Fitness Seller

tenger,, hoe kweek ik spiermassa?

Bezoekers in dit topic

Sylve bedankt voor je reactie. Momenteel ziet mijn voedingsschema er ongeveer zo uit: 08:00 bord brinta + appel 10:00 4boterhammen kipfilet 12:00 bord zilvervliesrijst met kip en sperziebonen 14:00 4boterhammen pindakaas + banaan 16:00 halve bak kwark 17:30 avondeten (verschilt) 19:30 tonijn+ 2 boterhammen 22:30 halve bak kwark daarna slapen Tussendoor drink ik nog 1 shake na t trainen.voor mijn gevoel prop ik me al aardig vol elke dag. spieren zijn wel hard door t trainen maar ik zie niet echt toenemen in massa


Je eet te weinig, de kipfilet alleen al dat zijn plakjes..... dat pak moet op!. HALVE kwark? waarom? Als het echt zo is dat je niet aankomt ligt het dus gewoon aan je voeding... paar boterhammen is niks. Als je de kans hebt om brinta te eten probeer dat eens in ieder geval 3 keer per dag te doen, en dan bedoel ik BRINTA. Lepel moet langzaam.... LAAAAANGZAAAAAAAAM omvallen.

Als jij echt een "ecto" bent, en dat woord zeg ik niet graag want dat is gewoon gelul. Dan zul jij echt aan de 3500 cal moeten gaan zitten. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben 1,88 en woog destijds 63kg! Als jij echt wilt groeien en je hebt ook echt een snelle stofwisseling zul je hard moeten werken met alleen al je voeding. Eerste maanden moet je alleen al wennen aan de hoeveelheid voeding maar dan komt het vanzelf.
 
Denk dat OP weer gestopt is met BB.
 
Dankje! Maar dit houd dus wel in dat ik, voor 80/90 euro per week aan eten moest besteden. Iedereen in mijn omgeving vroeg of ik een lintworm had of aan de AAS zat, maar dat motiveerde natuurlijk alleen maar meer.

Maar dun zijn en groter worden is net zo hard werken als dik zijn en afvallen, dat vergeten de mensen vaak. Maar het kan!

Heb een tijdje geleden gelezen dat bijkomen toch moeilijker is dan afvallen. Maar het hangt natuurlijk van elk persoon af.
 
Heb een tijdje geleden gelezen dat bijkomen toch moeilijker is dan afvallen. Maar het hangt natuurlijk van elk persoon af.
Als het droge massa is dan ja, zonder twijfel.
 
Heb een tijdje geleden gelezen dat bijkomen toch moeilijker is dan afvallen. Maar het hangt natuurlijk van elk persoon af.
Het kan inderdaad moeilijker zijn. Het is persoonsgebonden. Veel mensen denken veel te eten maar vaak valt het tegen als ze het opschrijven. Droge massa aankomen is hoe dan ook lastig. Massa + vet aankomen is altijd makkelijker.
 
Back
Naar boven