Geronimo
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo weer allemaal
...
hmmz dit is natuurlijk het mindere forum om te posten... omdat je hier altijd met problemen komt
.... maar ik hoop dat er ook een oplossing voor is....
Ik zal het proberen simpel te houden: Ik heb na sporten: gym, bbal training vaak last van mn (ik denk) achilles pees... ik weet niet pcies hoe dat ding heet vandaar de foto:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
daar duz... ik heb er dus meestal last van na sporten en dan gaat lopen ook een beetje lastig... als ik dan zit dan voel ik wel dat het een soort van "moe" is... De volgende dag is het meestal wel weer over... maar wat ik nog raarder vind is als het pijn doet... en ik ga weer ff wat doen dan na een poosje gaat het ook weer weg :s
Kan ik hier wat aan doen? oefeningen, stretchen... plz help want het is echt niet leuk als ik na ff lekker gymmen amper kan lopen ;x
alvast bedankt voor de moeite
, greets Jeroen.
...hmmz dit is natuurlijk het mindere forum om te posten... omdat je hier altijd met problemen komt
.... maar ik hoop dat er ook een oplossing voor is....Ik zal het proberen simpel te houden: Ik heb na sporten: gym, bbal training vaak last van mn (ik denk) achilles pees... ik weet niet pcies hoe dat ding heet vandaar de foto:
[Abeelding niet meer beschikbaar]
daar duz... ik heb er dus meestal last van na sporten en dan gaat lopen ook een beetje lastig... als ik dan zit dan voel ik wel dat het een soort van "moe" is... De volgende dag is het meestal wel weer over... maar wat ik nog raarder vind is als het pijn doet... en ik ga weer ff wat doen dan na een poosje gaat het ook weer weg :s
Kan ik hier wat aan doen? oefeningen, stretchen... plz help want het is echt niet leuk als ik na ff lekker gymmen amper kan lopen ;x
alvast bedankt voor de moeite
, greets Jeroen.

... is een gezichtje dat een beetje sip kijkt
hehehe