Xeno
Novice
- Lid geworden
- 17 sep 2023
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 23%
Beste leden,
Zoals reeds voorgesteld in deze topic, stel ik hier even mijn verdere vragen i.v.m. mijn gekregen trainingschema.
Ik ben dus nog maar net bezig (eind augustus '23). Ik spendeer een 3-tal dagen/week in de fitness en zou dus uiteraard goed op weg willen zijn. Mijn tijd spenderen aan de niet correcte oefeningen doe ik liever niet & zou dus graag van in het begin goed op weg zijn. Misschien niet slecht om bij te vermelden, ik heb lang gesukkeld met een tenniselleboog, die nu wel verdwenen is maar ik toch schrik heb dat die terug komt. Ook heb ik na een val vorig jaar een plaatje op mijn sleutelbeen met 7vijzen in.Hier heb ik hinder van bij veel krachtgebruik. (Vooral op het werk blijkbaar).
Jullie kunnen mensen zoals mij waarschijnlijk zéér goed op weg zetten. Hierbij ook mijn lichaamsanalyse.
Ik las in de topic om enkele gegevens mee te delen, dus als volgt:
Hoe lang train je al?
- sedert eind augustus, op moment van schrijven dus een kleine 3 weken.
- Vanaf 16/08 hou ik mijn voeding bij in Myfitnesspal kcal/eiwitten/vetten etc.
Al heb ik moeite om dit allemaal correct op peil te krijgen en voldoende te eten of beter gezegd, correct te eten.
- ook doe ik sindsdien start to run met mijn vrouw
Wat is je doel?
- initieelvermageren verliezen van vet%, fysiek optrekken en een sportief lichaam op de nodige termijn.
Waar je prioriteiten liggen?
- Het bovenlichaam, mijn benen zijn op zich al gespierd. Zowel boven als onderbenen doordat ik elke dag fiets naar het werk en een rechtstaande job heb.
Beschikbare apparatuur?
- Zowel toestellen als losse gewichten
Beschikbare tijd?
- 3x per week a 1-1.5u
Bedankt!!
Zoals reeds voorgesteld in deze topic, stel ik hier even mijn verdere vragen i.v.m. mijn gekregen trainingschema.
Ik ben dus nog maar net bezig (eind augustus '23). Ik spendeer een 3-tal dagen/week in de fitness en zou dus uiteraard goed op weg willen zijn. Mijn tijd spenderen aan de niet correcte oefeningen doe ik liever niet & zou dus graag van in het begin goed op weg zijn. Misschien niet slecht om bij te vermelden, ik heb lang gesukkeld met een tenniselleboog, die nu wel verdwenen is maar ik toch schrik heb dat die terug komt. Ook heb ik na een val vorig jaar een plaatje op mijn sleutelbeen met 7vijzen in.
Jullie kunnen mensen zoals mij waarschijnlijk zéér goed op weg zetten. Hierbij ook mijn lichaamsanalyse.
Ik las in de topic om enkele gegevens mee te delen, dus als volgt:
Hoe lang train je al?
- sedert eind augustus, op moment van schrijven dus een kleine 3 weken.
- Vanaf 16/08 hou ik mijn voeding bij in Myfitnesspal kcal/eiwitten/vetten etc.
Al heb ik moeite om dit allemaal correct op peil te krijgen en voldoende te eten of beter gezegd, correct te eten.
- ook doe ik sindsdien start to run met mijn vrouw
Wat is je doel?
- initieel
Waar je prioriteiten liggen?
- Het bovenlichaam, mijn benen zijn op zich al gespierd. Zowel boven als onderbenen doordat ik elke dag fiets naar het werk en een rechtstaande job heb.
Beschikbare apparatuur?
- Zowel toestellen als losse gewichten
Beschikbare tijd?
- 3x per week a 1-1.5u
Bedankt!!
Bijlagen

Laatst bewerkt: