MuscleMeat

Terug van ff weg geweest ;)

Bezoekers in dit topic

Tjalle

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
2.897
Waardering
5
Eey boyz and girlz,

sorry voor mijn sporadische bezoek aan dbb helaas moest ik ff wat dingen in mijn prive leven regelen en ben vanaf nu in het fijne gezelschap van een Supermeid mijn meisje geen vrijgezel meer dus ;). Kan jullie dus helaas niet meer verblijden met Leuke liefdesdrama verhalen.

Al met al toch doorgegaan met doorbeuken ben van 80 kg naar 87 kg gegaan, zal binnenkort de foto's plaatsen heb dik 3 maanden zowat elke dag ~ 5000 kcal naar binnen gestouwd merkte aan het begin dat ik wat vettig begon te worden, ben dus sochtends gaan Kten en savonds een uur cardio vetverbranding zit nu op hetzelfde bf van ongeveer 10 % moet wel zeggen dat er meer aders etc te voorschijn zijn gekomen. Ben meer met vrije gewichten gaan trainen. Heb mijn trainingsmaatje ingeruild voor iemand met meer power en doorzettingsvermogen. Khoop nudat ik een vaste relatie heb meer online kan zijn ;) hahaha

Cya all soon. En voordegene die zeiden toen ik het niet meer wist met de kilo's gainen dat ik moest Doorzetten THNX BENCHmarc DBC01!

zo dat wou ik ff kwijt :D
 
Goede gains gozer, en een vaste relatie is idd stukken beter te combineren met BB.
 
Mooiste is dat ik haar in de sportschool heb leren kennen ;) en ze traint zelf ook 3x in de week hehehe ik dan 5x maar toch :D
 
Leuk man :thumbs: succes
 
stel je even voor in het daarvoor bestemde subforum :)

ennuh.. veel plezier met je meis :D
 
Mezelf voorstellen hahaha ;) denk dat de meeste me toch wel kennen ;)
 
binnenkort verwachten we natuulijk foto's van die meid!
 
Eindelijk van onder je steen geraakt? Wb! :)
 
Ik kan niet wachten op het topic: Het is uit, boehoehoeeee

Haha just kidding bro, welkom terug
 
Tjalle zei:
Eey boyz and girlz,

sorry voor mijn sporadische bezoek aan dbb helaas moest ik ff wat dingen in mijn prive leven regelen en ben vanaf nu in het fijne gezelschap van een Supermeid mijn meisje geen vrijgezel meer dus ;). Kan jullie dus helaas niet meer verblijden met Leuke liefdesdrama verhalen.

Al met al toch doorgegaan met doorbeuken ben van 80 kg naar 87 kg gegaan, zal binnenkort de foto's plaatsen heb dik 3 maanden zowat elke dag ~ 5000 kcal naar binnen gestouwd merkte aan het begin dat ik wat vettig begon te worden, ben dus sochtends gaan Kten en savonds een uur cardio vetverbranding zit nu op hetzelfde bf van ongeveer 10 % moet wel zeggen dat er meer aders etc te voorschijn zijn gekomen. Ben meer met vrije gewichten gaan trainen. Heb mijn trainingsmaatje ingeruild voor iemand met meer power en doorzettingsvermogen. Khoop nudat ik een vaste relatie heb meer online kan zijn ;) hahaha

Cya all soon. En voordegene die zeiden toen ik het niet meer wist met de kilo's gainen dat ik moest Doorzetten THNX BENCHmarc DBC01!

zo dat wou ik ff kwijt :D

Een uur? Wat een opschepper zeg;)
 
nofear train! zei:
Een uur? Wat een opschepper zeg;)

zoiets heet dedication ;),

En de foto's plaats ik nog wel een keer moet ik ff aan mijn meisie vragen of ze dat wel zon goed idee vind wheheheh.

We gaan naar de 90 kg :) net terug van benensessie omg lamme poten BUT I LIKE IT :D
 
welkom terug gab:D
 
Back
Naar boven