XXL Nutrition

Telefoon Kopen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een n97 is beter dan een blackberry van zijn budget hoor
gps, betere camera, touchscreen vind ook het toetsenbord beter.
en whatsapp kan er ook op

Heb je wel eens een Blackberry van dat budget gehad dan..
 
Blackberry 8520 paar weken geleden nog nieuw voor €111
 
n97 is klote. Heb er zelf ook een. blijft vaak hangen en heeft ontzettend veel kuren. Ik ken meerdere mensen die hetzelfde toestel hebben met hetzelfde probleem, niet doen dus. Ohja je mag de mijne wel kopen :P
 
Nokia is verleden tijd.

Het is tegenwoordig, Samsung Galaxy, Iphone of Blackberry.

De rest is overbodig, tenzij je een krent bent die geen geld aan een tel wilt uitgeven en zoiets heeft van: "zolang ik maar kan bellen".
 
Nokia is verleden tijd.

Het is tegenwoordig, Samsung Galaxy, Iphone of Blackberry.

De rest is overbodig, tenzij je een krent bent die geen geld aan een tel wilt uitgeven en zoiets heeft van: "zolang ik maar kan bellen".
er zijn nog andere merken die goed concurreren met deze merken. je noemt ook merken en geen modellen (en er zitten nogal wat verschillen qua model binnen een merk). en 3kwart van de mensen die ik ken, gebruiken internet alleen maar voor facebook en whatsapp. facebook kun je ook ff mee wachten en thuis doen en door whatsapp wordt de inhoud van de gesprekken alleen maar leger (althans van de mensen die ik ken)
 
er zijn nog andere merken die goed concurreren met deze merken. je noemt ook merken en geen modellen (en er zitten nogal wat verschillen qua model binnen een merk). en 3kwart van de mensen die ik ken, gebruiken internet alleen maar voor facebook en whatsapp. facebook kun je ook ff mee wachten en thuis doen en door whatsapp wordt de inhoud van de gesprekken alleen maar leger (althans van de mensen die ik ken)

Wat lul jij nou weer :roflol:

Blackberry en Iphone noem ik in het algemeen, en Whatsapp een lege inhoud qua gesprekken? Who gives a shit, het is gratis en je kan er oneindig gebruik van maken.
 
Blackberry 8520 paar weken geleden nog nieuw voor €111

waar?

iemand nog andere goeie aanbiedingen gezien?

of 2e hands betrouwbaar van iemand van hier ofzo

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 17:07 ----------

dus niet van jimmy of muay etc
 
waar?

iemand nog andere goeie aanbiedingen gezien?

of 2e hands betrouwbaar van iemand van hier ofzo

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 17:07 ----------

dus niet van jimmy of muay etc
check ebay, wel een simlock vrije nemen
 
Koop gewoon zo'n ding van de albert heijn
 
En daar kan je op whatsappen denk je?
 
Wat lul jij nou weer :roflol:

Blackberry en Iphone noem ik in het algemeen, en Whatsapp een lege inhoud qua gesprekken? Who gives a shit, het is gratis en je kan er oneindig gebruik van maken.
int algemeen? blackberry heeft er anders wel een aantal shitmodellen tussen zitten, en waar is bijv htc? en verder heb je nog de ¨exotische¨ smartphones.

hier is de ZTE blade http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427013/0 kost 150 euro zo te zien. en dan heb je m ook thuis. je moet alleen wel een beetje handig zijn en ff de nieuwe versie van android erop zetten zodat je geen orange troep hebt.

en waarom zou je extra betalen voor oneindigd gebruik als je prima af kan met het gelimiteerde gebruik?

ben misschien wel een beetje miereneukerig qua geld maar voor mij is een verschil van 300 euro toch aardig wat.
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Kijkshop, ik weet niet of het tijdelijk was..
 
Wat lul jij nou weer :roflol:

Blackberry en Iphone noem ik in het algemeen, en Whatsapp een lege inhoud qua gesprekken? Who gives a shit, het is gratis en je kan er oneindig gebruik van maken.

:roflol: Eerst over een krent beginnen en dan het argument aandragen dat het gratis is.
 
Laatst bewerkt:
Heb je geen 12 maanden abonnementen?
 
:roflol: Eerst over een krent beginnen en dan het argument aandragen dat het gratis is.

Ja, gratis communiceren of met een oude stink telefoon rondlopen omdat het zo weinig kost is natuurlijk een groot verschil.
 
whatsapp is een must voor mij dus geen albertheinstein shit please.. Larsson
 
Back
Naar boven