XXL Nutrition

Telefoon Kopen...

Bezoekers in dit topic

Thommie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2010
Berichten
1.454
Waardering
111
Lengte
1m93
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Dag dbb,

Ik ben benieuwd naar wat jullie keuze zou zijn als jullie in mijn schoenen zouden staan..

Situatie:
- Telefoon stuk
- Kan geen 24maanden abbo ivm studie buitenland over jaartje
- budget +- 200 euro

Ik heb momenteel een Ben sim only abbonement 250bel/sms +100 sms en ik raak telkens eigenlijk erover..

Bij ben kan je voor 5 euro p/m 1gb internet erbij doen, maar moet k een telefoon hebben die kan whatsappen.. Welke raden jullie me aan?

Dus niet met Iphones en 24 maanden durende abbo's aankomen zetten :P

Ik zat te denken aan HTC wildfire, iemand ervaring met dat ding?

thx (:
 
woon je in NL? gwn simpele telefoon nemen met een sim only abbo, en dan wachten totdat de prijzen een beetje normaal worden, heb je echt internet nodig op je mobiel? htc wildfire is wel ok maar ik zou wel de S nemen
 
Misschien gewoon een BlackBerry ofzo? Heb je vanaf 170 euro en kun je mee pingen/whatsapp
 
tweedehands nokia n97 of iets in die richting
 
woon je in NL? gwn simpele telefoon nemen met een sim only abbo, en dan wachten totdat de prijzen een beetje normaal worden, heb je echt internet nodig op je mobiel? htc wildfire is wel ok maar ik zou wel de S nemen

Ik woon in NL

Prijs bij Ben sim only vind ik aardig cheap, 6.95 + 4.95 voor 250 bel/sms +100 sms en 1gig internet.

ik ben wel echt internet nodig omdat ik nu de laatste 5 dagen meestal nie kan bellen/smsen ivm abbo limiet..
met internet erbij is dat probleem er niet meer en het is wel leuk (:

waarom wildfire S? is dat het waard die paar tientjes extra?
 
Misschien gewoon een BlackBerry ofzo? Heb je vanaf 170 euro en kun je mee pingen/whatsapp
kheb een blackberry (gekregen zou m nooit kopen zelfs al had ik het geld) en kheb er 2 dingen over te zeggen ten 1e is het zn geld niet waard, ten 2e om een blackberry een beetje normaal te kunnen gebruiken heb je een speciaal blackberry abbo nodig. is veel duurder en alsje int buitenland zit betaal je 2.00 voor 1 mb internet en voor "blackberry internet" 8,70. de hogere prijzen zullen vast wel een iets betere service bieden. maar ik twijfel of de TS die service nodig heeft (blackberry is oorspronkelijk ook voor zaken mensen en dat zie je in de UI ook een beetje terug)
 
Ik woon in NL

Prijs bij Ben sim only vind ik aardig cheap, 6.95 + 4.95 voor 250 bel/sms +100 sms en 1gig internet.

ik ben wel echt internet nodig omdat ik nu de laatste 5 dagen meestal nie kan bellen/smsen ivm abbo limiet..
met internet erbij is dat probleem er niet meer en het is wel leuk (:

waarom wildfire S? is dat het waard die paar tientjes extra?
zeker, hardware is beter en scherm is ook hogere resolutie geloof ik ( je kan ff de verschillen opzoeken) ben heeft ook voor een 10tje extra heb je onbeperkt internet erbij.

hier is een lijstje met alle simonly's, geeft een beetje inzicht http://www.simonly.nl/simonly/
 
zeker, hardware is beter en scherm is ook hogere resolutie geloof ik ( je kan ff de verschillen opzoeken) ben heeft ook voor een 10tje extra heb je onbeperkt internet erbij.

hier is een lijstje met alle simonly's, geeft een beetje inzicht http://www.simonly.nl/simonly/

ja dat tientje van internet is 1gb internet en dat is tijdelijk 50% korting als je nu afsluit kan je dat maximaal een jaar krijgen (:

thanks voor de info.. kga morgen nog even langs de hi winkel beetje met telefoons kloten kijken of het fijn in de hand ligt etc
 
ja dat tientje van internet is 1gb internet en dat is tijdelijk 50% korting als je nu afsluit kan je dat maximaal een jaar krijgen (:

thanks voor de info.. kga morgen nog even langs de hi winkel beetje met telefoons kloten kijken of het fijn in de hand ligt etc
zou m gelijk vastzetten voor 2 jaar want anders zit je met 4x de prijs. maar ik zou voor het kopen van het toestel ff reviews op het internet lezen over problemen die je op langer termijn tegen kan komen, of bijv of de accu niet snel leeg gaat (kun je niet in de winkel testen en bij sommige smartphones is de accu duur echt om te huilen)
 
kheb een blackberry (gekregen zou m nooit kopen zelfs al had ik het geld) en kheb er 2 dingen over te zeggen ten 1e is het zn geld niet waard, ten 2e om een blackberry een beetje normaal te kunnen gebruiken heb je een speciaal blackberry abbo nodig. is veel duurder en alsje int buitenland zit betaal je 2.00 voor 1 mb internet en voor "blackberry internet" 8,70. de hogere prijzen zullen vast wel een iets betere service bieden. maar ik twijfel of de TS die service nodig heeft (blackberry is oorspronkelijk ook voor zaken mensen en dat zie je in de UI ook een beetje terug)
Ik ben er ook geen fan van, maar binnen zijn prijsrange is het niet verkeerd, andere smartphones zijn veel duurder. En waarom heb je daar een speciaal abonnement voor nodig?
Je hebt trouwens ook wel goedkope nokia's met whatsapp mogelijkheid ben je nog geen €100,- kwijt.
 
Wildfire is kakkesloom
 
nokia 6300

betrouwbaar, kan bellen, kan vaak vallen, kan smsen.
 
http://www.whatsapp.com/nokia/

Minimum requirements:

Unlimited internet data plan!
Nokia S60 3rd edition, 5th edition or Symbian^3 Operating System

Supported device list:


Symbian Anna: X7 · E6
Symbian^3: N8 · C6 · C7 · E7
S60 5th edition: Nokia 5800 · Nokia 5800 · Nokia 5530 · Nokia 5230 · Nokia 5233 · Nokia N97 · Nokia N97 mini · Nokia X6 · Nokia C6 · Samsung i8910 Omnia HD · Sony Ericsson Satio · Sony Ericsson Vivaz · Sony Ericsson Vivaz Pro
S60 3rd edition: Nokia 5700 · Nokia 6110 · Nokia 6120 · Nokia 6121 · Nokia 6124 · Nokia 6290 · Nokia E51 · Nokia E63 · Nokia E66 · Nokia E71 · Nokia E90 Communicator · Nokia N76 · Nokia N81 · Nokia N81 8GB · Nokia N82 · Nokia N95 · Nokia N95 8GB · Nokia 5320 · Nokia 5630 · Nokia 5730 · Nokia 6210 · Nokia 6220 · Nokia 6650 fold · Nokia 6710 Navigator · Nokia 6720 · Nokia 6730 · Nokia 6760 Slide · Nokia 6790 Surge · Nokia C5 · Nokia E52 · Nokia E55 · Nokia E71x · Nokia E72 · Nokia E75 · Nokia E5 · Nokia N78 · Nokia N79 · Nokia N85 · Nokia N86 8MP · Nokia N96 · Samsung GT-i8510 · Samsung GT-I7110 · Samsung SGH-L870 · Samsung SGH-G810 · Samsung SGH-iNNN

En anders wordt het een Iphone, Android of Blackberry. Met jouw budget denk ik dat Nokia of Android wel te doen is?
 
Nokia en whatsapp = battery drain. Mijn 5800 expressmusic was na een paar uur leeg als ik whatsapp op de achtergrond draaide.
 
Blackberry, goedkoop en je kan er alles mee.

Oude toestellen zoals een N97 is geen optie als je nog een klein beetje up to date wilt blijven.
 
een n97 is beter dan een blackberry van zijn budget hoor
gps, betere camera, touchscreen vind ook het toetsenbord beter.
en whatsapp kan er ook op
 
Back
Naar boven