XXL Nutrition

terrestris dinosaur log

Bezoekers in dit topic

Pff nogmaals sterkte dude!

waarom in het BB hehe :D
 
Pff nogmaals sterkte dude!

waarom in het BB hehe :D

tja, waarom? Ik dacht wat meer herhalingen en lichte gewichten te nemen, maar past niet echt met de brute PL:D
Soit, toch beter hier..daar kent niemand me en hier kunnen jullie mn vooruitgang tenminste volgen. Home sweet home:D

Thnx guy's
 
Veel beterschap gewenst! Geeft je lichaam nu wat rust en eens je weer hard aan het trainen bent zal je sterker dan ooit terugkomen!
 
veel geluk met je herstel, dat je trug op je oude niveau kan komen ! :rocknana:
 
thnx guy's!
leuk om wat steun te hebben :-)
 
your welcome!
 
thnx guy's!
leuk om wat steun te hebben :-)


Trouwens, als onze blessures genezen zijn moeten we maar eens samen trainen ;) Ik wil die Isogym wel eens zien.
 
Kzal voor je duimen morgen, kerel... Hopen dat Mr. MRI niks vervelends te melden heeft!
 
Trouwens, als onze blessures genezen zijn moeten we maar eens samen trainen ;) Ik wil die Isogym wel eens zien.

Deal, wordt idd tijd dat we dat eens doen he.
Hoe is het nu met je rugblessure?
 
1. OHSQ: 3x6x 10
2. FRONT SQUAT: 3x5x 20

3. 2" PENDL ROW: 5x 22/ 32 + 3x5x 42
4. POMPEN: 3x10 (voor serratus)
5. DIP: 2x5
6. BENT OVER LAT RAISE: 2x15x 2 + 3x10x 4

Ben momenteel aan het twijfelen of ik dips of bench zal nemen om op te bouwen. Met dips worden mijn spieren (stabilisatie) rond mijn scapula ook meegetraind, bij bench niet.
In t-nation artiklel werd het niet trainen van die spieren als een schouderkraker aanzien.
Wat denken jullie??
 
Ben momenteel aan het twijfelen of ik dips of bench zal nemen om op te bouwen. Met dips worden mijn spieren (stabilisatie) rond mijn scapula ook meegetraind, bij bench niet.
In t-nation artiklel werd het niet trainen van die spieren als een schouderkraker aanzien.
Wat denken jullie??

Hoe het zit met die scapula weet ik niet, maar ik weet wel dat er op t-nation in het algemeen een onwaarschijnlijke hoop bullshit wordt verkondigd
 
terug van mijn (snowboard) apres-ski reis

Deed me deugd, bw is gestegen naar 90kg.
Uitslag van de scanner: Menisci OK, kraakbeen OK, kruisbanden OK, patellapees NIET OK, onsteking van knie met vochtvorming. Dit is de reden dat ik niet door mn knie kon gaan zonder pijn. Die vochtophoping in mn knie maakte dit onmogelijk.
Al bij al goed nieuws, want er werd gevreesd voor meniscusscheur.

We kunnen terug beginnen opbouwen, schouder voelt 80% OK en knie spokt enorm, maar is terug belastbaar.

1) GM: 2x5x 10 + 3x5x 20

2) SNATCH PULL: 3x3x 40

3) OHSQ: 2x5x 10

4) FFSQ: 3x5x 20

5) MP: 2x5x 10 + 3x5x 20

6) 2" ROW: 5x 22/ 32 + 3x5x 42

Gewichten belachelijk laag, maar liever dit dan niet meer trainen.
 
Goed om te horen dat je weer terug begonnen bent!

Pff wat ik altijd hoor over die belgen (belgische speerwerpers) is dat ze verrukt zijn als het een meniscus probleem is.. dat is maar een reserve onderdeelte en kan er tussen uitgehaald worden.. maar goed bij jou steekt het toch iets anders in elkaar..
 
Wat kan eraan gedaan worden?

Fijn dat je überhaubt kan trainen!
 
Goed om te horen dat je weer terug begonnen bent!

Pff wat ik altijd hoor over die belgen (belgische speerwerpers) is dat ze verrukt zijn als het een meniscus probleem is.. dat is maar een reserve onderdeelte en kan er tussen uitgehaald worden.. maar goed bij jou steekt het toch iets anders in elkaar..

tja, verrukt? Volgens mij zit het daar niet voor niets (schokdemping), dus ben blij dat ie niet kapot is, anders was het operatie. Wil niet zo een lijdensweg van Bram hebben.
 
Wat kan eraan gedaan worden?

Fijn dat je überhaubt kan trainen!

thnx;
Er iets aan doen?? Geen idee, ik start gewoon superlicht en hoop dat mijn lichaam zich eraan aanpast.
 
Nee precies!
 
Deal, wordt idd tijd dat we dat eens doen he.
Hoe is het nu met je rugblessure?

Lijkt weer wat beter te gaan nu. Daarjuist toch frontsquats gedaan. Ik heb wel het geluk gehad dat ik al redelijk hard pistols en glute ham raises heb kunnen doen de afgelopen trainingen dus op zich verwacht ik niet zoveel kracht te verliezen. Zondag heb ik een foam roller besteld (zie [Link niet meer beschikbaar] ) Daar verwacht ik wel veel van vermits mijn rug maar blijft vastzitten.
 
Blij om te horen dat het niet helemaal erg is! Veel succes met je opbouw :)
 
Back
Naar boven