Fitness Seller

Terug natuurlijke test krijgen

Bezoekers in dit topic

Zeppe97

Novice
Lid geworden
18 okt 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen ik heb op mijn 17 de fout gemaakt van eens een test kuur te proberen ( veel van mijn oudere vrienden deden het toen in de fitness). Dit zou normaal een kuur moeten zijn van 10 weken met elke week 1 spuit. Na mijn eerste spuit had ik veel schrik gekregen van de effecten en omdat mijn teelballen hard waren gerkompen. Ik ben toen ook gestopt hier mee en het is dus ook bij die ene spuit gebleven. Ik had toen ook niets van nakuur gedaan. Een jaar hierna is mijn libido zwaar gedaald en heb ik amper of geen zin in seks. Ondertussen ben ik 22 jaar en heb nog steeds een zeer laag libido en ook soms erectieproblemen ( ook amper of nooit een spontane erectie ). Teelballen zijn ook niet meer zo groot als vroeger. Heb ook eens mijn testosterone level laten meten en dit was maar iets van een 440 wat na opzoeken op google zeer laag is. Hebben jullie een idee hoe ik mijn natuurlijke testosterone weer normaal krijg? Ik had gelezen over ghc en clomid maar heb schrik voor neveneffecten.
Alvast bedankt !
 
Je ballen krimpen niet zo hard na 1 week
 
In general, the normal range in males is about 270-1070 ng/dL with an average level of 679 ng/dL. A normal male testosterone level peaks at about age 20, and then it slowly declines. Testosterone levels above or below the normal range are considered by many to be out of balance.

Eerste de beste google hit kwam dit tot 4 x boven... dus is helemaal niet zo laag.
 
Je ballen krimpen niet zo hard na 1 week
Geloof mij die waren zeker de helft geworden .. miss heeft het te maken omdat het op zo'n jongeleeftijd was wanneer je juist zoveel hormonen hebt ..
 
In general, the normal range in males is about 270-1070 ng/dL with an average level of 679 ng/dL. A normal male testosterone level peaks at about age 20, and then it slowly declines. Testosterone levels above or below the normal range are considered by many to be out of balance.

Eerste de beste google hit kwam dit tot 4 x boven... dus is helemaal niet zo laag.
??? Marina, heb ik iets over het hoofd gezien? Welke waarde is 4 x boven wat? Average level is 679 ng/dl en hij zou 440 ng/dl hebben.
 
??? Marina, heb ik iets over het hoofd gezien? Welke waarde is 4 x boven wat? Average level is 679 ng/dl en hij zou 440 ng/dl hebben.
je leest het verkeerd.
 
??? Marina, heb ik iets over het hoofd gezien? Welke waarde is 4 x boven wat? Average level is 679 ng/dl en hij zou 440 ng/dl hebben.

Volgens mij bedoeld ze dat ze 4 links tegenkwam die die referentiewaarden aangeeft.
 
Begrijpend lezen is soms lastig :o

Maar was misschien ook niet helemaal duidelijk verwoord :)

Maar ging idd om de Google hits.
 
Na 1 injectie gebeurd er helemaal niks. Dus waar je ook last van heb, dat heeft niks te maken met 1 injectie testosteron dat je 5 jaar geleden hebt gezet.
 
Ga dan naar een endocrinoloog.
 
Het is zeer onwaarschijnlijk dat je problemen toe te schrijven zijn aan die ene testosteroninjectie.
 
Back
Naar boven