AndroidHealthClinic

Terug van de FIBO 2009

Bezoekers in dit topic

Tupperware bakjes met rijst en kip meenemen naar een evenement als uberecto is ook dubieus te noemen. Eet gewoon wat er is of daarna. Loop niet zo te koop met je idealen.

als uberecto moet je groot worden. Om groot te worden eet je rijst en kip uit tupperware bakjes.

Daarnaast voel ik me geen uberecto en zijn er mensen die fatsoenlijk eten willen hebben ipv gefrituurde zooi :o
 
Ik had anders ook m'n bakkie met visfilet en groenten mee, :o toevallig m'n low-carb day, en het maakt niet uit waar ik ben dan, maar ga m'n dieet niet "aanpassen" naar dat evenement, zéker niet als je in de cut bent.
 
Precies, dat je als uber ecto daar rondloopt met je eigen bak met voedsel geeft aan dat je bereid bent er wat voor te doen. Tenzij je alleen op die dag gaat rondlopen met dat voedsel...
 
Minder talk, meer pics ;)
 
Lopen er ook veel vrouwelijke pro's rond op zo'n evenement?
 
Haha, ik stond al niet te poppelen om naar de FIBO te aan. Maar op de foto's afgaande blijkt het gewoon een alledaags marketing project te zijn met de fysieke aanwezigheid van PRO's in plaats van posters. Veel labels, containers vol supplementen, veel geglim, starre blikken en olie.

Net Las Vegas en Beverly Hills, maar daar valt tenminste nog genoeg te nken maar hier zit iedereen achter z'n eigen raamwerk enkel een spiegel van zichzelf te zijn.

Boeiend, las je toch een bulkdag in.

Oh nee..je zit natuurlijk in een VET HARD dieeet. Sjeez..kom op man. Laat je niet zo misleiden door al die pro's e.a. juicers. It's another world.

Zonder het kleine met consistentie en toewijding te bedrijven blijft het grote uit.
 
trouwens een vraagje: ik was er echt van verbaast dat er zo weinig mensen aan t eten waren. Ik en jvr90 waren vaak genoeg gewoon in t restaurant te vinden om onze tupperware bakjes met rijst en kip te openen...maar dit heb ik er weinigen zien doen.

Viel dit alleen ons op?

Het viel mij ook op, echter hadden wij gewoon een tas met eten bij ons, ga daar niet speciaal voor zitten, eet wel tijdens het lopen:)
 
Ik heb twee man van performance met 2 grote tupperware bakken langs zien lopen; weet niet wie het waren en ook niet echt gezien wat erin zat maar waren erg grote bakken. Dus ze aten daar wel degelijk wat.

donbza.jpg

oi4ozd.jpg

161fcww.jpg

2mmbgbm.jpg

2a4tw77.jpg

25pjs4k.jpg

30igok0.jpg

315hidy.jpg

2jgmtt.jpg

34qvlmg.jpg

2heyozn.jpg

ji0uac.jpg

vxjlo4.jpg

2z4g47o.jpg

34820p4.jpg

mj3akk.jpg

15n2ctc.jpg

2s1rqps.jpg

scezkp.jpg

25fhoiu.jpg

2exrd01.jpg

2113z3b.jpg

20iyxs9.jpg

b5qg5t.jpg

2qmnoev.jpg

fyfl1g.jpg

2uehe83.jpg

f52bn7.jpg


Niet echt geweldige foto's maarja vond het veel te druk waardoor ik geen zin meer had om foto's te maken
 
Als iemand gewoon goed wil eten wat interesseert jou dat dan. Moet ie zich ook nog druk gaan maken om wat andere mensen er van denken.

agh kom op man!
sta je dan met je 70kg VVM net zo stoer te doen als de pro's
moet er toch wel hilarisch uit zien!
maare maakt mij verder niet uit!
 
Haha, ik stond al niet te poppelen om naar de FIBO te aan. Maar op de foto's afgaande blijkt het gewoon een alledaags marketing project te zijn met de fysieke aanwezigheid van PRO's in plaats van posters. Veel labels, containers vol supplementen, veel geglim, starre blikken en olie.

Net Las Vegas en Beverly Hills, maar daar valt tenminste nog genoeg te nken maar hier zit iedereen achter z'n eigen raamwerk enkel een spiegel van zichzelf te zijn.



Zonder het kleine met consistentie en toewijding te bedrijven blijft het grote uit.
Tuurlijk, het is een beurs. Net zoals een ICT beurs overal marketing standjes heeft die te maken hebben met de verkoop van ICT spullen, en een bouwbeurs allemaal standjes heeft die te maken hebben met de verkoop van bouwmaterialen, enz. Eigenlijk is de FIBO dan nog beter, want je kan kennismaken met bekende mensen, pics en handtekeningen verzamelen, wat op andere beurzen niet altijd het geval is.

Weet je, die gasten met zo'n riem vol handtekeningen van profs, dat ding is in 10-20 jaar goud waard voor verzamelaars. En de foto's zijn een droom voor de kinderen later of om aan vrienden te tonen. Verder kan je er toch een leuke dag hebben als je wil ;)
 
Tuurlijk, het is een beurs. Net zoals een ICT beurs overal marketing standjes heeft die te maken hebben met de verkoop van ICT spullen, en een bouwbeurs allemaal standjes heeft die te maken hebben met de verkoop van bouwmaterialen, enz. Eigenlijk is de FIBO dan nog beter, want je kan kennismaken met bekende mensen, pics en handtekeningen verzamelen, wat op andere beurzen niet altijd het geval is.

Weet je, die gasten met zo'n riem vol handtekeningen van profs, dat ding is in 10-20 jaar goud waard voor verzamelaars. En de foto's zijn een droom voor de kinderen later of om aan vrienden te tonen. Verder kan je er toch een leuke dag hebben als je wil ;)

idd, waarom hebben mensen toch altijd aan sommige dingen zo'n hekel. Ga er naartoe, amuseer je. Het heeft iets te maken met je sport en levenswijze. De supplementengamma's is een wereldwijde commercie, wordt constant groter en groter en geupdate. Je voorbeelden in het echt kunnen zien, een kort babbeltje mee slaan, op de foto mee staan. Wat is daar verkeerd aan. En wil je uit je eigen bakje eten, eet dan uit je eigen bakje, potverdomme wat een gezeik soms!

Ik zit hier momenteel zo misselijk als een hond na een retezware legworkout, en het enige wat ik nu zie op die vorige pics is dat de vrouw van brandon curry ongelofelijk geil was met een serieus paar koppel tetten!
 
ik geef big-t en mongsky gelijk, een beurs is altijd marketting, maar is daarom niet minder leuk om er es naartoe te gaan. Het autosalon is ook op een glamoureuse manier meer auto's aan de man trachten te brengen.Het is zoals mongsky zegt, het heeft te maken met onze sport, en het leuke is je gewoon es in heel dat gedruis laten meeslepen.
Ik geef toe, hoe meer foto's ik hier zie, hoe meer zin ik krijg om volgend jaar ook te gaan!
Het is idd zo dat het aanbod aan supplementen opvallend aanwezig is, maar we mogen niet vergeten, zonder die grote bedrijven zou er geen Fibo zijn. je moet gewoon gaan voor de sfeer, dat is bij ieder evenement zo, en als ik naar de foto's kijk, sfeer is er daar wel!
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er in ieder geval lachwekkend uit.
 
Back
Naar boven