XXL Nutrition

Terug beginnen

Bezoekers in dit topic

wardkennes

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2007
Berichten
13
Waardering
0
Hallo,

momenteel heeft mijn powertrainings leven zowat stil gelegen vanwege mijn studies. Ik zou graag terug beginnen met trainen, maar wat is nu de beste methode om dit terug op te bouwen?

Ik weet vooral dat ik veel ga moeten eten, maar dat is geen probleem.
Hoe mijne rug er uit ziet kan je zien op de foto pagina om je een idee te geven van hoe ik er uit zie.

Iemand tips?
Haal je makkelijk resultaat door 1 keer te trainen in de week? ( Ik ben kot student en zou graag in de buurt waar ik echt woon trainen.)

Het is maar dat ik niet verkeerd begin te trainen.


Ward.
 
Je gaat 'terug beginnen met trainen', dus je hebt voorheen al getraind toch? Dan lijkt me het prima dat schema weer op te pakken alleen dan met heel wat lichtere gewichten, en dan weer op te bouwen naar je oude niveau. 1 keer trainen per week zal niet veel uithalen, ik zou bij je kot een goeie sportschool zoeken.
 
Als ik je foto zie kan er nog een hele hoop massa bij, rippetoe misschien een idee?
 
En qua eten? 5 keer eten per dag?

Bedankt al reeds voor de info.
 
Zolang je minimaal een paar honderd calls boven je onderhoud zit is het goed. Over hoeveel maaltijden je dat wil verdelen is aan jou.
 
Voila ben vandaag terug begonnen, training was lichtjes om te beginnen. We moeten het rustig terug wat opbouwen hé. :)
 
Back
Naar boven