Fitness Seller

Telefoon/sleutelhouder waterfles

Bezoekers in dit topic

Sjaak Kloes

Novice
Lid geworden
12 jul 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iets dat ik om mijn waterfles kan binden om mijn telefoon en sleutels in te stoppen. Een soort van minitasje die je dus aan je waterfles bindt. Op die manier heb ik gewoon alles naast mij als ik aan het sporten ben. En het is helemaal ideaal als ik gewoon kan drinken uit de fles zonder dat ik iets open hoef te maken ofzo. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Een linkje naar een site die zoiets verkoopt zou ik eeuwig dankbaar voor zijn, ikzelf kan het maar niet vinden! Alvast bedankt.
 
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iets dat ik om mijn waterfles kan binden om mijn telefoon en sleutels in te stoppen. Een soort van minitasje die je dus aan je waterfles bindt. Op die manier heb ik gewoon alles naast mij als ik aan het sporten ben. En het is helemaal ideaal als ik gewoon kan drinken uit de fles zonder dat ik iets open hoef te maken ofzo. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Een linkje naar een site die zoiets verkoopt zou ik eeuwig dankbaar voor zijn, ikzelf kan het maar niet vinden! Alvast bedankt.
amir1121 heb jij geen gucci heuptasje voor hem?
 
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iets dat ik om mijn waterfles kan binden om mijn telefoon en sleutels in te stoppen. Een soort van minitasje die je dus aan je waterfles bindt. Op die manier heb ik gewoon alles naast mij als ik aan het sporten ben. En het is helemaal ideaal als ik gewoon kan drinken uit de fles zonder dat ik iets open hoef te maken ofzo. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Een linkje naar een site die zoiets verkoopt zou ik eeuwig dankbaar voor zijn, ikzelf kan het maar niet vinden! Alvast bedankt.
Zoiets?
 
Wat moet je met een telefoon als je nog te lui bent om een waterfles los te draaien. Dan dus ook de huisdeur niet op slot doen, heb je ook geen sleutel nodig.
Naja, misschien is een B.H. wat, veel vrouwen stoppen er van alles achter, zal wel handig zijn. :thumb:
 
550x359.jpgdopperhoesblack.pngFeel-good-telefoonhoesje3.jpgDV_157x152_7851029_02_4c_DE_20141213201754.jpg
Alles aan elkaar en klaar
 
amir1121 heb jij geen gucci heuptasje voor hem?
heuptassen zijn in mijn wereld meer iets voor dames.
snap niet dat er mannen ermee rondlopen.
ik vraag me altijd af wat ze mee hebben dat ze een heuptas nodig hebben.
maandverbandje mischien? lippenstift ,make up?
i dont know...
 
heuptassen zijn in mijn wereld meer iets voor dames.
snap niet dat er mannen ermee rondlopen.
ik vraag me altijd af wat ze mee hebben dat ze een heuptas nodig hebben.
maandverbandje mischien? lippenstift ,make up?
i dont know...
Mijn incontinentieluier 😉
 
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iets dat ik om mijn waterfles kan binden om mijn telefoon en sleutels in te stoppen. Een soort van minitasje die je dus aan je waterfles bindt. Op die manier heb ik gewoon alles naast mij als ik aan het sporten ben. En het is helemaal ideaal als ik gewoon kan drinken uit de fles zonder dat ik iets open hoef te maken ofzo. Heeft iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Een linkje naar een site die zoiets verkoopt zou ik eeuwig dankbaar voor zijn, ikzelf kan het maar niet vinden! Alvast bedankt.
Ik heb een gymdonkey, misschien minder goed voor sleutels, maar die heb ik zelf nooit in de (home)gym.
https://www.gymdonkey.nl/
 
gadverdamme...😄
Hij bedoelt een schone, geen gebruikte!

(hoop ik)

Op festivals zie ik weleens mannen heuptasjes als schoudertasje gebruiken.

Hardlopers, triatleten en trailrunners hebbenhelemaal bijzondere oplossingen, maar die zijn buiten de sport meestal niet aan te bevelen.
 
Laatst bewerkt:
Hij bedoelt een schone, geen gebruikte!

(hoop ik)

Op festivals zie ik weleens mannen heuptasjes als schoudertasje gebruiken.

Hardlopers, triatleten en trailrunners hebbennhelemaal bijzondere oplossingen, maar die zijn buiten de sport meestal niet aan te bevelen.
ja zoiets op festivals en tijdens het sporten dragen is natuurlijk wat anders.
 
Back
Naar boven