AndroidHealthClinic

Tepel klieren verwijderen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mikebv

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
51
Waardering
16
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Beste bbers,

Na jaren lang twijfelen heb ik er toch voor gekozen om geheel mij tepelklieren weg te laten halen. Ben zwaar gyno gevoelig en heb de knoop door gehakt om het toch weg te laten halen. Nu heb ik een kliniek gevonden die aan geeft hier ervaring in te hebben en ze zijn relatief best goedkoop vergeleken met de andere klinieken.

Heeft er iemand ervaring met Dr Luc Bosmans deze zit gevestigd in België.
Hoor het graag
 
MrInk Is daar laatst geholpen, hoe istie ermee?
 
Beste bbers,

Na jaren lang twijfelen heb ik er toch voor gekozen om geheel mij tepelklieren weg te laten halen. Ben zwaar gyno gevoelig en heb de knoop door gehakt om het toch weg te laten halen. Nu heb ik een kliniek gevonden die aan geeft hier ervaring in te hebben en ze zijn relatief best goedkoop vergeleken met de andere klinieken.

Heeft er iemand ervaring met Dr Luc Bosmans deze zit gevestigd in België.
Hoor het graag

Ik ben vorige maand bij Bosmans geweest, zeer tevreden met het resultaat. Bij mij was het een hoop klier en vet weefsel dus was er een volledige narcose nodig, als je dat voor bent kun je het met een plaatselijke verdoving laten doen en ben je bij Bosmans zo'n €800 kwijt uit mijn hoofd.
 
Ik ben vorige maand bij Bosmans geweest, zeer tevreden met het resultaat. Bij mij was het een hoop klier en vet weefsel dus was er een volledige narcose nodig, als je dat voor bent kun je het met een plaatselijke verdoving laten doen en ben je bij Bosmans zo'n €800 kwijt uit mijn hoofd.

Schwarzeneggertje zou het zonder verdoving laten doen
 
dichtnieten en afplakken met ducttape toch?
 
Ik ben vorige maand bij Bosmans geweest, zeer tevreden met het resultaat. Bij mij was het een hoop klier en vet weefsel dus was er een volledige narcose nodig, als je dat voor bent kun je het met een plaatselijke verdoving laten doen en ben je bij Bosmans zo'n €800 kwijt uit mijn hoofd.
Wat was je nu kwijt als ik vragen mag?

En klein beetje weefsel laten zitten?
 
Wat was je nu kwijt als ik vragen mag?

En klein beetje weefsel laten zitten?

Nu €2200 met volledige narcose, klieren verwijderen en liposuctie.

Nee, volledige klier verwijderd zonder deuk.
 
Back
Naar boven