XXL Nutrition

tenniselleboog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodypumper8

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
1.663
Waardering
54
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
ik heb al een tijdje last van een tenniselleboog. kortom echt een k*tblessure.
welke ontstekingsremmers zijn goed hiervoor en die ik het best kan nemen ?(behalve cortisone) heb op google niet echt iets specifiek van info erover gevonden :o
alvast bedankt !
 
diclofenac, vorige week nog gekregen hiervoor
mag je licht trainen als je dit gebruikt ? & merk je eigelijk al verschil ? want ik las dat diclofenac best wel onaangename kantjes heeft, heb het net opgezocht.
 
ja licht trainen, wel luisteren naar je lichaam
 
beste medicijn? Rust en bij erge pijn zonder inspanning pijnstiller. Is *** rust maar is wel het enige wat redelijk werkt
 
ik ben goed geholpen bij een huisarts die biopunctuur deed, na drie inspuitingen zo goed als ervanaf. Ook had ik veel pijn in mijn lies doorsnel veel gewicht te kunnen bijpakken bij squat, na enkele spuiten ook ervanaf. ik zou het toch eens proberen, hopelijk werkt het bij jou (jullie) ook. succes
 
heb uiteindelijk cortisonespuit laten zetten en ben nog altijd in de "rust"
het begint me echt de keel uit te hangen want ik ben al bijna 2 maand out. maar ik heb steeds willen doortrainen met als gevolg dat het steeds erger werd (dom dus) mja maandag nog een op controle bij de dokter. ik pak nu naproxen en neem glucosamine. let's hope dat ik rap terug aan de ijzers mag :( maar ik vind het nogal vreemd dat mijn rechts schoudergewricht erg raar kraakt, niet gewoon kraken maar erg rare kraakjes en vreemde geluiden. het doet helemaal geen pijn ofzo maar ik vraag me af wat dit zou kunnen zijn ??? hopelijk weet iemand hier een antwoord ofzo ? thx !
 
weet iemand wat meer over die gewrichten ? kan niet meer wachten eigelijk want dokter zit pas overmorgen dus dat duurt nog wel effe :o
 
iemand ?
 
GEEN injecties laten zetten.

er bestaan nog steeds mensen die goede manuele therapie kunnen geven, dit samen met de juiste ondersteunende oefeningen kun je er gewoon vanaf komen.

een langdurige kwestie is het altijd :o
 
tja dat is het inderdaad wel. gewoon doorbijte en misschien toch maar eens de fysio opzoeken :o rust idd, hangt wel de keel uit na een 2tal maand maaenr nog effe goed ruste en dan terug rustig met de ijzers beginnen.
 
enkel rust lost een tenniselleboog niet op mannen, je moet ermee aan de slag.

lees je eens in, en je begrijpt wat ik bedoel.

gewoon ff googlen, :)
 
gewoon laten rusten en lang genoeg..
Heb het meermaals gehad :P
 
gewoon laten rusten en lang genoeg..
Heb het meermaals gehad :P

als je t meermalen heb gehad, kan dat beteken dat t nog niet helemaal weg was, of dat je littekenweefsel hebt ontwikkeld bijv.
dit kan voorkomen worden (vaak niet altijd) door er snel een goede behandeling achter te zetten.

hoe vaker je t hebt, hoe groter de kans op herhaling, en hoe groter de kans dat t chronisch wordt (door de steeds opeenhopende hoeveelheid littekenweefsel o.a.)
 
Back
Naar boven