AndroidHealthClinic

tepels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zijlstra

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
470
Waardering
1
Ik heb echte grote tepels en als je erop knijpt worden ze klein, en er zit vet eromheen, dat is echt lelijk wanneer je een t-shirt draagt lijkt wel vet tietjes, iemand serieuze oplossingen?
 
Mijn moeder ook.
 
Dat is gyno. Zoek maar ff op het woord gyno hier op dit forum, je vind genoeg.
 
voor vette tepels, een beetje puffy look, moet je gaan cardioen,dieet aanpassen, of te wel gaan cutten!!!
had ik ook na mijn kuur, een beetje vet rond mijn tepels. heb toen 18 dagen clen genomen en weg was het.
gr d

@benchmarc als iemand een serieuze vraag heeft doe dan niet zo flauw
 
dennis je praat poep: Cardio en dieet helpt niet.
Als je in je kuur zit is het niet raar als je wat verdikking van de tepels merkt, als dit echter te veel wordt moet je aan de nolvadex bijv.
 
boogie zei:
dennis je praat poep: Cardio en dieet helpt niet.
Als je in je kuur zit is het niet raar als je wat verdikking van de tepels merkt, als dit echter te veel wordt moet je aan de nolvadex bijv.

boogie jij bent poep, jij kunt van afstand zien of hij een gyno heeft. da´s heel knap, misschien moet je online dokter worden, kun je lekker diagnose stellen vanachter je schermpje.
veel mensen denken dat vet rondom je tepel een gyno is, da´s niet het geval. gyno is een duidelijke verharding hetgeen de topicstarter niet gezegd heeft, hoe weet jij dan dat hij een gyno heeft
 
boogie zei:
Dat is gyno. Zoek maar ff op het woord gyno hier op dit forum, je vind genoeg.

Volgens mij is het pseudo-gyno. Het kan inderdaad met wat cardio verholpen worden.
 
ben het met dennis eens. veel mensen denken te snel dat ze last van gyno hebben terwijl het gewoon vet is. en boogie knappe shit dat je dat zo kan constanteren...grts
 
boogie heeft gelijk dat het gyno is, het waarschijnlijk alleen een andere vorm van gyno dan hij denkt (pseudo-gyno) die je zoals dennis zegt met een goed dieet en wat cardio kan kwijtraken. Indien het echte gyno is, dan volstaat Nolvadex om het te remmen, maar alleen eenchirurgische ingreep kan het euvel verhelpen.
 
Suicide Sid zei:
boogie heeft gelijk dat het gyno is, het waarschijnlijk alleen een andere vorm van gyno dan hij denkt (pseudo-gyno) die je zoals dennis zegt met een goed dieet en wat cardio kan kwijtraken. Indien het echte gyno is, dan volstaat Nolvadex om het te remmen, maar alleen eenchirurgische ingreep kan het euvel verhelpen.

hehe, eindelijk bijval ;)
 
hij post het toch niet voor niets in de roids-sectie dennis poepie?
 
boogie zei:
hij post het toch niet voor niets in de roids-sectie dennis poepie?


dat wil toch niet zeggen dat hij een echte gyno heeft ;)
lekker boeiend, trouwens.
heb je een echte gyno, dan nolva om te remmen, weghalen bij chirug,
bij pseudo/gyno, cutten.

zo een compromis :p boogie
 
Back
Naar boven