MuscleMeat

Terug bij af na AAS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Voor degene die mijn berichten over het terugvallen hebben gelezen, en natuurlijk ook voor degene die ze niet hebben gelezen.

Ik had in Sept/Okt. 2002 mijn eerste kuur genomen (Deca,-D-bol,-Sustanon) In de meest gebruikelijke hoeveelheden.
Toen ik begon woog ik 80 kg. Na de kuur woog ik 88kg.
Ben al die tijd gewoon blijven trainen en goed blijven eten, ik had al een tijdje niet op de weegschaal gestaan, tot vorige week!! die wees 83 kg aan!!! en daar baalde ik van als een stekker, vandaar ook mijn negatieve reacties.
Toch denk ik wanneer je op de gemiddelde leeftijd van de jongens hier op de site bent (21-23) je zowiezo meer overhoud van een kuur, dit denk ik omdat je op die leeftijd als man zowiezo nog veel aankomt (het man worden zogezegd) dit is niet kleinerend bedoelt hoor. maar je krijgt gewoon een wat bredere look als je tegen de 30 jaar loopt, alles zet wat uit.

Daarom denk ik ook dat je op die leeftijd waarschijnlijk veel meer profijt denkt te hebben na zo'n kuur.

Maargoed ik hoop maar dat die laatste drie kilo er aan blijven, dan ben ik toch nog heel content.

PS tis misschien allemaal een beetje moeilijk geschreven maar ik heb niet zoveel tijd, vandaar.
Groetjes Marcel, hopende op een pittige discussie.:) :)
 
Die stagnatie heb je aan niemand anders dan jezelf te verwijten. Sorry maar dat is mijn eerlijke en oprechte mening hierop.
 
Waarom plaats je je trainings schema en voedselschema er niet bij. Dan is de informatie wat completer. Want wat de een goed eten vind vind een ander misschien weinig en kunnen we een betere indruk krijgen van de mening die je hier uit.
 
Als je van zo'n kuur maar 3 kg overhoudt dan heb je het niet een klein beetje fout gedaan maar ontzettend fout gedaan, sorry maar dat is mijn mening.

Zelfs zonder te kuren had je dat als netto-resultaat makkelijk kunnen halen.

Groet Smalluser :thumb:
 
8 kg. voor een eerste kuur is ook al niet echt een indicatie dat je tijdens je kuur wel degelijk gegeten/getraind/gerust hebt...

AS spuiten kan iedereen, maar er ook degelijk mee omgaan is niet voor velen weggelegd.
 
Ik had op een klein beetje medeleven gerekent, maar dat zit er niet in volgens mij, ga zo door mannen!!
 
Met wat moet er meegeleeft worden dan?

Alle respect, maar ik denk dat er bij jou toch iets fout heeft gezeten... En dat kan aan jou liggen maar ook aan andere dingen. Misschien fake spul o.i.d.

Ik denk dat je met goede begeleiding toch wel verder kan komen... Niet lullig bedoeld ofzo.
 
het was geen fake spul, want hij is er in zijn top tijd 8 kilo mee aangekomen,
heb je wel een goede post cycle gehad? want juist op die leeftijd zou je meer moeten kunnen over houden na je kuur en je moet ook goed blijven eten na je kuur.
 
was zelf eind 27 dat ik mijn eerste kuur deed. 13 kg winst en 11 over gehouden. Weet niet waar het mis is gegaan maar is nooit leuk als je zoveel kwijt raakt.

Maar ik denk niet dat je kan zeggen dat je helemaal terug bij af raakt.
 
oudere mannen moet juist wat meer baat hebben bij exogeen test volgens mij, aangezien hun eigen testlevels als zeer laag liggen.

Maar goed gewicht verliezen is nooit leuk, je leert hoop ik in ieder geval van je fouten. Gewoon gedisciplineerd blijven en dan komt alles goed
 
Originally posted by Diver2000
was zelf eind 27 dat ik mijn eerste kuur deed. 13 kg winst en 11 over gehouden. Weet niet waar het mis is gegaan maar is nooit leuk als je zoveel kwijt raakt.

Maar ik denk niet dat je kan zeggen dat je helemaal terug bij af raakt.
Diver, your my man:thumb:
 
30 is niet oud, maar het is wel waar dat je dan beter reageerd op as zeker test omdat natuurlijke test afneemt vanaf je 25 ste.
Nu is sustanon zoiezo niet super dus combinatie van zwakke kuur, zwakke nakuur, niet optimaal dieet etc.
Nog geen reden om ervan uit te gaan dat kuren zinloos is.
 
Originally posted by Freakyfreek
het was geen fake spul, want hij is er in zijn top tijd 8 kilo mee aangekomen,
heb je wel een goede post cycle gehad? want juist op die leeftijd zou je meer moeten kunnen over houden na je kuur en je moet ook goed blijven eten na je kuur.

Dan kan het nog fake zijn!

Er kan wel eenwerkzame stof inzitten, maar misschien niet de juiste.!
 
*** voor je marcel, lijkt me inderdaad ook heel erg lelijk. Eerst groot, en dan steeds kleiner worden. Maar misschien ziet jouw lichaam die overtollige massa die je hebt opgebouwd met chemische (oke of, dramatische hoge hoeveelheden lichaams eigen stof) middelen gewoon als overbodig en verbrand je ze weer, het is en het blijft toch een ander soort spier dan de spieren die je natural hebt opgebouwd. (anders verlies je ze niet zo snel.....fact).

en elk mens heeft een andere musculatuur en biomechanisme........

ciao
 
Ik heb inderdaad niet nagekuurd met nolva of clomid, mocht ik noch een kuur doen zal ik dat zeker overwegen.
Maar dan wordt het toch iets met primobolan/boldonone denk ik.
 
Belangrijk om na te kuren EN je voeding naar boven bijschroeven. Je lichaam heeft MEER bouwstoffen nodig om die 10 kilo extra spieren te voeden. Dus het is erg belangrijk je voeding bij te stellen. Mischien hebben al deze factoren er toe geleid dat je het weer verloren bent? In elk geval k u t voor je.
 
Originally posted by Floyd
*** voor je marcel, lijkt me inderdaad ook heel erg lelijk. Eerst groot, en dan steeds kleiner worden. Maar misschien ziet jouw lichaam die overtollige massa die je hebt opgebouwd met chemische (oke of, dramatische hoge hoeveelheden lichaams eigen stof) middelen gewoon als overbodig en verbrand je ze weer, het is en het blijft toch een ander soort spier dan de spieren die je natural hebt opgebouwd. (anders verlies je ze niet zo snel.....fact).

en elk mens heeft een andere musculatuur en biomechanisme........

ciao

I say bullshit. Miss dat je het anders bedoelt bro maar zoals je het hier opschrijft klopt er nix van.
Spieren zijn spieren, of ze nou natuurlijk zijn verkregen of met behulp van AS.

Enige reden dat mensen massa verliezen is gewoon omdat ze zelf niet gedisciplineerd genoeg zijn om goed door te eten en te trainen omdat je je nou eenmaal minder goed voelt na de kuur dan terwijl je er in zit. Dit ligt dus gewoon puur aan jezelf!!

Verder is het gewoon een feit dat op een gegeven moment je eigen test.productie je nieuw aangewonnen spiermassa moet kunnen onderhouden. Hiermee kan je 2 kanten op, of je kuurt niet/niet goed na zodat je HPTA niet goed herstelt is zodat ej dus uiteraard terugvalt, ook dit ligt aan JEZELF!!!

Een andere kant is dat als je op een gegeven moment je genetisch maximum nadert je eigen testlevels gewoon simpelweg te laag zijn om alles te onderhouden, je zal dus door moeten blijven kuren(bridgen) of gewoon genoegen nemen met wat massaverlies na een kuur.



groeten
 
Originally posted by Marcel36
Ik heb inderdaad niet nagekuurd met nolva of clomid, mocht ik noch een kuur doen zal ik dat zeker overwegen.
Maar dan wordt het toch iets met primobolan/boldonone denk ik.
Tja, dan heb je nog geluk dat je 3 kg hebt weten vast te houden. Clomid of Nolva na een kuur is een must. Misschien kun je je dieet tijdens de kuur en onderhoudsdieet posten, ik heb het vermoeden dat hier nog eea aan te verbeteren valt.. Wat waren je dosissen precies? Had je veel last van bloat?
 
Back
Naar boven