MuscleMeat

Terminator 3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja een maat van me had hem ook gedownload. Maar ik wil hem in de bios zien.... Dus moet ik nog wel ff wachten :(

Maar hij valt dus niet tegen?
 
Die sfeer van vroeger is in deze film weer zo goed als terug, en de aktie is ook erg goed, vooral de achtervolgingen... dat is mijn mening iig.

In de bioscoop lijkt het me inderdaad een heel stuk beter om deze film te bekijken, als je van terminator films houdt is het zeker een aanrader, en het einde geeft je ook iets om even over na te denken ;)
 
Het is zekers geen slechte film, het is een waardig vervolg maar verwcacht geen diepzinnig verhaal ofzo. Het is gewoon een no-brainer goede actie knaller!
 
Originally posted by frietbakker
Het is gewoon een no-brainer goede actie knaller!

lol :roflol:

ik las een aantal reviews van amerikaanse bodem, en die hadden tog wel kritiek op de nieuwe regisseur (jonathan Mostow), die niet het niveau van James Cameron(T1/T2) haalt.

maar verder lijkt het me zeker een wrede film als je maar met de instelling zoals bovengenoemd van frietebakker de bios instapt.
 
Is ie nog een beetje afgetraind dan in die film of ziet A. Schwarzenegger dr niet uit ?


rob
 
ziet heel goed uit voor zijn leeftijd.

btw de film is ook heel erg goed!
 
rob12345 zei:
Is ie nog een beetje afgetraind dan in die film of ziet A. Schwarzenegger dr niet uit ?


rob

hmmm...

z'n body is alleen zichtbaar de eerste minuten van de film, en vermits die beelden verdacht veel op die van de tweede film lijken weet ik niet goed wat ik er van moet denken...

voor de rest is er in heel de film nog geen bicep te zien

:(
 
Rob G zei:
Ja een maat van me had hem ook gedownload. Maar ik wil hem in de bios zien.... Dus moet ik nog wel ff wachten :(

same here, ik kan t geduld wel opbrengen. vind dit echt een bioscoopfilm, ga niet vaak naar bios (kijk idd veel bij een maat van me) maar deze..zag de trailer al bij matrix2 en die moet ik gewoon in de bios zien voor t eerst, en nog een keer, en nog een keer:D
 
Ik kom net terug uit de bios, maar jezus wat een vrede film!!!

tot de pauze vond ik er weinig aan (zeg eerste ruim half uur)
maar daarna egt zo strak gewoon! vol met verwijzingen naar de voorgaande films! egt een vd beste films dit jaar gezien!

:clap: :bow: :clap: :bow: :clap: :bow: :clap: :bow:
 
Man-Mountain zei:
ok ik ga m kijken :)
be prepared en ken de het verhaal, dan heb je zeker strakke film!!!
 
ja natuurlijk ken ik t verhaal en die van 1 en die van 2 en ik ben zelfs naar 3D in Universal studios L.A. geweest ( gaan ze de toekomst in en hebben een confrontatie met Skynet zelf )
 
ik vond et wel een redelijke film, maar deel 2 vond ik toch wel 10 keer beter.
 
Is niemand de vrachtwagen van Xenadrine opgevallen? Daar had ik toch al wel enkele posts op verwacht...
 
Back
Naar boven