Fitness Seller

Terug van weggeweest

Bezoekers in dit topic

DIVERRICK2000

Novice
Lid geworden
1 mrt 2019
Berichten
19
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
90kg
Hallo allemaal,

Na enkele jaren afwezigheid toch maar weer een keer hier aangemeld. Helaas was ik de gegevens van mijn oude account (Diver2000) kwijt.
De oude garde zal mij nog wel kennen;)
Mijn naam is Rick Koomen.
Kom uit Oosterhout Gld.

Train al ruim 25 jaar, naast Fitness/Bodybuilding doe ik ook aan wielrennen (wedstrijden) Massa opbouwen is hierdoor niet heel makkelijk.
Weeg ongeveer 90 kilo (redelijk zwaar voor een wielrenner :)).

Hoop hier weer kennis te kunnen delen en nieuwe kennis op te doen.

Ik weet niet of het mogelijk is om via 1 van de moderators mijn oude inloggegevens te kunnen ontvangen?

Groeten Rick
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat jouw oude account nog bestaat.
 
Welkom (terug)! :thumbs:
 
Waarom is massa opbouwen niet heel makkelijk als je aan wielrennen doen?
 
Waarom is massa opbouwen niet heel makkelijk als je aan wielrennen doen?

Ga maar gemiddeld 90 min cardio op een dag doen en ca. 4 uur op een zondag waarbij je ongeveer 2000 cal verbruik.
Er komt wel massa meer ik zal geen massamonster worden.
 
Ga maar gemiddeld 90 min cardio op een dag doen en ca. 4 uur op een zondag waarbij je ongeveer 2000 cal verbruik.
Er komt wel massa meer ik zal geen massamonster worden.

Gewoon meer eten.
 
Ga maar gemiddeld 90 min cardio op een dag doen en ca. 4 uur op een zondag waarbij je ongeveer 2000 cal verbruik.
Er komt wel massa meer ik zal geen massamonster worden.
wat denk je dat baan wielrenners doen?
En sprinters in het gewone wielrennen?

Ik fiets zelf ook elke zondag minimaal 4 uur.
En je zegt dat je wedstrijden doet dus neem aan dat je elke 20-30min een gel neemt om de verbrandde energie op te vangen? Dan eet je al wat je verbruikt tijdens het fietsen.
Als je daarnaast een bulk schema volgt, kan je prima massa aankomen.

Maar welkom terug :thumb:
 
wat denk je dat baan wielrenners doen?
En sprinters in het gewone wielrennen?

Ik fiets zelf ook elke zondag minimaal 4 uur.
En je zegt dat je wedstrijden doet dus neem aan dat je elke 20-30min een gel neemt om de verbrandde energie op te vangen? Dan eet je al wat je verbruikt tijdens het fietsen.
Als je daarnaast een bulk schema volgt, kan je prima massa aankomen.

Maar welkom terug :thumb:

Klopt wat je zegt maar ik ken toch weinig BB met een wedstrijd fysiek die zoveel cardio doen. Je bouwt wel massa op maar niet zoals de gemiddelde BB die minder tijd aan cardio besteed.
 
Ik weet niet of het mogelijk is om via 1 van de moderators mijn oude inloggegevens te kunnen ontvangen?

Als de account nog bestaat is dit mogelijk en dan nog kan ik de oude account heractiveren en je oude berichten eraan koppelen (of aan je nieuwe account).
 
Heeeeeee, longtimenosee!!!!:D
 
Back
Naar boven