Fitness Seller

[Centraal] Temptation Island (incl. VIPS)

Bezoekers in dit topic

Beetje tegenvallend seizoen...
 
Vind je...

Heb je de "Timtation" aflevering al gezien?

Ja en nee, komt die nog of online te vinden? Ik zag wel ergens een slap intervieuw van hem waar hij een klein beetje wist te overdrijven
 
Ja en nee, komt die nog of online te vinden? Ik zag wel ergens een slap intervieuw van hem waar hij een klein beetje wist te overdrijven
Dan zou ik de volgende aflevering even afwachten..

Ik loop er altijd 1 voor via videoland
 
Kun je ze ook ergens anders terugkijken dan op rtlgemist ofso? Die laat alleen de laatste 4 zien. Mijn zus wil de eerste ook nog even terugkijken, maar kon ze zo niet vinden.

Ik vind het trouwens prima vermaak. Hoe deze koppels denken dat dit hun relatie goed doet, is mij nog een vraag... en hoe schijnheilig sommige zijn, daar valt je bek toch van open (Mezdi).
Benieuwd of Jemery ook nog een 'timmetje' gaat doen, maar verwacht het niet.
 
Kun je ze ook ergens anders terugkijken dan op rtlgemist ofso? Die laat alleen de laatste 4 zien. Mijn zus wil de eerste ook nog even terugkijken, maar kon ze zo niet vinden.

Ik vind het trouwens prima vermaak. Hoe deze koppels denken dat dit hun relatie goed doet, is mij nog een vraag... en hoe schijnheilig sommige zijn, daar valt je bek toch van open (Mezdi).
Benieuwd of Jemery ook nog een 'timmetje' gaat doen, maar verwacht het niet.
Temptation Island - Seizoen 10 - Aflevering 1 dan moet je wel een account aanmaken daar.
Leef de leef alsof er geen camera's hangen :D
 
Het youtube kanaal concentrate heeft zn serie van zie ze liegen, die inge en cherish kwamen hier in voor. Ze gaven beide aan dat toen ze de koppels zagen heel graag weer terug naar huis zouden gaan :wanker:
Als je z'n gast als tim ziet ga je toch spontaan weer weg. wat een :homo: .
 
Serieus? vind dit echt een topseizoen.. speciaal videoland genomen hiervoor.
Ik ook..:roflol:

Vind videoland zowieso wel nice qua series en tv programma's. Ik kijk enorm veel paupertelevisie zoals the voice of holland, married at first sight etc etc. Dat kun je daar zonder reclame een week vooruit kijken:woot:
Ga nou niet doen of jij dit niet leuk vindt! dit is hoog niveau televisie..
Precies... Vonk zal er eigenlijk best prima tussen passen..:rolleyes:
Het youtube kanaal concentrate heeft zn serie van zie ze liegen, die inge en cherish kwamen hier in voor. Ze gaven beide aan dat toen ze de koppels zagen heel graag weer terug naar huis zouden gaan :wanker:
Als je z'n gast als tim ziet ga je toch spontaan weer weg. wat een :homo: .
Dat verbaast me niks! Het is voornamelijk voor de vrouwelijke verleidsters een klein drama wat ze daar moet verleiden.

Alleen van Mezdi kan ik me nog voorstellen dat vrouwen dat nog enigzins aantrekkelijk vinden..
 
Ik ook..:roflol:

Vind videoland zowieso wel nice qua series en tv programma's. Ik kijk enorm veel paupertelevisie zoals the voice of holland, married at first sight etc etc. Dat kun je daar zonder reclame een week vooruit kijken:woot:

Precies... Vonk zal er eigenlijk best prima tussen passen..:rolleyes:
Dat verbaast me niks! Het is voornamelijk voor de vrouwelijke verleidsters een klein drama wat ze daar moet verleiden.

Alleen van Mezdi kan ik me nog voorstellen dat vrouwen dat nog enigzins aantrekkelijk vinden..

Ik zou best mee willen doen hoor, maar dat kan alleen als je een open relatie hebt en op die manier de hele boel daar kan opfucken. En geloof niet dat HillR het daar mee eens is :roflol:
 
Ik zou best mee willen doen hoor, maar dat kan alleen als je een open relatie hebt en op die manier de hele boel daar kan opfucken. En geloof niet dat HillR het daar mee eens is :roflol:
Had me geweldig geleken:roflol:

Nog nooit benaderd via social media trouwens? Gozer die ik ken namelijk wel..:o
 
Had me geweldig geleken:roflol:

Nog nooit benaderd via social media trouwens? Gozer die ik ken namelijk wel..:o

Nee, wel voor andere onzin maar niet voor Temptation Island.
 
Ik zou best mee willen doen hoor, maar dat kan alleen als je een open relatie hebt en op die manier de hele boel daar kan opfucken. En geloof niet dat HillR het daar mee eens is :roflol:
Je kan ook de ultieme relatie test aangaan en je proberen gedragen? :thinking:
 
Het programma is sowieso al een relatiekiller. Die mensen laten de slechtste beelden zien en verdraaien ze ook nog. Laatst ook met die vanessa toen zei ze ja er was een punt in onze relatie dat het eigenlijk klaar was. En toen stopte ze het filmpje, terwijl ze daarna uitgebreid vertelde dat het weer goed ging. Als je je relatie om zeep wil helpen moet je aan TI meedoen.
 
Back
Naar boven