de telefoon zelf totdat de eigenaar zich meldt. De politie bemiddelt dus alleen maar. De telefoon niet afgeven, anders houden zij het als er niemand voor komt.
Zo heb ik het ook met een gevonden goudklompje gedaan.
 
Lijkt wel een script voor een lachfilm:p
 
Misschien was hij van een crack ho en zit er herpes aan het microfoontje.
 
Lekker houden dat ding, zeik niet zo allemaal. De tering.
 
Als je dat op straat vind.. Kan je hem gebruiken, hou hem dan. Is ie beveiligd, zoek effen een hamer. :D Ik zou in ieder geval geen moeite doen om te achterhalen van wie dat ding is, moest ik m'n eigen gsm verliezen om straat zou ik er ook niet op rekenen hem ooit terug te krijgen, dan heb je gewoon pech en moet je in het vervolg maar beter op je spullen letten.
 
Wtf oud topic
 
Heeej das mijn telefoon geef terug:mad:
 
Back
Naar boven