MuscleMeat

Tepels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb namelijk behoorlijk 'bolle' tepels, terwijl mijn borsten niet echt groot zijn. Je zult denken een jongen met bolle/grote tepels, wat dom! Nou, dat denk ik dus ook. Ik ben dus gaan trainen een jaar geleden en nu ben ik een stuk breder en forser. Echter mijn tepels blijven zo raar (bol moet ik zeggen). Ik ben al eens een paar keer naar het ziekenhuis geweest en daar zeiden ze dat het wel over zou gaan. Maar dat is dus nog niet het geval. Ik zou ze eventueel operationeel kunnen laten veranderen en denk daar dus ook aan. Kent iemand misschien dit probleem? Je zou me zo enorm helpen...
 
d

heb het ook gehad een tijdje toen in in de puberteit zat
bij mij waren ze echt enorm,
en je moet ze echt niet laten opereren want het ziet er daarna niet uit (vraag naar de foto's bij de huisarts) en de operatie kan mislukken...

sterkte
 
Dank voor je reactie, maar hoe lang heeft het bij jou geduurd dan voordat het weer over was? En heeft het bodybuilding je daarbij geholpen en in hoeverre dan?

Wouter
 
Het is precies wat klempic zegt, het is niet erg. Ik had er ook last van tijdens mijn pubertijd maar dit duurde een jaar voordat het weg was.
 
Ach, ik leef met je mee hoor. Dat is volgens mij helemaal niet leuk. Ik heb eerlijk gezegd het tegenovergestelde. Ik heb namelijk mini-tepeltjes, mn vriendin vind het erg schattig, maar ik vind het niet zo geweldig hoor.. Waarom heeft elke man gewone tepels en ik zo'n kleintjes? Ach hoor me zeiken, wat maakt het ook uit.. Het valt niet op dus wat moet het ook..

Misschien kun je de dokter nogmaals raadplegen en erop staan dat je er niet mee gedient bent en dat je er vanafwil.. Misschien plastisch bijwerken, kost tegenwoordig niet zo ontzettend veel meer.. Maar raadpleeg iig iemand die er meer over kan zeggen..

succ6 :thumbs:
 
dat is als het goed is gewoon gyno (afgekort) heb ik ook :(
maar ik ga het ook met plastische chirurgie weg laten halen het is namelijk ONMOGELIJK weg te trainen ..ik heb er ook een jaar gelede over getwijfeld en wou wachten maar het moet echt gebeuren en littekens hou je geen/weinig over dus ik doe t gewoon. in de zomer ben ik aan de beurt als het goed is.

suc6
 
Originally posted by bodybuilder0102
dat is als het goed is gewoon gyno (afgekort) heb ik ook :(
maar ik ga het ook met plastische chirurgie weg laten halen het is namelijk ONMOGELIJK weg te trainen ..ik heb er ook een jaar gelede over getwijfeld en wou wachten maar het moet echt gebeuren en littekens hou je geen/weinig over dus ik doe t gewoon. in de zomer ben ik aan de beurt als het goed is.

suc6

INDERDAAD. Gyno krijg je gewoon niet weg. Gyno is geen vetweefsel dus kun je ook niet aftrainen (heb dat ondervonden na 2 jaar vollenbak dieeten en borst trainen).

Dus op een vrijdag gaan naar de ziekenhuis, effe opereren en dan mag je de zaterdag of zondag terug. Wel mag je niet 2-3 weken trainen omdat je tepels nog niet vastge"schroeid" zijn aan je borsten.
Het voelt enorm goed aan om die gyno's weg te zien, echtwaar het zal je leven veranderen.

Mijn chirurg had ongeveer 30% van de gyno op mn linkertepel vergeten af te snijden denk ik en hij zei dat dat normaal was en vanzelf wel weg ging.. BULLSHIT. Nu is de linkertepel terug gegroeid :( (rechter is ok). **** dit betekent binnen een paar maanden weer operatie GVD!

Wie een operatie gaat ondergaan, zeg tegen je chirurg dat je ALLE GYNO WEG WILT en breng desnoods een foto van lee labrada. Hij heeft gave pecs zonder een onsje gyno. Zeg dat je het zoals deze wilt :D
 
in de zomer ben ik aan de beurt als het goed is.

ey succes man, ik zelf vertrouw het niet zo (die artsen) en vind het ook niet uitzien

maar het zit gewoon in je genen, het kan welles waar verdwijnen (in je puber tijd ) maar ook niet
 
Maar ik dacht dat het vanzelf wel zou verdwijnen, maar ik denk dat ik het ook maar laat opereren want mij geduld is wel op. Ennuh, bedankt voor jullie support, I love this forum!
 
bij mij zijn ze niet bol maar meer puntig rond de tepel. wanneer ik een pomp in mijn borstspieren heb of als het koud is en de huid strak staat is het helemaal plat. kan dat ook gyno zijn? het voelt zacht aan en ik hoop dat het weggaat met het cutten.

boogie, succes verder met wat je besluit.
 
Dat is inderdaad precies hetzelfde als ik heb! Maar als ik het zo op het forum hoor gaat dat niet over door te trainen. Door het trainen groeien je borsten, maar je tepels blijven hetzelfde.
Jammer, bodybuilding is niet het antwoord op elk probleem...
 
maar wel op een hele boel :D

ik zie wel wanneer ik echt droog ben, ik heb er vertrouwen in dat het plaatselijke vetopslag is... ... ...
 
sheesh, waar doen jullie allemaal toch zo moeilijk over..
het komt gewoon omdat jullie in de puberteit zitten en jullie lichamen intensief veranderen..
wacht rustig af todat het vermindert en hoogstwaarschijnlijk verdwijnt..

is er dan nog iets te zien, overweeg dan chirurgie..
 
Originally posted by CQ_Demolisher
sheesh, waar doen jullie allemaal toch zo moeilijk over..
het komt gewoon omdat jullie in de puberteit zitten en jullie lichamen intensief veranderen..
wacht rustig af todat het vermindert en hoogstwaarschijnlijk verdwijnt..

is er dan nog iets te zien, overweeg dan chirurgie..

bump - in de puberteit is het normaal en je kunt er vanaf geraken door:

1- te wachten
2- naar de dokter te gaan (hij geeft medicijnen daarvoor, als je het nog niet lang hebt is het nog weg te krijgen met medicijnen).

However, als je het ongeveer een jaar ofzo hebt, is chirurgische ingreep noodzakelijk. Als je verzekering hebt (duh) kost het minder dan 10€ (bij mij 9.27€ :D ) en het is no big deal, kleine operatie en doet geen pijn, behalve dat weird gevoel na de narcose.
 
ok dan, ik ga een afspraak maken met de arts, wish me luck!
 
hey capricik... ik zie dat jij het al gedaan hebt die kleine ingreep... het enige waar ik nog bang voor ben is littekens.. heb jij die overgehouden? zo ja hoeveel? of niks meer? en hoelang duurde het voor het weg ging? en blijft het weggaan?

sorry voor zoveel vrage maar ik ben er echt als de dood voor dat ik littekens overhoud want die dokter zei per tepel gaan we 3 sneetjes maken :|

en dat ziet er volgens mij echt niet uit als 6 littekens hebt op je borsten..hoeveel sneetjes maakten ze bij jou?
ik ga trouwens naar AMC ziekenhuis te amsterdam voor de ingreep.
 
f

jongens er komen vroeg of laat littekens...vraag de arts netjes naar de foto's
laat hem eerlijk zijn (dat zijn ze niet altijd)

maar succes voor iedereen die het toch overweegt
 
Hehe, dat heb ik ook :)
Heb het al sinds ik 12 was, met kou zijn ze plat en strak.
Maar als het warm is dan gaan ze een soort van hangen :)
Heb me er een tijd aan geergerd, ziet er zo raar uit he.
Hoopte ook dat als mijn borst ging groeien het minder zou worden, werkt wel een beetje, ze steken niet meer zo naar voren.
Maar ach, wat boeit het nou?
Wees blij met wat je hebt.
Leuk detail: Op mijn werk noemen ze mij tepeltje haha
En maar knijpen die homos hahaha
 
KAN ER NIET IEMAND FOTO'S PLAATSEN VAN VOOR EN NA DE OPERATIE???
 
Back
Naar boven