XXL Nutrition

Teruggave ziekefonds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Sinds ik 18 betaal ik elke maand ziekefonds.
Ik hoorde dat je een deel hiervan terug krijgt maar ik heb nog niks teruggekregen en ik ben toch alweer een paar maanden 18.
iemand die weet hoe dit zit?
Moet ik dan bellen naar de belastingdienst?

Alvast bedankt
 
Einde van het jaar dacht ik....
 
Normaal zou je 255 euro terugkrijgen maar dat is onlangs afgeschaft.
 
Eerst kreeg je aan het begin van het nieuwe jaar een overzicht hoeveel geld je over vorig jaar terugkreeg (no-claim). Sinds dit jaar is dit afgeschaft, en vervangen door eigen risico. Alles tot €150 betaal je zelf, daarboven wordt het vergoed. (Als ik het zo goed heb.)

Edit: Kijk anders ook eens op de website van je zorgverzekeraar. Daar staat ook wel het een en ander op.

Edit: Of bedoel je zorgtoeslag? Kijk dan op de site die Fable geeft (http://www.toeslagen.nl/), daar kan je het aanvragen.
 
Laatst bewerkt:
Beankt flower
Ik denk idd dat ik zorgtoeslag bedoel
het ging over een bedrag wat ik elke maand zou krijgen, is dat zorgtoeslag?
 
Hoeveel euro is zorgtoeslag per maand?

edit:
Ik zie het al.
Dit heb ik niet ontvangen. Dan moet ik de belastingdienst maar bellen denk ik
 
€46,- p/m (bij mij dan)
 
ligt er ook aan hoeveel je verdient:P
 
Tering, ik krijg volgens mij 65 euro per twee maanden. En ik verdien geen ****.

Ik verdien ook geen **** maar het ligt er ook aan hoeveel zorgpremie je betaalt per maand lijkt me.
 
Je moet wel even doorgeven dat je al die maanden dat je niks hebt ontvangen met terugwerkende kracht wilt hebben. Daar heb je namelijk gewoon recht op.
 
Ik heb een tijdje geleden gebeld enzo. En ze zouden er voor zorgen dat ik zorgoeslag ga ontvangen en het deel dat ik gemist heb terug krijg.

Weet iemand op welke dag je de zorgtoeslag op je rekening krijgt?
 
Ik heb een tijdje geleden gebeld enzo. En ze zouden er voor zorgen dat ik zorgoeslag ga ontvangen en het deel dat ik gemist heb terug krijg.

Weet iemand op welke dag je de zorgtoeslag op je rekening krijgt?

Ik krijg het altijd op/rond de 20e.
 
Nog even een vraag over de zorg toeslag. Moet je de hoogte van de toeslag zelf regelen? Ik kom nl. uit een situatie waar ik zo'n 1800 E bruto verdiende, en nu ga ik weer studeren.
 
Back
Naar boven