AndroidHealthClinic

terrestris dinosaur log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thnx Ari en Erca

@Erca: eerst trainde ik vooral thuis, in de voorbije zomer ben ik naar Bill's gym verhuist. Maar door de aanslepende problemen met het powerliften daar ben ik sinds december aan het trainen in Isogym te izegem.

Goede gym waar ik ook kan olympische heffen. Ik train trouwens de zondag morgen er met Locust en z'n broer.

Als je eens de kaai wilt verlaten...
 
je zou je toch soms afvragen hoe iemand erop komt om te "trainen" in de kaai...
 
Heb de kaai gezien en zegt me niet veel, maar was van plan om vanmiddag een abbonnement op bill's gym te kopen. Izegem is me wat te ver met de fiets enzo.
Hoe erg is het om er te powerliften in Bill's gym?
(edit; sorry dat ik je log zo vervuil, zal het wat goedmaken door bergen karma, voor zover je dat iets kan schelen :D)

EDIT: heb ge'pm'd met locust en zal nu mss toch niet meer naar Bill's gaan, maar als ik van m'n ouders mag naar isogym. Hoeveel kost een jaarabbonnement daar?
 
Laatst bewerkt:
Heb de kaai gezien en zegt me niet veel, maar was van plan om vanmiddag een abbonnement op bill's gym te kopen. Izegem is me wat te ver met de fiets enzo.
Hoe erg is het om er te powerliften in Bill's gym?
(edit; sorry dat ik je log zo vervuil, zal het wat goedmaken door bergen karma, voor zover je dat iets kan schelen :D)

EDIT: heb ge'pm'd met locust en zal nu mss toch niet meer naar Bill's gaan, maar als ik van m'n ouders mag naar isogym. Hoeveel kost een jaarabbonnement daar?

Geen probleem!

Hoe erg? ERG! Al het los materiaal is weg, maw geen squat en deadlift en bench meer. alle, bank kun je nog wel doen maar dan op k*tbanken met een k*tbaar.:mad:

Izegem is mss wel ver, maar is maar 10min met de trein van Kortrijk. De gym ligt immers vlak naast het station. Jaarabbo kost 210 euro.
Misschien kan je 10-beurten kaart kopen (27 euro) en nu en dan eens komen trainen als Locust er ook is...:D
 
Bill had vroeger 2 powerracken waarvan er nu 1 bij mijn trainingsmaat staat en hij heeft nog 2 benches bijgekocht. Ik vraag me af wat hij allemaal snapt van dat powerliften. En dat als president van een federatie. Ik kan zo uren doorgaan, maar dat levert niks op enkel frustraties. Isogym lijkt mij inderdaad ook de beste oplossing. €200 is ook niet zoveel, veel minder zul je niet vinden voor een goede gym
 
1) GM: 6x 20/ 40/ 50/ 60

2) SNATCH: 2x5x 20
10x 3x 40

3) SNATCH PULL: 5x 3x 70

4) OLY SQUAT: 4x 5x 80

5) RC (exo): 4x 15x 3
 
Naar orthopedisch chirurg geweest...
Ik zit met een kraakbeenoverbelasting in mn knie en kapselscheurtje in mijn schouder.

Eindelijk weet ik wat er met me aan de hand is.

Herstel: iedere dag glucosamine-chondroïtin-msa en efkes gas terug nemen. Geen bewegingen die kapsel uitrekken en na maand of 3 moet kraakbeen herstelt zijn.
Is geen kraakbeenletsel maar een overbelasting.
 
Beterschap er mee!



Klinkt minder erg, hopen dat je er volledig van herstellen mag.


Is idd minder erg, kraakbeen heeft zich nog niet kunnen aanpassen aan de loads die ik gebruik voor lower body.
Vroeger alleen maar upper,...en als je dan even veel en meer lower body begint te doen...

Gisteren gaan trainen met 50-70% loads en knieën voelen goed aan:D
tijdje zo houden.

Thnx voor de steun guy's
 
gisteren:

1) GM: 6x 20/ 40/ 50/ 60/ 60

2) CLEAN: 2x5x 20
2x3x 40
2x3x 50
3x3x 60

3) CLEAN PULL: 3x 60
3x3x 70

4) FFSQ: 5x 40/ 50

5) CABLE ROW: 15x 40 + 3x15x 50

6) CUBAN PRESS: 8x 2/ 4/ 6

7) 1 ARM OH PRESS: 8x 10/ 15
 
Zeg Dieter, hoe zit dat ondertussen met mijn NR 3 Kapitein Kraak ?

Als je hem dicht krijgt mag je hem houden ;)
 
Zeg Dieter, hoe zit dat ondertussen met mijn NR 3 Kapitein Kraak ?

Als je hem dicht krijgt mag je hem houden ;)

Ah thnx voor het cado steven!:D
Nee, kapitein 3 laat zich niet zomaar veroveren zenne, wordt aan gewerkt...
Al je hem terug wilt, laat je maar iet weten!
 
Gisteren:

1) GM: 6x 20/ 40/ 50/ 60/ 65 (PR)/ 70 (PR)

2) CLEAN: 2x 5x 20
2x3x 40
2x3x 50
2x 3x 60
2x3x 70

3) SNATCH PULL: 3x 60 + 3x3x 70

4) BQS: 2x 5x 40
2x5x 50

5) MP: opwarming cuban press (1,5 en 2,5kg)
2x5x 20
5x 30
2x5x 40

6) CABLE ROW: 15x 40/ 5O + 3x8x 60

7) BENT OVER LAT RAISE: 2x 10x 5 + 1x 10x 8

Moeilijk om me in te houden, ik heb geen last van mn knieën tijdens, maar de dag erna...
Pull en sq waren heel op ’t gemak.
MP weer langzaam beginnen opbouwen, lichte last van schouder
 
1) CLEAN: 2x5x 20
2x3x 40
2x3x 50
6x3x 60

2) CLEAN PULL: 2x3x 80
2x3x 90

3) BOR (clean grip): 15x 20, 15x 40, 12x 50, 6x 60

4) BOR (snatch grip): 2x8x 40
 
Die gewichtheftechniek van jou begint echt al op iets te lijken, squat cleans en zo zagen er zeer goed uit
 
Net werk dude! eerst flink Recoveren!
 
Die gewichtheftechniek van jou begint echt al op iets te lijken, squat cleans en zo zagen er zeer goed uit

thnx Steven! toch een opsteker, nu ik mijn gewichten laag moet houden.
 
Net werk dude! eerst flink Recoveren!

Merci, nog een maandje rustig en dan mss 2 maandjes rustig opbouwen en de misserie zou weg moeten zijn. Is moeilijk om me in te houden
 
Ik heb hetzelfde meegemaakt, met mijn knie 2 maanden niet kunnen squatten, en nu PR na PR!!
 
Back
Naar boven