XXL Nutrition

Terug bij af na AAS

Bezoekers in dit topic

marcel zit in een partij topics tezeiken dat het niet werkt enz. maar hij weet niet dat je na de kuur je eigen test weer aan de gang moet helpen :o :o
 
Originally posted by patrick

Een andere kant is dat als je op een gegeven moment je genetisch maximum nadert je eigen testlevels gewoon simpelweg te laag zijn om alles te onderhouden, je zal dus door moeten blijven kuren(bridgen) of gewoon genoegen nemen met wat massaverlies na een kuur.
groeten
Je hebt gelijk, maar ik denk niet dat hij al op dat niveau zit.. ;)
 
Originally posted by b2b

Je hebt gelijk, maar ik denk niet dat hij al op dat niveau zit.. ;)

was ook niet op Marcel gericht, eerder op de post van Floyd
 
Originally posted by Marcel36
Ik heb inderdaad niet nagekuurd met nolva of clomid, mocht ik noch een kuur doen zal ik dat zeker overwegen.
Maar dan wordt het toch iets met primobolan/boldonone denk ik.

Als je geen test in je lichaam heb kan je helemaal geen massa vasthouden en zonder test zal je juist spieren afbreken, en aangezien jij geen clomid of nolva heb gebruikt, is je eigen test productie heel langzaam op gang gekomen en in die tussentijd heb je dus zowat al je gewonnen massa weer verloren.
 
oke Patrick, spieren zijn spieren. klopt, maar waarom verliest een gebruiker veel sneller zijn massa dan een natural? Ik vraag me dus af, als je een gebruiker hebt van 90kg of een natural van 90kg welke persoon het meest verliest in een jaar niks doen, persoonlijk denk ik dat gebruiker het meest kwijt is, of anders gezegd, omzet in vet ofsow. Kan de plank volledig mislaan, maar heb dit bij een aantal mensen gezien. (wil natuurlijk niet zeggen dat dit representatief is voor de hele populatie). Ik heb geen biochemie of weet ik wat voor een medische opleidingen gevolgd, zijn puur eigen waarnemingen.

En wat betreft die discipline heb je gelijk, ligt ook aan jezelf. Maar zoals ik al zei, elk lichaam is anders, en reageerd verschillend op bepaalde middelen. Lijkt mij een feit.....?!!
ciao :)
 
als je begint aan een kuur zonder nakuur te hebben gepland ben je in een woord dom. Je gebruikt wel maar zegt dat het uit eindelijk niks voor je doet. Hier klopt helemaal niks van dus je geeft onvolledige informatie. Ik hoop voor je dat je de volgende kuur wat beter pland en je wat meer kan vasthouden zodat je terug komt op je uitspraken.

mvg
C@rp
 
Back
Naar boven