Fitness Seller

terug naar fullbody (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bartoow

Cool Novice
Lid geworden
18 apr 2013
Berichten
48
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Beste leden,

Verschillende trainschema's gebruikt, maar wegens een drukke tijd door mijn studie/stage (en om weer eens wat anders te doen) wil ik even terug naar de basics door weer een full body schema aan te gaan houden. Per week zal ik ongeveer 3 dagen trainen, waarbij ik na elke training minstens 1 dag rust pak (soms kan het dus zijn dat ik een extra dag per week train en gewoon het schema door rouleer).

Verder nog wat info: 81 kg, 185 cm. In het schema wissel ik af qua intensiteit, om zowel te focussen op kracht als massa. Volgende week begin ik met cutten, waarbij ik eigenlijk ook gewoon dit schema wil aanhouden.

Maandag:
-Squats: 4x5
-Deadlifts: 4x 8-10
-Pull-ups (wide grip): 4x8
-Incline bench press: 4x8
-Bicep curls 3x10
-Oef. voor kuiten 3x10 + Side raises 3x10 (super sets)

Woensdag:
-Deadlifts 4x 5
-Frontsquats 4x 8-10
-Cable rows (small grip): 4x8
-Flat bench press 4x5
-Tricep extensions 3x10
-Ab roller 3x10


Vrijdag:
-Lunges (dumbels): 4x8
-Barbell rows: 4x5
-Military press 4x5
- (cable) fly's: 4x10
-Bicep curls 3x10 + Tricep ext. 3x10 (super set)
-Schuine buikspieren 3x10


Nog een paar details: Ik neem ongeveer 1.5-2 minuten rust bij de zware oefeningen tussen de sets en ongeveer 1 minuut bij de ''lichtere oefeningen''. Ik probeer een vast gewicht aan te houden bij elk set, merk ik dat ik makkelijk aan de aantal reps kom dan verhoog ik het gewicht en dan probeer ik daar verder mee te trainen. Dus ik probeer elke week in gewicht te verhogen. Is dit prima? Of raden jullie wat anders aan? Verder zal ik ongeveer een uur en een kwartier trainen, wat voor mij erg goed werkt.

Mis ik nog wat of hebben jullie andere suggesties? Ik hoor het graag!
 
Al het belangrijkste zit er in.

Cut / bulk of onderhoud ?
 
Vanaf volgende week cutten.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven