XXL Nutrition

Tennis: US Open 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat maandag van start.

Denk dat Djokovic toch wel favoriet is bij de mannen. Bij de vrouwen heb ik geen idee.
 
Maria Sharapova zie ik het wel winnen. Ik hoop iig niet die Williams zusters
 
Djokovic en Serena Williams indien in vorm.
 
Pete sampras pakt hem
 
Ik hoop dat er weer eens een Nederlander bij de laatste 8 komt. Robin Haase heeft net zn 1e ATP toernooi gewonnen en staat nu alweer in een 1/2e finale. Who knows....:)
 
Zie het niet gebeuren, 2e ronde komt die tegen Andy Murray.
 
Zie het niet gebeuren, 2e ronde komt die tegen Andy Murray.

De loting had ik nog niet bekeken. Wordt lastig idd, maar hij serveert erg hard en goed en hij is in een hele goede vorm: 190-225km/u services.
 
Hij is goed ja, alleen loting is k*t. Met beetje redelijke loting kan die kwartfinales wel halen als het meezit.
Maarja als die heel blijft komt zijn tijd nog wel.

Tegenwoordig serveert bijna iedereen richting de 220 gaat nergens meer over, ong. 10 jaar geleden waren er een handjevol die dat haalden.
 
Hij is goed ja, alleen loting is k*t. Met beetje redelijke loting kan die kwartfinales wel halen als het meezit.
Maarja als die heel blijft komt zijn tijd nog wel.

Tegenwoordig serveert bijna iedereen richting de 220 gaat nergens meer over, ong. 10 jaar geleden waren er een handjevol die dat haalden.

Mark Philippoussis die ging gewoon over die 220 heen:D

Wat een held was dat.
 
Mark Philippoussis die ging gewoon over die 220 heen:D

Wat een held was dat.

Ja je had inderdaad Philippoussis, Ivanisevic, Rusedski, Roddick en nog een aantal. Nu zie je Haase het halen en een Thiemo de Bakker zelfs 230 serveren terwijl ze qua kracht echt niet in de buurt komen van die ouderen.

Eerlijk gezegd kan ik er gewoon niet tegen dat die slapjanussen harder serveren dan ik :(
 
Ja je had inderdaad Philippoussis, Ivanisevic, Rusedski, Roddick en nog een aantal. Nu zie je Haase het halen en een Thiemo de Bakker zelfs 230 serveren terwijl ze qua kracht echt niet in de buurt komen van die ouderen.

Eerlijk gezegd kan ik er gewoon niet tegen dat die slapjanussen harder serveren dan ik :(

Wat sla jij dan?

Sorry voor bump. Zag niet dat er 2011 bij staat :o
 
Back
Naar boven