Fitness Seller

Tepel klieren verwijderen.

Bezoekers in dit topic

mikebv

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2012
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Beste bbers,

Na jaren lang twijfelen heb ik er toch voor gekozen om geheel mij tepelklieren weg te laten halen. Ben zwaar gyno gevoelig en heb de knoop door gehakt om het toch weg te laten halen. Nu heb ik een kliniek gevonden die aan geeft hier ervaring in te hebben en ze zijn relatief best goedkoop vergeleken met de andere klinieken.

Heeft er iemand ervaring met Dr Luc Bosmans deze zit gevestigd in België.
Hoor het graag

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
19 jan 2007
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Beste bbers,

Na jaren lang twijfelen heb ik er toch voor gekozen om geheel mij tepelklieren weg te laten halen. Ben zwaar gyno gevoelig en heb de knoop door gehakt om het toch weg te laten halen. Nu heb ik een kliniek gevonden die aan geeft hier ervaring in te hebben en ze zijn relatief best goedkoop vergeleken met de andere klinieken.

Heeft er iemand ervaring met Dr Luc Bosmans deze zit gevestigd in België.
Hoor het graag

Ik ben vorige maand bij Bosmans geweest, zeer tevreden met het resultaat. Bij mij was het een hoop klier en vet weefsel dus was er een volledige narcose nodig, als je dat voor bent kun je het met een plaatselijke verdoving laten doen en ben je bij Bosmans zo'n €800 kwijt uit mijn hoofd.

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Ik ben vorige maand bij Bosmans geweest, zeer tevreden met het resultaat. Bij mij was het een hoop klier en vet weefsel dus was er een volledige narcose nodig, als je dat voor bent kun je het met een plaatselijke verdoving laten doen en ben je bij Bosmans zo'n €800 kwijt uit mijn hoofd.

@Schwarzeneggertje zou het zonder verdoving laten doen

inVorm

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
dichtnieten en afplakken met ducttape toch?

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Wat was je nu kwijt als ik vragen mag?

En klein beetje weefsel laten zitten?

Naar boven