Fitness Seller

Telefoon kapot, graag hulp!!

Bezoekers in dit topic

IRONSLAVE

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2009
Berichten
1.595
Waardering
291
Lengte
1m83
Massa
95kg
Vandaag met verhuizen heeft er iets hard tegen mijn telefoon aan gedrukt (Samsung Galaxy S2) Nu zit er een barst in het scherm, heb de telefoon pas een maand ofzo maar vraag me af of dit ook onder garantie valt. En als dit niet het geval is hoe ik dan eventueel het ding kosteloos gerepareerd krijg.

Alvast bedankt!!
 
Is geen garantie, en als je het opgeeft aan de (reisverzekering) dan krijg je het vaak wel vergoed.
 
Reisverzekering? Denk niet dat het onder de garantie valt. Kun je er niet een nieuw scherm in laten zetten?
 
Reisverzekering? Denk niet dat het onder de garantie valt. Kun je er niet een nieuw scherm in laten zetten?

Ja hoop dat een nieuw schermpje voldoende is, vraag me af wat dit kost
 
Had je um moeten verzekeren voor 6-7 eu per maand.
 
Gewoon zeggen dat ie op vakantie is gevallen en vaak krijg je het dan vergoed.
 
Digitizer + LCD moet dan vervangen worden. Laten doen kost € 190,00 bij onderstaand bedrijf.

http://www.replacedirect.nl/

Ben zelf handig dan kun je het zelf voordelig doen en de onderdelen van ebay halen.

Scherm van mijn S2 was ook gebarsten en heb het volgende onderdeel(en) uit China gehaald: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120751861885&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

Je hoeft dan niet zelf het scherm etc te monteren, alleen alle onderdelen overzetten (moederbord, camera's etc)

Thanks voor de moeite man, maar heb hem al weg gebracht naar de tel.winkel waar ik hem gehaald heb... probeer het nu via mijn reisverzekering te verhalen.
 
Beste mensen,

mijn gsm (toevallig hetzelfde als die van jou, Samsung Galaxy S2 / Super AmoLED+ scherm) is per ongeluk ook gevallen in mijn auto en op het bovenste deel van mijn scherm is er een zeer klein krasje/puntje ontstaan,

het is niet zo erg maar het stoort me wel :(

heb ik daar garantie op?

indien niet, wat kan ik dan het beste doen om er goedkoop van af te geraken? ik wil namelijk dat krasje wegkrijgen :(
 
carglass bellen voor hun hpx3 hars
 
Hoezo denk je garantie te hebben als je het zelf kapot hebt gemaakt?

Wellicht valt het onder je inboedelverzekering.
 
Toen ik mijn HTC Desire net 2 weken had ging het scherm ook kapot(geen barst o.i.d.) het kwam doordat me broek te strak kwam te staan en het scherm dus kapot ging.
Bij KPN constateerde ze dat dit onder "valschade" viel en ik kreeg geen garantie, de reparatie zou mij 230 euro gaan kosten, ik had hier toen akkoord voor gegeven en wanneer ik de telefoon op kwam halen moest ik betalen, alleen dit is nooit gebeurd :o dus mijn reparatie was gratis :D
 
Toen ik mijn HTC Desire net 2 weken had ging het scherm ook kapot(geen barst o.i.d.) het kwam doordat me broek te strak kwam te staan en het scherm dus kapot ging.
Bij KPN constateerde ze dat dit onder "valschade" viel en ik kreeg geen garantie, de reparatie zou mij 230 euro gaan kosten, ik had hier toen akkoord voor gegeven en wanneer ik de telefoon op kwam halen moest ik betalen, alleen dit is nooit gebeurd :o dus mijn reparatie was gratis :D

Heel vreemd :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 23:33 ----------

Hoezo denk je garantie te hebben als je het zelf kapot hebt gemaakt?

Wellicht valt het onder je inboedelverzekering.

Inboedelverzekering?

Ja ik heb het per ongeluk laten vallen, nochtans hij is niet hard gevallen, ze spreken overal wel van een Gorilla Glass, en dan zeggen ze erbij dat het krasvrije schermen zouden zijn, nou? Ik heb nu dus degelijk wel een klein krasje, wat nu????????? :S

:(
 
Back
Naar boven