AndroidHealthClinic

Ter overname: opleidingsplek bij Certified Master Kettlebell Instructor opleiding eind mei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PaFi

Novice
Lid geworden
21 mei 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Vetpercentage
10%
Wie helpt mij?

In verband met verhindering ter overname aangeboden de officiele opleiding tot Certified Master Kettlebell Instructor bij The Kettlebell Association op 29 en 30 mei. The Kettlebell Association verzorgt alle officiële kettlebell opleidingen binnen de Kettlebellsport.

Je leert:
  • alle Kettlebell technieken
  • diverse technieken om DIRECT sterker te worden
  • de beste oefeningen voor een optimale schouder stabiliteit
  • technisch correcte en doelgerichte trainingen te geven
  • de ultieme 4 minuten Kettlebell Training
  • direct je flexibiliteit te verbeteren, en die van je cliënt
  • doelgerichte schema's op te stellen voor je klanten
  • enz enz.

Het 'Certification Program' van The Kettlebell Association is een tweedaagse kettlebell opleiding tot 'Certified Master Kettlebell Instructor'. Beide dagen starten om 09.00 uur. Op vrijdag eindigen ze rond 21.00 uur en op zaterdag rond 16.00 uur.

De opleiding vindt plaats in: Sport- en Racketcentrum Rottemeren, Kooilaan 1a, 2665 KR BLEISWIJK

De oorspronkelijke prijs die ik voor deze opleiding heb betaald is 514,00 euro inclusief lunches, diner, drank, manual & certificaat. Voor een redelijke prijs kun je mijn plaats overnemen (met toestemming van de opleider).
 
ik bied 5euro
 
Ik bied nog een opleiding aan tot yedi master dit is inclusief lunches, diner, drank, manual & certificaat. Voor een redelijke prijs kun je mijn plaats overnemen (met toestemming van de opleider).
 
Ik sta te popelen om €500 op een wildvreemde z'n rekening te storten dus pm je gegevens maar
 
Je leert:
  • alle Kettlebell technieken
  • diverse technieken om DIRECT sterker te worden
  • de beste oefeningen voor een optimale schouder stabiliteit
  • technisch correcte en doelgerichte trainingen te geven
  • de ultieme 4 minuten Kettlebell Training
  • direct je flexibiliteit te verbeteren, en die van je cliënt
  • doelgerichte schema's op te stellen voor je klanten
  • enz enz.
Wauw wie wilt dit nou niet
 
Back
Naar boven