AndroidHealthClinic

Tenissers en anabolen

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Toen ik onlangs Kim Klijsters op de tv zag,
zat haar kop vol rode harde puisten...
Volgens mij zijn dat anabolenpuisten, ze heeft behoorlijk zware benen.
De zusjes williams, mmm... zijn die schouders naturel?

Tennis hangt samen met blessures, en wat kan as wel niet doen om die blessure sneller te doen genezen...

Volgens mij zit heel de top aan de as.

Wat denken jullie?
 
Is daar geen zware controle op? Wat die acne betrefd, zal wel gewoon jeugdacne zijn...
 
Yep, en als ik nu van iemand bijna overtuigd ben dat ze niet gebruikt is het wel Kim Clijsters. Kennen jullie haar vader, Lei??
 
Ze is niet voor niets sportvrouw v/h jaar geworden, je denkt toch niet dat ze een anabolenslikker die prijs laten winnen? Het is de Olympia niet :D
 
Originally posted by admin
Ze is niet voor niets sportvrouw v/h jaar geworden, je denkt toch niet dat ze een anabolenslikker die prijs laten winnen? Het is de Olympia niet :D

wake up admin, topsport is nog altijd topsport.
Er doen steeds meer geruchten dat tennissers verboden middelen nemen.
Zeg nu zelf, die schouders van williams :eek:

De controles stellen niets voor.
 
Ik denk ook dat ze wel gebruiken. Er gaan ook geruchten dat er in het tennis epo gebruikt wordt. Gaan ze vanaf nu ook op testen. Er zijn trouwens ook al een paar tennissers gepakt tijdens bloedcontroles.
 
Ik weet nog dat toen ik 14 was en ik bij mijn opa en oma logeerde mijn opa vol veraschuwing, kijkende naar een grote foto van boris becker in de krant, zei ; gatverdamme die vent heeft borsten ! Wat ik me achteraf nog herinner van die foto zou men hier zeggen gyno !
 
Lekker laten gebruiken zou ik zeggen, ik kan ook wel zeggen "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet"
 
Er zijn legio middelen die nog niet detecteerbaar zijn, in topsport wordt een hoop gebruikt, in alle topsporten, en tennis vormt daar geen uitzondering in.
 
Het tenniscircuit (WTF) is zeer hard tegen de strengere Olymische dopingcontroles en werkt steevast elke verstrenging in hun dopingregelement tegen... Niet dat er geen controles zijn maar iedereen hier weet wel dat een sporadische standaardcontrole (beperkt aantal stoffen) perfect te ontlopen is.

Dit zegt naar mijn gevoel toch wel iets, maar om nu meteen het vrouwentennis te nemen - nee. Dan eerder de mannen op topniveau...
 
Originally posted by Geoffke


wake up admin, topsport is nog altijd topsport.
Er doen steeds meer geruchten dat tennissers verboden middelen nemen.
Zeg nu zelf, die schouders van williams :eek:

De controles stellen niets voor.
Precies of ik weet dit niet. Het gaat hier om steroiden, en die zal ze niet nemen. Eerder middelen voor de uithouding ed.
Maar de controle is vrij streng hoor, ik weet dit omdat ik in de familie een prof tenisser heb.
 
Damn T, een lekker nichtje die in fitness succesvol is, een prof tennisser in de familie, is je vader soms ook nog Marco van Basten :p heheheh :)
 
Originally posted by admin

Precies of ik weet dit niet. Het gaat hier om steroiden, en die zal ze niet nemen. Eerder middelen voor de uithouding ed.
Maar de controle is vrij streng hoor, ik weet dit omdat ik in de familie een prof tenisser heb.
Naar mate de controles strenger zijn (ge) worden zijn ook de methoden om de controles te 'omzeilen' steeds beter geworden, en veel van die methodes zijn niet erg gezond.
 
Wehehehe jup de wereld is klein he :p
 
Een urine test is vrij effectief hoor... en die moeten ze zoiezo altijd ondergaan.
 
Men neme een injectiespuit met urine van een bekende, men injecteerd het in de plasbuis en doet de controle en pist in het bakkie, en ze vinden het niet.. voila..
 
hehe ja als het zo gemakkelijk was dan zouden er ook nooit door de mand vallen, maar niets is minder waar.Verder een bloedtest kan je niet faken....
 
Urinetest is mee te frauderen, bloed is lastiger, of je moet een hele lompe transfusie ondergaan hehe :D

anywayz, de echte profs gebruiken gewoon nog niet te detecteren spullen.. zijn er genoeg.
 
Ik doe zelf aan tennis en kan je zeggen dat dit wereldtje anders is dan bij het bodybuilden. Ze gebruiken ook, maar de controles zijn veel strenger en de echte toppers worden echt wel goed gecontroleerd. Van Kim Clijsters weet ik zeker dat ze niet gebruikt (betrouwbare bron).
 
En de zusters Williams hebben bloed van Midden-Afrika (voorouders van Ghana of zo aan hun gelaat te zien). Die Ghanese gozers kweken nou eenmaal al spieren door alleen al maar naar gewichten te kijken....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven