XXL Nutrition

Telmisartan vragen

Bezoekers in dit topic

MassOrPass

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 okt 2022
Waardering
2.345
Lengte
1m77
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
Ik wil telmisartan gaan nemen voor het tegengaan van LVH door mn hgh en kuur. Ook de andere positieve effecten ervan klinken erg aantrekkelijk.

Echter lees ik online toch veel dingen die me afschrikken zoals exteeem verhoogde potassium, wat erg gevaarlijk kan zijn.

Mijn vraag aan jullie:
Wat is jullie ervaring hiermee en dosering?

Ik wil telmisartan gaan nemen voor het tegengaan van LVH door mn hgh en kuur. Ook de andere positieve effecten ervan klinken erg aantrekkelijk.

Echter lees ik online toch veel dingen die me afschrikken zoals exteeem verhoogde potassium, wat erg gevaarlijk kan zijn.

Mijn vraag aan jullie:
Ik geloof dat dr. Diederik Smit in een podcast eens zei dat er geen enkel nadeel zit aan langdurig gebruik.

Is de bloeddruk zo hoog ?
Ik heb het een maand of 3 gebruikt , echter schoot mijn glucose destijds enorm omlaag . Maar net als met de rest …… is lastig te zeggen omdat alles persoonsgebonden is.

Mijn vraag aan jullie:
Ik krijg het gevoel dat jij teveel wilt nemen om je te beschermen tegen iets. Ook is het afhankelijk van de dosis die je neemt.
Je kunt beter aan oa Galen vragen of het nuttig is

Ik krijg het gevoel dat jij teveel wilt nemen om je te beschermen tegen iets. Ook is het afhankelijk van de dosis die je neemt.
Je kunt beter aan oa Galen vragen of het nuttig is
De redenen dat ik het wil nemen zijn:
- voorkomen van LVH
- Verminderen van viscaal vet
- verbeteren insulinegevoeligheid tijdend hgh
- Hemaglobine onder controle houden

Vooral prefentief dus, ipv eerst een probleem laten opkomen en erna oplossen

Afspraak maken bij android health clinic. Als het nodig is kunnen ze het voorschrijven.

De redenen dat ik het wil nemen zijn:
- voorkomen van LVH
- Verminderen van viscaal vet
- verbeteren insulinegevoeligheid tijdend hgh
- Hemaglobine onder controle houden

Vooral prefentief dus, ipv eerst een probleem laten opkomen en erna oplossen

Preventief kan in sommige gevallen zeker bijdragen. Maar we lopen ook niet de hele dag in het gips rond, voor als we wellicht iets breken.

Preventief kan in sommige gevallen zeker bijdragen. Maar we lopen ook niet de hele dag in het gips rond, voor als we wellicht iets breken.
Als je gaat wandelen draag je geen bescherming, maar als je gaat skaten doe je wel bescherming om bijvoorbeeld.

Zelfde idee, als je geen gear gebruikt is er idd geen reden prefentief te handelen, maar als je gear gebruikt weet je dat je schade doet.

Als je gaat wandelen draag je geen bescherming, maar als je gaat skaten doe je wel bescherming om bijvoorbeeld.

Zelfde idee, als je geen gear gebruikt is er idd geen reden prefentief te handelen, maar als je gear gebruikt weet je dat je schade doet.

In beide gevallen is het niet zo zwart/wit helaas.

Zoals ik zei is het ook dosisafhankelijk, zo lijkt het vetverbranden pas te werken boven de 80mg ed.
Net als een baby aspirine bloedverdunnend werkt, ga je dat ook nemen ?
Ik zou je kuur toekomst zo inrichten dat je met normale dosis gaint, en niet teveel door elkaar en geen hoge dosis. Ik zou dus medisch advies vragen ipv aan gebruiker die het van elkaar aannemen.
Straks staat je keukenkastje vol met tabletten tegen iets. net als je 2 capsules Rode Gist Rijst terwijl je nooit eerder je Chol hebt laten meten, en deze nu prima is.

Zoals ik zei is het ook dosisafhankelijk, zo lijkt het vetverbranden pas te werken boven de 80mg ed.
Ik zou je kuur toekomst zo inrichten dat je met normale dosis gaint, en niet teveel door elkaar en geen hoge dosis. Ik zou dus medisch advies vragen ipv aan gebruiker die het van elkaar aannemen.
Straks staat je keukenkastje vol met tabletten tegen iets. net als je 2 capsules Rode Gist Rijst terwijl je nooit eerder je Chol hebt laten meten, en deze nu prima is.
Hoge kuur met van alles door elkaar? 300 test 300 npp vind ik nou niet een hele hoge en gaotischw kuur haha

Hoge kuur met van alles door elkaar? 300 test 300 npp vind ik nou niet een hele hoge en gaotischw kuur haha
Waarom lach je als ik letterlijk schrijf

Neem aan dat je nog vaker zult blasten toch ?

No offense maar net als met een vraag van je een tijdje terug lijk je alleen te willen horen : goed idee Massorpass, gewoon doen.

Wat boeit het je dan wat mensen hier doen ouwe, neem gewoon je Telmi als het je goed lijkt. Niemand hier weer uit eigen ervaring of Telmi heeft gezorgd dat z'n LVH minder gegroeid is om de simpele reden dat diegene niet weet hoe het was geweest zonder Telmi. De literatuur zegt dat het kan helpen, als jij dat gelooft en het wilt nemen, gewoon doen. Je merkt vanzelf of je ongewenste sides krijgt.

Ik neem al enkele maanden olmesartan 40mg (is denk ik zowat hetzelfde) en mijn hoge bloeddruk is een stuk verbeterd (ben ook wel redelijk wat afgevallen dus dat doet ook wel wat).
Bijwerking ervaar ik helemaal niet, bloedwaarden zijn OK

Neem een pil of supplement als je daadwerkelijk iets hebt waarvoor dat supplement werkt. Anders kan je net zo goed duizenden pillen slikken dagelijks onder het mom preventief. Heb zelf telmisartan gebruikt toen ik het nodig had in een bepaalde fase, maar eenmaal in rustig vaarwater haal ik eruit wat eruit gehaald kan worden van de supps.

Cruise test 150 was me bloedruk 140
Begon met test 250 primo 300 en telmisartan 40 mg bloedruk ging naar 120. Nu 5 weken later toch tren a toegevoegd om nog even wat harder te worden. Bloedruk weer terug op 145. Zou het verstandig zijn mu 80 mg telmisartan te nemen ? Of is dit wen bijwerking van tren waar je niet omheen kan

Begon met test 250 primo 300 en telmisartan 40 mg bloedruk ging naar 120. Nu 5 weken later toch tren a toegevoegd om nog even wat harder te worden. Bloedruk weer terug op 145. Zou het verstandig zijn mu 80 mg telmisartan te nemen ? Of is dit wen bijwerking van tren waar je niet omheen kan

Hoe vaak meet je de bloeddruk, heb je stress of juist geen stress, meet je na 5-10 minuten ontspannen zitten?

Even regelmatig blijven meten en zou dan eerder de tren droppen

Smorgens vroeg na het ontbijten. Meet 2 x doe een 5 minuten pauze er tussen. Vind soms wel dat die banden van meet appartement strak zitten. Omtrek Arm 40 cm. Maar moet kunnen

Bijlagen

• Screenshot_20240404_090152_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240404_090152_Samsung Internet.jpg
    103 KB · Weergaven: 10
Back
Naar boven