XXL Nutrition

Tering ik moet trainen, wie helpt mij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drummerbart

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
926
Waardering
0
Mensen, om nog maar even oude koeien uit de sloot te halen, vandaag weer lekker lopen rellen tegen de nieuwe eigenaar van mijn oude sportschool, dat nu een wellnes-****ing-center is geworden. :(

Het komt erop neer dat ik niet de doelgroep ben van die toko en dat ik blij mag zijn dat de dumbbells niet tot 12 kilo gaan ipv 28 ??? . Nah, je kent het hele verhaal wel, alle clichés vlogen heen en weer.

Nu zit ik echter wel met een probleem :( , mijn contract loopt over twee weken af, gelukkig, maar ik moet de komende twee maanden iig nog ergens anders terecht om te trainen. Klein probleempje dus.

Degene die de oplossing voor mij heeft wordt beloond met karma. Ik woon trouwens in Soest, misschien dat dat helpt bij het bedenken van een meesterlijk plan. Mijn voorkeuren zijn hardcore trainen, meer dan een squatrek en wat dumbbells en halters heb ik niet nodig.

Kom maar op, ik kan jullie hulp goed gebruiken!
 
Zou voor een thuisgym gaan als je je dat kan veroorloven.
 
meer dan een squatrek en wat dumbbells en halters heb ik niet nodig.

Wie wel. :D

Wellnes centra zijn centra waar mensen met een uitgezakt vadsig lichaam contributie betalen om zichzelf voor de gek te kunnen houden.

Dan kunnen ze op verjaardagen zeggen dat het toch zo moeilijk is om af te vallen, terwijl ze er toch alles aan doen, want ze staan immers 2 keer per week 40 minuten met de buurvrouw te ouwehoeren op een stairmaster.

Het is meelijwekkend volk dat niets anders als onze minachting verdient.

Maargoed, helaas heb ik geen briljant meesterplan om je uit de brand te helpen. Ik leef met je mee, meer kan ik niet voor je doen. Sterkte broeder.
 
Jep thuis trainen rules, maar ik ga over twee maanden op kamers in Amsterdam, dus om dan te investeren in dat spul?

@Lauw: Wederom goed verhaal maat, ben het volledig met je eens.
 
mischien is unilateraal werk een oplossing.

ik weet niet hoe sterk je bent, maar de meeste kerels hebben niet veel gewicht nodig om een goede single-leg squat work-out te krijgen.
 
Wellnes centra zijn centra waar mensen met een uitgezakt vadsig lichaam contributie betalen om zichzelf voor de gek te kunnen houden.

Dan kunnen ze op verjaardagen zeggen dat het toch zo moeilijk is om af te vallen, terwijl ze er toch alles aan doen, want ze staan immers 2 keer per week 40 minuten met de buurvrouw te ouwehoeren op een stairmaster.

Het is meelijwekkend volk dat niets anders als onze minachting verdient.

:roflol:
 
Wie wel. :D

Wellnes centra zijn centra waar mensen met een uitgezakt vadsig lichaam contributie betalen om zichzelf voor de gek te kunnen houden.

Dan kunnen ze op verjaardagen zeggen dat het toch zo moeilijk is om af te vallen, terwijl ze er toch alles aan doen, want ze staan immers 2 keer per week 40 minuten met de buurvrouw te ouwehoeren op een stairmaster.

Het is meelijwekkend volk dat niets anders als onze minachting verdient.

Maargoed, helaas heb ik geen briljant meesterplan om je uit de brand te helpen. Ik leef met je mee, meer kan ik niet voor je doen. Sterkte broeder.
Word
 
Check je pm!
 
thuis trainen moet je doen .
met een stang wat gewichten 2 dumbbellstangetjes en een bankje kun je al heel wat doen
 
heb je geen vrienden daar ofzo?
waar gaan die heen dan?
 
die blijven er nog ff, maar ik moet anders voor 4 maanden een contract tekenen! No way dat ik dat ga doen denkz!

Hoeveel betaal je voor een olympische stang met 140 kilo aan gewichten? Een squatrek bouw ik desnoods zelf wel!
 
die blijven er nog ff, maar ik moet anders voor 4 maanden een contract tekenen! No way dat ik dat ga doen denkz!

Hoeveel betaal je voor een olympische stang met 140 kilo aan gewichten? Een squatrek bouw ik desnoods zelf wel!

waarom moet de stang olympisch zijn?

en zijn er echt geen gyms waar je nog per maand kan betalen?
 
Soest verpauperd als de ziekte. Echte sportscholen kun je er niet meer vinden, ik weet er van 4 in Soest die in het afgelopen jaar (ik meen het serieus) allemaal zijn veranderd in wellnes centres. En aangezien het niet zo groot is hier, zijn dat dus alle sportscholen (om het maar eff makkelijk te noemen).
 
maarja 140 kg aan een stang hoeft niet duur te zijn maar wel je per se een olympische stang wordt het wel duur.
 
true, kom jij eens met prijzen cq. winkels anders? Jij traint ook gewoon thuis weet ik
 
true, kom jij eens met prijzen cq. winkels anders? Jij traint ook gewoon thuis weet ik

op marktplaats zie ik meteen al een interessante optie. typ in barbellset bij trefwoord.
 
Helaas, wat een zooitje...
Vandaag dus heerlijke discussie gehad met onze vriendelijk manager :)

Wellnesscenter dus, wij hebben dat soort mensen als jullie hier dus liever niet.. Eerlijk gezegt hebben we ;iever dat jullie hier niet meer komen ..

Nou, leuk om te horen, nadat je als vaste klant van de oude sportschool, gezellig mee verhuist naar de nieuwe lokatie, waar veel nieuwe dingen worden beloofd. Jammer dat ze er dan niet meteen bij zeggen, dat de doelgroep wat aangepast word :S

Kortom, we gaan ergens anders trainen...
Gelukkig was de man, wel zo aardig om het contract van 1 jaar, te verbreken :)
 
Back
Naar boven