AndroidHealthClinic

Terug van weggeweest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pallas Athene

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mrt 2015
Berichten
697
Waardering
1.068
Lengte
1m62
Massa
65kg
Vetpercentage
19%
Hee guys en chicks,

Na een hele lange tijd zijn weggeweest open ik weer een logje. Misschien dat jullie mij nog herkennen van de wedstrijd logs die ik heb geplaatst op dit forum (misschien ook niet...).

Anyway, wedstrijden ga ik niet meer doen, maar aangezien ik in maart een fotoshoot ga doen en naar een feest ga waarvoor ik in goede shape wil zijn. Dacht ik, ik ga weer eens een logje openen.

Op dit moment ben ik blubber all over en weeg ik 73 kg

Uiteraard zal ik foto's posten hoe mijn shape er uit ziet en trainingen en dieet zal ik ook posten. Dieet wordt ditmaal gewoon iiym.

Hoop dat jullie het leuk vinden mij te volgen.
Hier alvast shape update *schaam schaam*

Toedels.
IMG_20190707_184854.jpg

2019-06-30-00-34-29-462.jpg
 
Hoezo schaam? Wat een aandachtshoererij zo op 4e kerstdag :roflol:

Schaam omdat ik van een wedstrijd atleet naar dit ben gegaan. Geen trainingen en geen goed voedsel. Als jij dat aandachtshoerij vind prima. Ik really dont care kan jou herinneren als een aardige kerel hoop dat die er nog ergens is
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Schaam omdat ik van een wedstrijd atleet naar dit ben gegaan. Geen trainingen en geen goed voedsel. Als jij dat aandachtshoerij vind prima. Ik really dont care kan jou herinneren als een aardige kerel hoop dat die er nog ergens is

Haha dan weet je ook dat ik graag een beetje aan mag schuren tegen de scherpe randjes :D

Als je tussen de regels doorleest staat er dat je een lichaam hebt waar menig dame een moord voor zou doen :kiss:
 
Prachtig lichaam, niks schaamtelijks aan.
Schaam omdat ik van een wedstrijd atleet naar dit ben gegaan. Geen trainingen en geen goed voedsel. Als jij dat aandachtshoerij vind prima. Ik really dont care kan jou herinneren als een aardige kerel hoop dat die er nog ergens is

Je bent veranderd, maar echt je hebt nog steeds een fantastisch lichaam. Welkom terug en succes met je doel!
 
Haha dan weet je ook dat ik graag een beetje aan mag schuren tegen de scherpe randjes :D

Als je tussen de regels doorleest staat er dat je een lichaam hebt waar menig dame een moord voor zou doen :kiss:

Kan ik mij niet meer herinneren, wel dat ik altijd jaloers was op jouw vrouwtje haha.

Kan zijn dat ze dat willen. Ik zie graag toch bij mezelf wat lijntjes her en der
 
Heel mooi figuur. :)
Succes!!!
 
Je hebt figure gedaan ? Welke wedstrijden heb je gedraaid?
 
Nee bikini, had teveel massa alleen destijds vond de jury. Sapcup, iron man/Maiden en de grandprix

Zo te horen had je wel in de figure gepast dan ;). Ik ken een IFBB pro figure uit mijn gym, ik vind het wel echt cool (de klasse figure dan). Misschien niet meer het lichaam wat je gewend bent uit je wedstrijddagen maar absoluut wel een voor fotoshoots e.d. Succes :)
 
Welkom terug! :)
We kennen elkaar nog wel toch? :)
 
Succes, wel een mooie bouw om weer in shape te komen. Voor velen is je huidige vertrekpunt al voorbij hun eindpunt :thumb:
 
Hoe lang zit je nou op dit forum eigenlijk? :rolleyes:

Je bent me net voor. En deze:
 
Fantastisch lichaam! Lekker bouwen aan je doelen! Suc6!
 
Back
Naar boven