AndroidHealthClinic

Tepel gevoelig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja dat een na laatste is ook vooral het probleem wat ik heb met nu geen bloedtest nemen, je kan je oestrogeen ook platleggen met een AI. Stel hij test nu en de oestrogeen is niet super hoog en hij ramt de gemiddelde dosis AI erin wordt de oestrogeen misschien wel te laag
Ja je kunt maar beter rekening houden in het opzetten van de cycle en gewoon zorgen dat je het niet nodig hebt, want het geeft een hoop gezeur.
 
Een “gevoelige” tepel aan het begin van je cycle wil nog niks zeggen. Kijk het nog even aan ipv jezelf gelijk vol te gooien met medicijnen bedoeld voor vrouwen met kanker.
Het wordt ook voorgeschreven aan mannen met kanker, zolang het maar oestrogeengevoelig borstkanker is. Het is verder geen chemotherapie oid. en het wordt goed getolereerd door mannen met een goed bijwerkingenprofiel. Het wordt ook off-label voorgeschreven bij gynecomastie, ook hier in Nederland.

Verder eens met wat je zegt: een gevoelige tepel wil nog niks zeggen. Een gevoelige tepel is namelijk geen gyno.
 
Misschien een domme vraag, maar als je tegen zulke problemen aanloopt, en daarmee naar een huisarts gaat, zegt ik ervaar dit en dat, ik doe zus en zo, en ik neem a en b, krijg je dan die medicatie en onderzoek niet gewoon vanuit de zorg?
 
Misschien een domme vraag, maar als je tegen zulke problemen aanloopt, en daarmee naar een huisarts gaat, zegt ik ervaar dit en dat, ik doe zus en zo, en ik neem a en b, krijg je dan die medicatie en onderzoek niet gewoon vanuit de zorg?
Ja, wordt alleen niet door de verzekering gedekt. Maar als je alles in je eentje uit zoekt is dat ook niet het geval dus…
 
Kun je hier wat meer over zeggen?
Volgens mij heeft het hier mee te maken: Exemestane has androgenic properties similarly to formestane and can produce androgenic side effects. Google maar eens op Aromasin en hair loss. Ik had er zelf ook last van en een paar gasten die ik ken ook.
 
Volgens mij heeft het hier mee te maken: Exemestane has androgenic properties similarly to formestane and can produce androgenic side effects. Google maar eens op Aromasin en hair loss. Ik had er zelf ook last van en een paar gasten die ik ken ook.
Miss een stomme vraag. Je zegt dat jij en nog gasten er last van hadden. Is het omkeerbaar? Of zit je nu met een kale kop?
 
Volgens mij heeft het hier mee te maken: Exemestane has androgenic properties similarly to formestane and can produce androgenic side effects. Google maar eens op Aromasin en hair loss. Ik had er zelf ook last van en een paar gasten die ik ken ook.
Vorige cruise had ik er primo bij en toen merkte ik meer haar verlies tijdens douchen en nu alleen op test met alleen nog aromasin en merk hetzelfde of het viel iig op dus vandaar dat ik benieuwd was zal eens googlen tnx
 
Yo iedereen ik heb test e verlaagd naar 300mg en parabolan op 150mg week. Ik heb nog geen tijd gehad om naar de dokter te gaan. Maar ik neem nu wel al een dikke week 10mg aromasin eod. En ik heb nog steeds gevoelige pijnlijke tepels.

Nu waarom ik terug reageer in dit topic is omdat mijn borstspieren veel harder aan voelen dan gewoonlijk alsof ze constanst gespannen staan en ze hangen ook meer dan gewoonlijk. Wel voel ik nog geen knobbel onder tepels maar ze doen wel pijn..

Het probleem is dat ik niet durf te gaan naar mijn dokter omdat ik vrees dat hij geen bloed zal willen trekken en gewoon zal zeggen stop met te kuren.

Iemand ervaring met beginnende gyno en zich kan vinden in de bovenste ervaring. Harde borstpieren e.d.

Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik bij eerste kuur 500mg test e en 2de kuur 500mg test en 150mg parabolan nergens last van had. Dit is mijn 2de keer parabolan waarom heb ik er nu dan wel last van. Mijn parabolan is deze keer donkerder van kleur maar ik heb zo’n raar gevoel dat er deca inzit aangezien ik ook veel vocht trek zeker 3kilo op 3 weken. Heb wel geen deca dick oid libido is hoger dan normaal en erectie is ook normaal en houd aan.

Bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
Yo iedereen ik heb test e verlaagd naar 300mg en parabolan op 150mg week. Ik heb nog geen tijd gehad om naar de dokter te gaan. Maar ik neem nu wel al een dikke week 10mg aromasin eod. En ik heb nog steeds gevoelige pijnlijke tepels.

Nu waarom ik terug reageer in dit topic is omdat mijn borstspieren veel harder aan voelen dan gewoonlijk alsof ze constanst gespannen staan en ze hangen ook meer dan gewoonlijk. Wel voel ik nog geen knobbel onder tepels maar ze doen wel pijn..

Het probleem is dat ik niet durf te gaan naar mijn dokter omdat ik vrees dat hij geen bloed zal willen trekken en gewoon zal zeggen stop met te kuren.

Iemand ervaring met beginnende gyno en zich kan vinden in de bovenste ervaring. Harde borstpieren e.d.

Bedankt
Nolvadex nemen ipv aromasin, sowieso 10mg aromasin eod is al nada.
 
Yo iedereen ik heb test e verlaagd naar 300mg en parabolan op 150mg week. Ik heb nog geen tijd gehad om naar de dokter te gaan. Maar ik neem nu wel al een dikke week 10mg aromasin eod. En ik heb nog steeds gevoelige pijnlijke tepels.

Nu waarom ik terug reageer in dit topic is omdat mijn borstspieren veel harder aan voelen dan gewoonlijk alsof ze constanst gespannen staan en ze hangen ook meer dan gewoonlijk. Wel voel ik nog geen knobbel onder tepels maar ze doen wel pijn..

Het probleem is dat ik niet durf te gaan naar mijn dokter omdat ik vrees dat hij geen bloed zal willen trekken en gewoon zal zeggen stop met te kuren.

Iemand ervaring met beginnende gyno en zich kan vinden in de bovenste ervaring. Harde borstpieren e.d.

Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik bij eerste kuur 500mg test e en 2de kuur 500mg test en 150mg parabolan nergens last van had. Dit is mijn 2de keer parabolan waarom heb ik er nu dan wel last van. Mijn parabolan is deze keer donkerder van kleur maar ik heb zo’n raar gevoel dat er deca inzit aangezien ik ook veel vocht trek zeker 3kilo op 3 weken. Heb wel geen deca dick oid libido is hoger dan normaal en erectie is ook normaal en houd aan.

Bedankt alvast
Geen knobbel = geen gyno. Pijnlijke gevoelige tepels zijn vervelend, maar het is geen beginnende gyno.

Mocht je trouwens gyno hebben ontwikkeld, is er ook geen enkele reden waarom er bloed getrokken zou moeten worden. De oorzaak is dan toch duidelijk, AAS-gebruik?

En wat vntl ook zegt, mocht er wel sprake van gyno zijn, dan is tamoxifen (Nolvadex) een betere keuze. Zie: https://peterbond.org/post/endocrine-treatment-of-gynecomastia
 
Nolvadex nemen ipv aromasin, sowieso 10mg aromasin eod is al nada.
Oke en waarom is 10mg nada ik dacht dat dat de gebruikelijke Dosering is. Verhogen dus?

Geen knobbel = geen gyno. Pijnlijke gevoelige tepels zijn vervelend, maar het is geen beginnende gyno.

Oke maar wat verklaart dan die pijnlijke tepels? Zoiezo dat het de aas is maar ik vind het gewoon gek dat ik al 2 kuurtjes heb gehad en daarvoor geen probleem en nu neem ik voor de 2de maal trenbolone parabolan en heb er nu wel last van.

Is het dan de parabolan heb ik dan deze keer echte parabolan. Want die daarvoor was een lichte olie en deze nu donkere. Ik weet dat dat geen indicatie is maar je hoort toch wel vaker dan tren a donker kleurt.

Ik wil niet teveel info in een keer geven maar wat ik wel merk is dat ik flink wat meer vocht trek dan de vorige kuren. Vorige kuren groeide ik 0.5kilo per week ongeveer maar deze keer groei ik gemakkelijk een dikke kilo terwijl ik voeding zelf wat teruggeschroeft heb met 200kcal ondertussen al omdat het gewoon te snel gaat.

Ik vraag mij gewoon af wat er anders is dan de vorige parabolan kuur waar ik ook night sweats en dergelijke heb. Het voelt als trenbolone alleen trek ik pak meer vocht.
 
Back
Naar boven