AndroidHealthClinic

Terugkerende gyno ?

Bezoekers in dit topic

Mangel

Cool Novice
Lid geworden
16 mei 2013
Berichten
42
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Beste mede leden,

Ik heb in oktober 2014 een gyno operatie gehad aan beide tepels. Hier was ik zeer tevreden over alleen aan de rechter tepel is er altijd iets blijven zitten maar de chirurg zei dat het littekenweefsel was van het gehechte vet en dat dit wel weg zou trekken.
Nu 1 jaar 3 maand later gebulkt ( dus wat meer vet ) voel en zie ik aan de rechter tepel een fellere ' Schijf of ik weet niet hoe ik het moet noemen' van ongeveer 1cm , dus de tepel ziet eruit zoals het voor de operatie was. ( denk ik )
Nu zei de chirurg ook dat supplementen niet altijd even onschuldig lijken, dus mijn vraag is:

- Is dit gewoon omdat ik wat dikker ben en wat meer vocht heb ( van 68 naar 76 kg bij 181cm, ja magere wielrenner )

- komt dit door een voedingssupplement dat ik gebruik
Nl : Build HD ( Bpi )
1MR ( oude pot Bpi )
Platinum pre ( optimum )
Perfect whey ( xxl )
Assault ( MP )
Mutant madness
Agmatine
Citruline malaat
Shatter sx7

De tepel doet ook niet pijn en als je er normaal in pitst ook niet. Nu heb in soms de indrukt dat in licht steken erin heb maar dat kan ik me ook inbeelden.
Heb 1 keer 'gekuurd' 4 jaar geleden en dat was winstrol, dus dat is al zeker uit te sluiten.

Ik maak volgende week een afspraak bij de chirurg om zijn opinie te hebben maar graag had ik jullie mening over mijn vragen of een andere oorzaak.

Alvast bedankt
 
Nl : Build HD ( Bpi )
1MR ( oude pot Bpi )
Platinum pre ( optimum )
Perfect whey ( xxl )
Assault ( MP )
Mutant madness
Agmatine
Citruline malaat
Shatter sx7

Kan me niet voorstellen dat het daardoor komt, neemt niet weg dat het totaal onzinnig is om dat allemaal naast elkaar te gebruiken...
 
Back
Naar boven