AndroidHealthClinic

Telefoon kcal meter

Bezoekers in dit topic

Nickyo1992

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 jan 2019
Berichten
1.141
Waardering
1.289
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Hallo,
Veel telefoons hebben tegenwoordig een stappenteller, waaronder ook nog eens vermeld staat hoeveel kcal verbruik dat is. Nu viel mij voor het eerst op dat ik tijdens mijn werksetjes in de sportschool mijn kcal verbruik zo hard steeg. Ik volg momenteel 5x5 stronglifts schema en doe dus voornamelijk de grote compounds.

Tijdens het squatten vlogen de kcal er dus ook behoorlijk vlot bij op.

Mijn teller zegt momenteel 1400 stappen, wat normaal 30kcal ofzo ongeveer zou zijn, dat ik nu al 450 kcal heb verbruikt (mijn krachttraining dus).

Hoe ziet mijn telefoon dat ik aan het squatten, deadliften, of welke andere zware oefening aan het doen ben?

Enige wat ik me kan bedenken dat 5x5 stronglifts app dit bijwerkt maar ik kan het me haast niet voorstellen, het is mij in elk geval nog nooit eerder opgevallen.
 
Onzin. Niet geloven.
 
Dit komt doordat door de hevige beweging zowel de camera als microfoon wordt geactiveerd. Hierdoor kunnen ze beter meten wat je doet, sommigen beweren zelfs dat ze proberen te kijken welke gewichten je gebruikt en dat ze vervolgens de kcals daarop aanpassen.
 
Dit komt doordat door de hevige beweging zowel de camera als microfoon wordt geactiveerd. Hierdoor kunnen ze beter meten wat je doet, sommigen beweren zelfs dat ze proberen te kijken welke gewichten je gebruikt en dat ze vervolgens de kcals daarop aanpassen.
:roflol::roflol:
 
Back
Naar boven