AndroidHealthClinic

terug winnen van verloren spiermassa

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
hoe lang duurt t ongeveer om de verloren kilotjes weer terug te winnen ben een paar kilo lichter geworden doordat ik 2 maanden aan t prutsen ben geweest en niet serieus heb getraint wegens prive omstandigheden .... bla bla bla

weet er iemand hoelang t ongv duurt voordat je de verloren kilootjes weer terug hebt ?? is m n eerste keer bergafwaarts vandaar

alvast bedankt

gr BIGTANK
 
Bij mij persoonlijk komt de spiermassa die ik verloren heb door een tijd minder goed bezig te zijn er na enkele weken stevig invliegen al terug bij. Weet niet of dat bij iedereen zo is...
 
Ben nog nooit serieus gestopt :D
Maar als ik bij mn trainingsmaatjes kijk, na een maandje zitten ze weer op oud niveau...
 
Met een beetje geluk ga je zelfs beter na ff off periode.
Gewoon rustig aan beginnen, wat je snel verliest is meestal enkel vocht en vet, zit er zo weer aan.
 
thnx guys !!
ga er weer volop tegenaan ....

ge BIGTANK
 
k heb ook in de kerst vakantie 3 weken niet kunnen trainen, ben nog aantal dagen ziek geweest (buik griep --> dus nix eten) was ook 4/5 kilo kwijt. maar nu ik weer 2 weken train/eet zit ik al weer op mn oude gewicht.
no problem dus.
 
mooie prestatie !
 
Hier hetzelfde, ik heb ook 6 weken niet getraind en slecht op mijn eten gelet, resultaat van 15 naar 19% BF en van 87 naar 92kg, na anderhalve week trainen weeg ik 91kg met 15% BF. Gaat dus super zo'n pauze:D
 
Hoppa, geen man overboord dus.Ik ga vanavond weer beginnen, na een periode van 4wkn niks gedaan te hebben. Borst, beetje schouders en triceps.... Rustig beginnen.

En het is net wat je zegt Admin, vaak na een rustperiode gaat het een tijdje heel lekker......
 
Originally posted by Ar Double u
Hier hetzelfde, ik heb ook 6 weken niet getraind en slecht op mijn eten gelet, resultaat van 15 naar 19% BF en van 87 naar 92kg, na anderhalve week trainen weeg ik 91kg met 15% BF. Gaat dus super zo'n pauze:D

WOJO, dus als ik 't goed heb begrepen, ben je in 1,5 week van 19% naar 15% gegaan??

kan dit???
 
Ik heb mezelf 2 jan. laten wegen en meten, en ik ben toen wel gelijk weer schoon gaan eten, en geen bier meer gedronken:D
En ik ben gisteren weer gemeten omdat ik vond dat zeker mijn buik een heel stuk geslonken was, en de resultaten waren zeer bevredigend:cool:
 
Back
Naar boven