AndroidHealthClinic

Terug na 10 jaar!

Bezoekers in dit topic

CityTrip

50% Natty 🇲🇨
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
543
Waardering
290
Lengte
1m88
Massa
118kg
Vetpercentage
12%
Beste mede bodybuilders/ gewichtheffers cq krachtsporters,

Ik ben terug na 12 jaar, 2008 was het laats hier online. Train inmiddels al weer bijna 3 jaar en clean.. nu op 52 jarige leeftijd 106 kg 18% zie eruit als 36 🤔 mag ik niet klagen hoe vol ik nog ben na 9jaar stil gelegen nu weer volop aan de bak! En ja de jonkies kijken altijd met schuin oog ( i love it hoor) naar mij en komen toch even praatje maken ✅ heb weer eens alles door gelezen hier op het forum. En de kennis is met sprongen vooruit gegaan en sommige Opmerkingen zijn gebleven zoals ze waren😂 hoop veel plezier te hebben hier op DBB
 
Beste mede bodybuilders/ gewichtheffers cq krachtsporters,

Ik ben terug na 12 jaar, 2008 was het laats hier online. Train inmiddels al weer bijna 3 jaar en clean.. nu op 52 jarige leeftijd 106 kg 18% zie eruit als 36 🤔 mag ik niet klagen hoe vol ik nog ben na 9jaar stil gelegen nu weer volop aan de bak! En ja de jonkies kijken altijd met schuin oog ( i love it hoor) naar mij en komen toch even praatje maken ✅ heb weer eens alles door gelezen hier op het forum. En de kennis is met sprongen vooruit gegaan en sommige Opmerkingen zijn gebleven zoals ze waren😂 hoop veel plezier te hebben hier op DBB
Zonder pics is deze post niet zo geloofwaardig ;)
Welcome back :)
 
Zonder pics is deze post niet zo geloofwaardig ;)
Welcome back :)

Ja, man, en beetje info over hoe je het zo lang volhoudt :D je voeding, training en andere info die heeft bijgedragen aan je jeugdige uiterlijk.
Ik werd van de week op 40 geschat, maar ook van 67 :thumb:
 
Sta nu Gym ga straks vanmiddag ff update doen! 💪🏽
 
Ik heb geluk goede genen zeg maar, sommige mensen worden fysiek niet ouder en uiterlijk idem! Uhm.. dat lijkt zo dan hè. 😂
 
Ik ben 36 en zie er uit als 52, de jonkies vragen altijd of ik net begonnen ben :(
 
Ben blij dat je weer clean bent.

Er is geen chemische oplossing voor een spiritueel probleem. Gelukkig heb je dat begrepen, Les.
 
Ik ben 36 en zie er uit als 52, de jonkies vragen altijd of ik net begonnen ben :(
Paar jaar terug vroeg een meid bij een tankstation mn legitimatie toen ik kankerstokkies ging halen. Ben nu 38
 
Even vooropgesteld ik rook niet drink geen alcohol gebruik geen shitzooi laat ik het maar zo zeggen.
voedingschema’s doe ik niet meer aan, ik verdeel mijn maaltijden voorzover als het kan over de dag. Gebruik 50 gram eiwit na iedere training. En snoepen doe ik al helemaal niet! Ik kan het wel eens allemaal gaan noteren wat ik per dag binnen zal schuiven. Als ik het een beetje nareken zal ik op ongeveer 1600 cal per dag zitten Misschien. Ik ben 52 dus mijn metabolische snelheid is niet meer zoals 25 jaar geleden. Alles is wel trager, daar komt bij ik ben geen bodybuilder en die insteek heb ik ook nooit gehad om bv een podiumplaats af te dwingen. Had het nodig ivm mijn werk als Horecaportier (eigen beveiligingsbedrijf/ onderneming) ben er jaren tussenuit geweest omdat ik z’n 2x per jaar werd geopereerd aan de zenuwbanen wat door elkaar lag, ja jarenlang gebruik van steroïden & hgh. Wel altijd na mijn 45e 1x per maand test e gezet omdat ja op deze leeftijd kom je dat gewoon te kort! Zijn er nog vragen stel ze gerust ik vertel alles uit eigen ervaring.. fijne avond allen..
 
Sjoot nog geen foto's :D
Kom je uit het oosten van Nederland?
Dus niet oost Suraibaya
 
Nee Zwolle, Surabaya is waar ik geboren ben.. 😉 zal morgen ff selfie maken Gym 😂
 
Paar jaar terug vroeg een meid bij een tankstation mn legitimatie toen ik kankerstokkies ging halen. Ben nu 38

Werd tot 10 jaar terug ook erg jong ingeschat en nu overal meneer genoemd, ook door studenten van een jaar of 25. De eerste momenten dat je je ouder begint te voelen, in elk geval een afstand voelt. Nu staan ze zelfs verbaast te kijken als je zegt geen kinderen te hebben. Maar als ik de blotebillen foto's van toen bekijk blijkt dat jonger niet per se beter is.
 
Back
Naar boven