AndroidHealthClinic

Ten einde raad! Vet verliezen wil niet lukken.

Bezoekers in dit topic

2 refeeddagen per week? Is wel wat veel hé. En hoeveel eet je daar dan op?

je hoeft toch niet elke week je % te meten. relax man! je wilt veel te snel! heeft toch geen zin..elke maand meten
Het schort echt aan je voedingsschema, kleine aanpassingen om de 2 wk en elke week 's morgens nuchter wegen
0,5-1kg/wk afvallen dat is n goed tempo...

Ik heb wat tips, wat voor mij werkt toen ik ten einde raad was.

Ik train 3 x per week full body, ma-woe-vrij..

Ik zit ook in een calorie deficit en weeg al mijn voeding af en gebruik myfitnesspal om het bij te houden..

Op trainingsdagen zit ik op 2200 kcal hoog in eiwitten/carbs en laag in vetten (carbs zoveel mogelijk na mijn training)

Op rust dagen zit ik op 2000 kcal hoog in eiwitten en vetten en laag in carbs.. (onder de 50 gr carbs)

Verder doe ik aan intermittent fasting.. ik vast 16-20 uur per dag en eet dan mijn kcal's in 8-4 uur eet moment. Tijdens het vasten mag je alles nuttigen wat 0 kcal's is zoals water/zwarte koffie of caffeine pills voor energie etc.

Ik ben sinds ik hieraan begonnen 5 kg afgevallen in 1.5 maand tijd.. en mijn kracht in de gym is hetzelfde gebleven.. train weleens in een fasted state en train gewoon heerlijk.

Mijn vet percentage is van 19% naar 14% gegaan.. en ga blijven cutten tot juli.

Helpt die Leangains aanpak nou echt extra ten opzichte van bvb 2100 kcal elke dag met zelfde macros?

Back
Naar boven