AndroidHealthClinic

terrestris dinosaur log

Bezoekers in dit topic

Leuk om te zien dat je zo serieus met die thickbar bent! En hoe gaat 't met die grippers? Beetje progressie erin?
 
oh zo serieus zou ik het nu ook weer niet noemen...deed enkel thickbar work op mn light day.
Met mijn grippers krijg ik de Coc2 dicht, ben nu begonnen met 'attempts' op de 3, krijg die juist over parallel. Is er is nogf veel werk...
 
Light day:

BOR: 5x 30/50 + 5x5x 60

SQ full: 5x 30/50/60/70

BENCH: 5x 50/70/80/90

1 ARM OH PRESS: 5x 6/ 12/ 17

PREHAB: face pulls en exorataties
 
CLEAN + FFSQ: setjes met 40-80kg

SNATCH: setjes met 40-60kg

JERKS: 4x 40, 4x 50, 4x 60, 2x 70, 1x 80

3-BOARD SMALL BENCH: 12x 40, 8x 60, 3x 80, 3x 100, 3x3x110

FULL SQ: 5x 40, 5x 70, 3x 90, 3x 100, 3x 110

Tijd: 2h, samen met locust en wolverine
 
Gaat lekker wanneer is de 1e wedstrijd?
 
denk rond eind maart als je powerlifting bedoelt en eind april bij de kajak.
 
valt wel mee, ik ben sprinter bij de kajak...dus heb veel explosieve kracht nodig...dus veel onder het ijzer:D

Nadeel is dat ik ( voor powerlifting dan ) is dat ik 2x per dag moet trainen en dat ik op den duur niet echt veel herstel heb, wat blessure oplevert.
 
CLEAN + FFSQ: setjes met 40-80kg

... samen met locust en wolverine

je bedoelt waarschijnlijk Lanfeust want de nickname wolverine was al bezet op dit forum :) Voor mij trainingslog zul je toch nog aktijd het ander forum moeten raadplegen, want ik vind het een beetje gek om twee logs bij te houden. Ik ben aangemeld sinds zondag.

twas toch leuk hé bij isogym zondag?
 
je bedoelt waarschijnlijk Lanfeust want de nickname wolverine was al bezet op dit forum :) Voor mij trainingslog zul je toch nog aktijd het ander forum moeten raadplegen, want ik vind het een beetje gek om twee logs bij te houden. Ik ben aangemeld sinds zondag.

twas toch leuk hé bij isogym zondag?

aha, idd lanfeust!
Was zalig zondag, lekker baarkes trekken, al heb ik wel nog nooit zo'n stijfheid in mn traps gehad:D
 
aha, idd lanfeust!
Was zalig zondag, lekker baarkes trekken, al heb ik wel nog nooit zo'n stijfheid in mn traps gehad:D

mss moet je eens farmer walks doen. je zal nog meer stijf zijn in je traps.
 
update:
weekje niet getraind wegens (opnieuw) schouderblessure.
Ditmaal zijn het beide schouders. Ik wil ditmaal geen risico meer nemen..dus alle press werk gaat efkes de ijskast in.

Voorlopig ga ik 2 keer per week trainen:
1e dag: 20 rep deadlift/ sldl/ rows
2e dag: low rep squat/ rows

Op de andere dagen doe ik preventie.

Het mag wel eens gedaan zijn met al die blessures: schouders, linker pols en linker knie begint ook al beetje te zuren.

Soit blijven gaan op lowerbody en upperbody doorspoelen met paar Duvel's:D
 
watskebeurt? Je deed de presses toch licht?
 
watskebeurt? Je deed de presses toch licht?

jep, snap het ook niet. Ik heb ook een afspraak gemaakt met een sport traumatoloog, want dit vind ik niet normaal. Ben nauwelijks boven de 100-110kg geweest terwijl mn max 40kg zwaarder ligt.

Ik maak me er toch redelijk zorgen over..ik zou er niet mogen aan denken om niet meer te pressen. We zullen zien....

20 rep deadlift start ik met 100kg, want ik vermoed dat het toch ook een effect heeft op mn schouder en dan opbouwen met 5kg per week.
 
1) POWER CLEAN: 10xb, 2x4x40/ 50/ 60
3x2x 70
3x2x 80
1x 90 f
1x 90
1x 80
1x 90
2x 70

2) ROW: 8x 40/ 50
5x8x 60

3) FFSQ: 5x 40, 5x 60,
3x 70
2x3x 90
3x 70

Vandaag jerk en snatch weggelaten wegens schouderblessure.
Bij PC werd ‘van de grond’ afgewisseld met ‘hang’ tot 80kg
 
20 rep deadlift :D Doe je die breathing style, of als 1 onafgebroken set?

Wel klote van je blessure weer man!
 
Was van plan om hem op te bouwen. Dus eerst onafgebroken en dan na paar weken als gewicht verhoogt naar breathing style (aka Brawn).
Maar ben nu aan het twijfelen of ik hem wel doe...ik zou niet graag hebben dat invloed heeft op mijn OL werk.

Wat denk jij? Of kan het geen kwaad voor explosiviteit?
Was eigenlijk bedoeld als voorzorg van mijn schouder..maar vandaag gevoeld dat low rep toch moet lukken.

Tja, die schouder...ik weet het niet meer. Afwachten wat de dokter zegt. Ik hoop alleen dat ik niet met een type 3 van acromion zit.
 
1) POWER CLEAN + FFSQ: 5x baar
2x3x 40
1x3x 50

2) SQUAT CLEAN: 2x3x 60 (jiiepie voor het eerst gelukt)
5x 3x 70

3) CLEAN PULL: 2x3x 80
2x3x 90
2x3x 100

4) FFSQ: 2x5x 70
2x4x 90
2x3x 100
2x2x 105

5) MP (heel licht wegens schouderblessure)
15x stok
2x5x 20
2x5x 30
1x5x 40

6) RC (exorotatie)
4x15x 3
 
Goede "schone" training
 
Leuke training.
In welke gym train je?
 
Back
Naar boven