Fitness Seller

Terug na 10 jaar!

Bezoekers in dit topic

Haha al die pinda's en hun obsessie met een jong uiterlijk. Lijkt mijn pa wel, die laat ook geen enkele kans onbenut om te zeggen dat ze hem ergens jonger hebben geschat :roflol: . Zelf geen last van (denk ik:fluit:)
 
Respect kerel.

Je schrijft dat je 1 keer per maand 1 ml Test prikt.
Is dat voldoende? merk je daar veel van?

Mijn sportschooleigenaar pakt 1 keer per 3 weken Test (1 ml) en periodiek 10 mg anavar per dag.
Hij voelt zich top en ziet er voor zijn 58 jaar prima uit.
1 ml Test per 4 weken lijkt mij nou net iets te weining?
 
Weet je wat het is als je boven de 50 komt is je aanmaak testosteron gewoon gereduceerd tot 40% ten opzichte van een 25 jarige. Testosteron heb ik niet op doktersrecept maar sinds ik zelf testosteron bijprik voel ik mij echt stukken beter, libido & energie is stukken beter! Ik heb dit hele gebeuren toch maar even voorgelegd bij mijn huisarts en aan de hand daarvan afspraak gepland.
pak er geen Anavar of Winstrol bij het is puur om mij beter te voelen en functioneren.
 
Ik zou toch een ander trt protocol overwegen ook uit gezondheids overwegingen.
 
Ik zou toch een ander trt protocol overwegen ook uit gezondheids overwegingen.

daarom heb ik afspraak gemaakt huisarts 👍🏽
 
Vandaag huisarts geweest en heb een labformulier om bloed te prikken, heb alles uitgelegd en het was geen probleem..
 
Moet je als je trt overweegt niet eerst meten of er wel een tekort is? Iets kan minder worden met de jaren, maar dan hoeft het nog niet te laag te zijn.
 
Vandaag huisarts geweest en heb een labformulier om bloed te prikken, heb alles uitgelegd en het was geen probleem..
Ik zou niet van te voren nog een spuit test zetten liever x weken niet en dan checken.
 
Back
Naar boven