MuscleMeat

Telefoon Kopen...

Bezoekers in dit topic

Nee, daar heb je gelijk in. Maar denk er aan dat niet iedereen een nieuw model telefoon nodig heeft om er goed uit te zien.
 
Nee, daar heb je gelijk in. Maar denk er aan dat niet iedereen een nieuw model telefoon nodig heeft om er goed uit te zien.

Daar gaat het niet om, het is gewoon rete gemakkelijk, je bent gewoon altijd voor elkaar bereikbaar, en het is nog gratis ook, dus geen smsjes meer van 8 cent per bericht of telefoongesprekken.

Gewoon msn maar dan altijd online en met je hele telefoonlijst.

Echt een uitvinding als je het mij vraagt.
 
Is de Samsung Galaxy Gio niks voor je? Al schijnt dat toestel wel eens spontaan uit te willen vallen, kwam in enkele reviews naar voren. Anders de HTC Wildfire of Wildfire S, als je geen high-end gebruiker bent kun je weer een aardige periode vooruit :)
 
Ik zou eens testen bij een telefoonzaak. Die goedkope smartphones met touchscreen zijn vaak wat langzaam of het scherm reageert niet lekker.
 
Daar gaat het niet om, het is gewoon rete gemakkelijk, je bent gewoon altijd voor elkaar bereikbaar, en het is nog gratis ook, dus geen smsjes meer van 8 cent per bericht of telefoongesprekken.

Gewoon msn maar dan altijd online en met je hele telefoonlijst.

Echt een uitvinding als je het mij vraagt.

Heb je wel een telefoon voor 200 euro meer plus internetkosten. Hoeveel smsjes kan je daar wel niet van sturen.
Kijk tuurlijk is mobiel internet super handig, helemaal voor google maps of dbb'en als je op de bus staat te wachten oid. Maar een telefoon kopen alleen voor whatsapp begrijp ik niet.
 
Heb je wel een telefoon voor 200 euro meer plus internetkosten. Hoeveel smsjes kan je daar wel niet van sturen.
Kijk tuurlijk is mobiel internet super handig, helemaal voor google maps of dbb'en als je op de bus staat te wachten oid. Maar een telefoon kopen alleen voor whatsapp begrijp ik niet.

Ach, de 1 is wat populairder dan de ander :cool:

Wat ik bedoel is dat je makkelijk dat geld eruit haalt omdat je niet meer hoeft te bellen+smsen, iig een stuk minder.

En het is ook makkelijk om een slap geouwehoer gesprek met iemand te houden terwijl je aan 't werk bent of dergelijke. Heel belangrijk :p
 
iphone 3g kan je 2ehands voor 200 euri op de kop tikken.
 
Beginnerbb ik kwam niet om te vragen of ik wel of niet een telefoon met whatsapp wilde..

verder deel ik de mening van realist (:
Iphone 3g lijkt me ook nog niet verkeerd?
 
Beginnerbb ik kwam niet om te vragen of ik wel of niet een telefoon met whatsapp wilde..

verder deel ik de mening van realist (:
Iphone 3g lijkt me ook nog niet verkeerd?

Een 3g zou ik niet meer dan 150 euro voor neer leggen. Een 3gs zou je eventueel ook voor die prijs kunnen krijgen als je een beetje geluk hebt.
 
Back
Naar boven