Fitness Seller

Televisiekanaal voor allochtonen.

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Na veel politiek gepalaver is de kogel dan toch eindelijk door de kerk, het eerste televisiekanaal voor allochtonen is een feit. Wij stellen u in primeur het programma voor van de eerste uitzenddagen van Couscous-TV.

VANDAAG
17.00 Talitubbies
17.30 Klein Klein Terroristje
18.00 Moslim en Meedogenloos
19.00 Man bijt kameel
20.00 Speelfilm: Pakahandtas
22.00 Celgenoten (tot 02.30)

MORGEN
17.00 Tik Tak (Boem)
17.30 Mufti
18.00 Allah Mc Beal
19.00 Het rad van terreur
20.00 Wittemoskee
22.00 Ter land, ter zee en tegen de WTC
23.00 Opsporing verzocht (tot 03.00)
 
:D
 
vond het niet grappig,,,
 
Dit is het gare hanenhok maar laten we ons respect tegenover andere culturen/religies houden of niet met anderen delen.

Ik zou het erg op prijs stelln als dit thread gesloten wordt, er is daar alle reden voor.
 
Originally posted by capricik
Dit is het gare hanenhok maar laten we ons respect tegenover andere culturen/religies houden of niet met anderen delen.

Ik zou het erg op prijs stelln als dit thread gesloten wordt, er is daar alle reden voor.

Stel je niet zo aan, dit is een grapje van Big Steve. Hij meent er niets van, ik ken hem al een aardig tijdje en weet dat hij niets tegen buitenlanders heeft. Zijn stiefmoeder komt zelfs uit Aruba.

Dennis Janssen
 
Je hoeft mij niet te verontschuldigen hoor Dennis, iedereen weet dat Big Steve van een grapje houd en dat ik het allemaal niet meen. Als ik iemand met mijn grapje heb gekwetst dan bied ik bij dezen mijn excuus aan.

Ik heb ook een hoop grappen over vrouwen gemaakt (ook over mijn eigen vriendin) Ik hoop
nou niet dat alle vrouwen mij meteen bespringen en gaan roepen dat dit eigelijk niet kan bij de GareHanenhok.

Stevie
 
Originally posted by capricik
Dit is het gare hanenhok maar laten we ons respect tegenover andere culturen/religies houden of niet met anderen delen.

Ik zou het erg op prijs stelln als dit thread gesloten wordt, er is daar alle reden voor.


:flipoff: Alles wat hier staat is onzin en kan en mag niet serieus genomen worden, indien u dit niet kan is het gare hanen forum verboden terrein voor u
:p
 
Originally posted by Bodyman



:flipoff: Alles wat hier staat is onzin en kan en mag niet serieus genomen worden, indien u dit niet kan is het gare hanen forum verboden terrein voor u
:p

ik wil niet lastig doen, maar denk dat je de regels van de gare hanenhok niet hebt gelezen:

Regel 4. Onderwerpen

Postings die de volgende onderwerpen aansnijden worden verwijderd of aangepast:


Onderwerpen die ingaan op de wet van racisme (beledigingen/discriminaties)


...

nothing further edelachbare :D
 
En op welke "wet" wordt deze thread dan overtreden?
 
Het zou eerder IslamTV worden want allochtonen als Duitsers, Amerikanen, Zweden of Chinezen hebben er vrij weinig aan. (de meesten)
 
Originally posted by Bodyman
En op welke "wet" wordt deze thread dan overtreden?

welke "wet" ? Deze wet: racisme/discriminatie...

Vind je het ok als ik zeg dat alle christenen zielige klootzakken zijn? Nee? Wel surpise, ik ook niet!
 
capricik, ik kan het begrijpen dat je daar problemen mee hebt, maar je moet het allemaal niet zo serieus opvatten hier. het is niet omdat we zoiets posten, dat we gelijk met je geloof spotten. hier werden duidelijk 2 dingen verward. "Terroristen TV" had een betere titel geweest voor deze thread. het is niet omdat we eens spotten met personen zoals Laden of Hussein dat we gelijk discriminerend zijn. van mijn part mag je onze paus uitlachen.
weet je, het is hiet niet echt discriminerend, eerder satirisch. als dat niet mag, dan mogen alle satirische films ook de deur uit. nogmaals, ik hoop dat je mijn standpunt begrijpt.
 
Originally posted by capricik


welke "wet" ? Deze wet: racisme/discriminatie...

Vind je het ok als ik zeg dat alle christenen zielige klootzakken zijn? Nee? Wel surpise, ik ook niet!


Als jij zegt dat christenen zielige klootzakken zijn is dat jouw mening en iedereen weet dat nederland een democratie is waar de vrijheid van meningsuiting heerst dus....

Maar ik vindt je reactie nergens op slaan er wordt een grapje gemaakt en je voelt je scheinbaar aangesproken. Er worden toch ook zat grapjes gemaakt over Belgen die ook nergens over slaan en die gaan toch ook niet op tilt
 
Originally posted by Bodyman



Als jij zegt dat christenen zielige klootzakken zijn is dat jouw mening en iedereen weet dat nederland een democratie is waar de vrijheid van meningsuiting heerst dus....

Maar ik vindt je reactie nergens op slaan er wordt een grapje gemaakt en je voelt je scheinbaar aangesproken. Er worden toch ook zat grapjes gemaakt over Belgen die ook nergens over slaan en die gaan toch ook niet op tilt

Zoals spike heeft gezegt, als het terroristenTv was had ik er zelf ook mee gelachen, maar de laatste tijd hoor en lees ik overal over radicale islamitische terroristen hebben dit gedaan, islamitische terroristen hebben dat gedaan...ze hebben de neiging om gewoon alle islamieten als terroristen en slechterikken te laten zien en deze soort grappen zijn daar duidelijk een bewijs van denk ik (voor de 9/11 incident was er niet zoveel propaganda over islamieten, maar nadat iemand dit gruwelijke aanval heeft gepleegd "op naam van islam" of "jihad" zijn alle moslims plotseling the bad guys geworden - just so you know, ik ben sinds mn geboorte islamiet en heb nog NOOIT gelezen of gehoord dat "Jihad" het doden van civiele, onschuldige mensen is die niets rechtstreeks niets aan ons hebben gedaan)
 
Back
Naar boven